Ik zie ik zie....

donderdag 4 augustus 2011




wat jullie niet zien!!! whahahahah.....sorry......ik had even lol!
Maar ik beloof jullie foto's foto's ennnnnn FOTOOOOOOOOOOS!!!!!

TOEDELS!
Lynda

Leave a Comment

basichus zei

Geniet met een grote G, wat flauw dat muziekje en die foto's: ik kom er aan, ga de hele dag daar met een heerlijk drankje lommig tuuuuut worden wat hummen op het ritme van de muziek, wat voor me uit tuuren en hopen dat het eeuwig duurt. Wanneer gaat er een vlucht vanuit Stockholm????? Deeeu zit ik in Zweden: ik ben niet gemaakt voor dit land hahaha.. Fijne tijd ♥ OOOit verhuis in naar het Zuiden :)

Bonjade zei

Doe maar lollig.....de regen valt hier met bakken uit de hemel........
GRRRrrrr......
FF

It's me zei

tssssssss......het is hier ook volop zon hoor!!!...je wilt ons gewoon jaloers maken.....nou jammer dan niet gelukt.....tssssss....xxx...

Tanja zei

Nou een heel klein beetje jaloers ben ik wel hoor, maar ik gun je het van harte.

Geniet maar lekker daar

Liefs
Tanja

Huys 50 zei

Heeeeeee, niet leuk meer hé dit !!!! maar wacht maar af,er komen toch foto,s van ons op de blogs,naaaaa ja !!ZON, BIKINI,S,WITTE STRANDEN en nog veeeeeeeeeeeeeeeeellll meer whaahaa

grtjs
DM

André en Inka. zei

Wat een heerlijke plaatjes,o die palm hahaha,kan je die niet voor me mee nemen voor ons tuintje hahahaha,schitterend,hier ook volop zon nu,...ik ben benieuwd naar je foto`s straks,geniet ervan meis,x

Karin zei

Nee ik zit tegen zo'n lelijk blauw plastic ding aan te kijken dus mijn uitzicht is niet het jouwe ;) Voorlopig hier nog zon en in de tuin, voor zo lang het nog duurt.

Carla zei

Oh meis...ik gun het je zó van harte!!
Ik zit met een strak blauwe lucht hier in Assen...ook niet verkeerd hoor!!
Maar ja...morgen alweer naar huis....en ook weer leuk...eerlijk is eerlijk...ik hoefde dit jaar niet zo nodig!!
Geniet jij maar lekker, dan doen wij dat later van je foto's!!

liefs Carla

Petra zei

SUPER!!!!!!!

Ger zei

Ja.....dat is niet zó moeilijk hé......wat ik zie...

en ik zie het niet alleen...maar ik smelt er ook nog bij....blauw,blauw en nog eens blauw...,
nee niet van de kou, niet van jou....;-)
Maar van het Kretablauw op Corfu!!!!:-))

Ga genieten....ja!!!
Het is om voordat je er erg in hebt!!!

Liefs,Ger