Ken je Klassiekers!

donderdag 18 augustus 2011

Verhip!!! het WERKT!!!!! Je taal veranderen in Engels op je Dashboard en dan VOILÁ!
Je kunt weer posten!(thanks Mirjam)
Wel weer jammer natuurlijk want de sjeu is nu wel een heel stuk van mijn vooropgezet plan(om jullie gans den dag met dit liedje in het hoofd achter te laten :D) af he.Maar goed...klassiekers dus.....











De maandag NA Griekenland  móesten we nog even naar de Efteling he! Wat is dat toch met "vakantie"...je propt zóveel leuke dingen in die paar weken(voor manlief dagen) dat de tijd voorbij RAAST en je knippert met je ogen als je weer aan het werk moet.....met enige spijt dat je niet wat meer gelummelt hebt?;)
Efteling dus, nooit te groot voor, nooit te oud, en voor elk wat wils....
Deze stoere chick *kuch*, ging met meisje 2 in zowel de Vogelrok(achtbaan in den duister...dus niemand ziet dat je je ogen stijf dicht houdt....o jawel....de foto...AAAAAAAAAAAAAAARGH.....WIST ik niet....wordt dus ook een foto gemaakt....lullig, maar ik was er alweer uit;)) EN met beide dametjes in de Vliegende Hollander....OOK met ogen dicht...alleen krijste meisje 2 tijdens de rit : "mama doe je ogen maar open het is vet cool"....zo...dat wist dus ook meteen IEDEREEN!  Ik deed het......dat telt;)!.
Efteling altijd leuk, bijzondere sfeer, en we hadden een topdagje qua drukte, we konden overal zo in, en soms zelfs twee keer achter elkaar. Maar dat weer he(kijkt nu naar buiten......nee ZO erg was het niet)het was met vlagen erg nattig en koud.....en met Griekenland nog ingebakken was dat even vreemd....maar niet minder leuk!!! En kijk!!!!
 
............:)




Dicht bijelkaar dronken we warme chocomel bij het pannekoekenhuisje, maar LOL hadden we wél!!!(vandaar enigzins vreemd belicht en bewogen;)))
De Efteling......het is ZO jammer dat het zo allemachtig duur is want ik vindt gewoon dat élk kind verdient om daar eens rond te rennen!!!!

Morgen meisjesdag met oma...op naar Rotterdam, de geboorteplaats van oma.....wat voor weer wordt het???;)

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Pieternel zei

Nou daar is dan eindelijk je berichtje verschenen.
De efteling, ja ik vind het geweldig. Heel af en toe gaan we weer eens heen. Laatste keer met kids en hun aanhang/vriend/vriendin. Ga je met 8 man naar binnen, je geld vliegt er gewoon uit. Maar je kan er gewoon een hele dag blijven genieten en nog eens genieten.

Mijn oma is ook geboren in Rotterdam....

Nou de groetjes dan maar weer, en wil je me in de gaten houden, dan weet je me te vinden.

Pieternel

lia zei

Nou, jou plan werkte al hoor. Toen ik even kwam kijken en niets zag, hoorde ik dit Kl...lied al. En ja hoor het zat meteen op de harde schijf van mij... zo irritant.
Maar goed, zo ben ik wel even echt in de efteling...
Het is je vergeven...
Liefs

Home and Lifestyle zei

De Efteling vinden wij hier ook altijd leuk...ik schijn onderweg (nou ja, die paar seconden) in Vogelrok héle rare gezichten te trekken haha...ben niet zo gek op die hele snelle jongens haha!

Ik hoop dat je dochter inmiddels helemaal hersteld is, na een slechte start gistermorgen hebben we twee heerlijke dagen gehad en kwamen we straks net op tijd thuis, voordat het noodweer losbarstte!

Lieve groetjes...

Bonjade zei

WAt is dit nu weer voor muziek.....?!?!
Gezellig dagje uit zo te zien....GAAF!
Maarre hoe zit het nu was je limiet bereikt met bloggen ofzo....?
En dan......?
Tja leek hoor, geef mij maar even een uitgebreide workshop morgen zodat ook ik het snap....;0)
FF

What's in a day zei

Heerlijke muziek,welke muziek ik hoor niks:)))
Fijn dat je zo kon genieten in de Efteling...uren wachten staat in mijn geheugen,jengelende kids, maar voor jullie een bof.

Geniet morgen in rotje knor, het weer is wisselend.

Lieve groet,
Eefie

Sonja zei

Lekker deuntje;) Kom er heel weing in de Efteling, jongste is er nog nooit geweest. Nu net boven de 1.20 dus dat is misschien de juiste gelegenheid daarvoor. Zoeken een studiedag uit van school, is het niet zo druk.

Leuk morgen naar Rotterdam, staat er iets leuks/speciaals om het programma? Veel plezier..

It's me zei

Wat leuk de efteling.......enne je kan dus weer posten??.....hmmmmmmm....rust over.....hahahah!!...liefs van mij...xxx...

Nicole Claudia zei

Hè, hè... eindelijk... ik zag vanochtend ergens al "ken je Klassiekers!", maar aangezien bij mij het geluid uit staat was het een wonderlijk gezicht zo'n leeg vel... En ik me maar aanvragen... Wat bedoelt ze nu toch, hahahah. Aangezien ik op een mailtje zat te wachten, kwam ik af en toe voorbij... steeds niets... krabelde eens flink achter m'n oren... maar nu... AHA.... de Efteling...

Dit jaar ook gedaan met z'n allen... ben blij dat Droomvlucht het enige was wat mij boven de grond liet vliegen, hahaha.

Groetjes, Collie

Jolanda zei

Leuk, de Efteling maar al weer lang geleden. Dat krijg je als je kids groter worden....en wat ga je doen morgen in mij stadje? Lekker shoppen, de Euromast, Spido? Of gaan jullie lekker hightea-en in hotel newYork en dan met de watertaxi! Geniet in ieder geval en ben benieuwd naar je verhalen, lieve groet

Ger zei

Ja.......die van de hoorn des overvloeds....
nee nie die van naast de hollebollegijs.....;-)
maar ikke..... die tikten vanmorgen al een heel verhaal over de Efteling en dat deuntje van atraktie Carnaval Festival wat niet meer uit dit koppie gaat dee's dag....en dat we vanavond een foto van jou konden verwachten uit de Efteling....enz.
Maar dat alles verzond ik voor jan met de korte achternaam:-((
er was weer de nodige trammeland bij Blogger!!!

Ergo: jullie waren dus in de Efteling en hadden het rijk bijna voor jullie alleen......als dat geen boffen is!!!!

Als kind was ik er ook nooit, en ik geloof niet dat ik er iets van geleden heb.....
maar haalden het als volwassene wel in, zijn er al vaak geweest met kinderen en kleinkinderen, en enkele jaren geleden 2 keer toen het bedrijf waar manlief werkten het hele park afhuurden voor het personeel met alles erop en eraan,en niet enkel wat lekkers pakken bij Den Hoorn Des Overvloeds........maar in elk restaurant pakken wat je wilden aan eten en drinken en dat alles gratis en voor niks!

Lieve groeten en fijn weekeind!!!
Ger

Mirjam zei

Hoi lynda,
Jeetje, de Efteling, daar ben ik al zo lang niet meer geweest, laatste keer was Laura een jaar of 10... Nu dus 21... Maar als ik die foto's zie zou ik zo terug willen. Hat was altijd genieten. Leuk dat je ons liet meegenieten.
Ik wens je vandaag een heel fijne tijd in Rotterdam.
Groetjes
Mirjam

Unknown zei

haha ik heb nooit geen muziek aan op de computer,brrrrrrr :-)
Maar jullie uitje was gedenkwaardig zo te zien :-)
En vandaag dus rotterdam spannend wat je daar weer ziet.
fijne dag groetjes karin

Puur Kate zei

Ja en waar is de foto van je hottejazzpants of dansmariekejurkje???????
Valt me een beetje tegen ;)
XxX

Carla zei

Oh...de Efteling...altijd leuk!!
Alleen idd erg duur en vanuit hier een héél end weg!!
Dus dat doe je niet zomaar ffies.
Nou ja...om nou als twee 'oudjes'in de Efteling te gaan lopen, en voor ons kleinkind oud genoeg is zijn we zo weer een paar jaar verder.

Maar...het bl;ijft leuk....ook in de regen..geloof dat de laatste keer dat wij er waren met de meiden dat het toen ook zo hard regende.
Ach...er komt geen zoutzuur uit de lucht zullen we maar denken.

nou meis...fijn weekend.

lieve groetjes Carla.

Gustaviana zei

ooooo gelukkig de efteling hahahahaha ik schrok al van de foto whoaaahahahahaha.... heerlijk om weer even kind te zijn vind je niet.. En je hebt gelijk het is ontzettend duur en dus niet voor iedereen weg gelegd jammer eigenlijk..
nou fijn weekend xx viana