Nog even vasthouden...

maandag 22 augustus 2011

De eerste ochtend "noeste"arbeid zit er weer op en de "ochtendspits"hier in huis voelde weer vertrouwd(sommige dingen veranderen nooit;)).
Zoals ik vóór de vakantie besloot de "vakantiewals"in te zetten denk ik dat ik die nu nog maar even voortzet. :)
1.2.3. 1.2.3.....dus half dagje werken......en lekker freewheelen hier thuis.
Heb mezelf onder mn "derierre"geschopt....."get over it babes"!!!!
Nieuwe ronde nieuwe kansen...toch??;)

Ben druk doende enige orde in alle vakantiefoto's te scheppen..het loopt een beetje door elkaar nu. Dus hier alvast een paar van mijn favorieten van afgelopen vrijdag.....de trip naar Rotterdam.....KLEINE selectie...beloofd!

















Mooie plekjes in Dordrecht en Rotterdam, in willekeurige volgorde, gewoon even voor de sfeer. De rest zal ik níet 1 voor 1 plaatsen...;)....collages zijn ook leuk(en lekker snel;))

Sweet memories....vakantiedromen;)!

Liefs,
Lynda


Leave a Comment

G-STYLE zei

Kom maar op met die collages, dit was in elk geval al heel leuk !

Fijne dag vandaag en doe inderdaad lekker rustig aan , het
wordt snel weer genoeg kouder en dan kun je binnen
weer lekker los.

Groetjes Gea

Kom Achterom zei

leuk leuk alhoewel ik eigenlijk niet zo van de stedentrips ben! Wel gewoon zo even tussendoor hoor maar niet in mijn vakantie dan wil ik zee duinen zee duinen zee duinen hhahah
Succes met de doorstart hoor!
Yolanda

Bianca zei

Leuk hé die stedentrips. Wij hebben er de aflopen 3 weken ook een aantal gemaakt. Ik vond Amersfoort een erg leuke stad met leuke bracante winkeltjes. Het is al lang geleden dat ik in Rotterdam geweest ben.......aan de foto's te zien ook een leuke stad....ben benieuwd naar de collage.
Groetjes Bianca

Ger zei

Whahaha......zó lees ik je graag....wat heb jij een energie opgedaan en ben je goed uitgerust tijdens de vakantie.....je eerste werkdag beginnen met een walsje.....je hebt er echt zin in:-)

Doet me weer even terug denken aan de tijd dat onze kleinzoon(toen echt nog klein maar inmiddels 16 en bijna 2 meter lang)vaak logeerden en s'morgens onder de douche zong hij uit volle borst het hoogste lied: begin de dag met een dansje....begin de dag met een lach....etc.
En dan zat oma duf te kijken op de rand van het bed en kon niet opdreef komen, als ik dat jochie dan zó vrolijk hoorde zingen raapten ik mijn beetje reserve energie bij elkaar en dacht bij mezelf......oma... neem daar maar eens een voorbeeld aan!!!

Rotterdam....ik was er ooit lang geleden met zus en zwager in een of ander winkelcentrum 'n halfuur voor sluitingstijd, dat is alles wat ik me er van herinner.
Manlief ging paar jaar geleden wel met die grote kleinzoon naar Rotterdam om te kijken toen de Queen Mary 2 in de haven aanmeerde, en vervolgens deden ze samen alle andere bezienswaardigheden in die stad en aten bij Hotel New York, een unieke locatie gevestigd in het voormalige hoofdkantoor van de Holland-Amerika lijn.
Ze kwamen die avond met de laatste trein terug en kwamen niet uitverteld over dat dagje opstap als mannen onder elkaar.
Heb me voorgenomen om ook eens te gaan kijken....
maar tot nog toe is het er niet van gekomen.

Dus geniet ik tot dan maar van jou mooie foto's met details!!!!
Bedankt voor het delen:-)

En op collages ben ik ook dol......
dus als je even tijd hebt.....het is per slot van rekening ook geen vakantie meer;-).....laat maar komen!!!

Fijne avond en lieve groeten!!
Ger

Anoniem zei

Nou die foto's zijn toch mooi geworden, Rotterdam blijft een gave stad. Hou er wel van. Al blijft Haarlem en Alkmaar mijn favorieten hoor.

groetjes Pieternel

Jolanda zei

Leuke plekjes, ben je met de tram geweest? Ja natuurlijk anders kun je het stoeltje niet fotograferen...blond ja:)
Ben benieuwd naar de collages van mijn stad! Lieve groet

Nicole Claudia zei

Heerlijk om met een ochtendje weer te beginnen.

Mooie foto's heb je genomen... zo divers hè. Oud en nieuw naast elkaar... heel mooi!

Groetjes, Collie

Elisabeth zei

Nog even lekker nagenieten .Rotterdam!! Zucht al zo lang niet meer geweest ,sinds de familieleden niet meer leven die daar woonden.Je brengt me op een idee om weer eens te doen.Prachtige foto's ook weer.
Liefs Elisabeth

Claudia Leertouwer zei

Leuk om door "jouw" ogen "mijn" Rotterdam te zien!

Mark en Magriet zei

wat blijft het toch een mooie stad... leuk om eens door jouw ogen te zien, aangezien ik er zelf woon, en er helaas soms wel eens aan voorbij ga. en me niet realiseer hoeveel moois we eigenlijk om ons heen hebben

Home and Lifestyle zei

Zaterdag heb ik helaas geen tijd gehad om de stad in te gaan, dat maken jouw plaatjes weer helemaal goed! Hier nog een weekje rustig aan, maar de boeken staan al wel klaar om gekaft te worden! Leuk klusje voor paps, samen met z'n dochters hihi!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Wat leuk Lynnnnn...wij waren er ook !! grote stad......hihihi!!liefs van mij....xxx...

Tanja zei

Ja Rotterdam is heel mooi, je hebt wel hele aparte foto's gemaakt, leuk hè om te oefenen met je nieuwe camera.

Liefs
Tanja

Vær våken zei

Beautiful city, lovely photos! Hope you're off to a great new week, Lynda!

Kristin :) ;)

Pierelantijntjes zei

Leuke foto's! Vind Rotterdam ook geweldig!
liefs Ester

Le Style zei

Bijzondere kiekjes zijn het zo van Rotterdam!

Hartelijke groetjes

lia zei

Nou jij hebt veel plezier van je nieuwe camera.
Dat straalt van de foto's af.

liefs

butiksofie zei

Lynda, es ist ja nur ein Bild dabei dass ich nicht gemacht habe! Hab mal wieder das Drehen vergessen:-) egal!
Ansonsten macht die mein Stativ oder auch mal mein Mann wenn er gerade in Greifweite ist:-)
GGLG Anja
P.S. Deine Bilder sind ganz ganz toll!

Bij Guusje Thuis zei

Je foto's zijn weer echte 'plaatjes' uit het Rotterdamse maarre je kan stoppen met walsen hoor ... ik denk dat jouw rondjes draaien een soort van regendans is geworden ... hier althans want het komt er met bakken uit inclusief de nodige knallers en flitsers :-) Groetjes, Colin

Samira zei

Grappig, precies zo'n tram rijdt ook in het museum, zelfde kleur en interieur :)

Leuk hoe je met 'je nieuwe partner' op pad bent geweest! Ik moet mijn vakantiefoto's ook nog selecteren. (ook voor een presentatie aan de fam.) Dus ik hoop dat ik vandaag nog de energie vind om te walsen hihi xx

alma zei

Goed zo Lynda....blijf maar lekker in de flow van de vakantie (spreekt zij in nachthemd achter de laptop) Doe ik nl. ook ;)

Mooi je foto's van Rotterdam en Dordrecht. In de laatste stad woont mijn zwager dus daar ben ik wel geweest. Mooie binnenstad.

Lieve groet
Alma

t brocante sfeertje zei

Hai,dacht dat ik Rotterdam niet zo geweldig mooi vondt tot ik deze foto's zag,hmm. misschien n idee voor mn vriendinnendag.Rotterdam!Groetjes,Ingrid