Zwaar weer??

vrijdag 26 augustus 2011

Het zit ons qua weer niet mee, en sommige kunnen daar een hele verhandeling op loslaten en verzuchten in zelfmedelij..:)
Ik zeg Orkaan....ik zeg Irene....ik zeg New York........
ik weet wel met wie ik méér meelij heb dan met onszelf;)
Bij deze ...New York......hold on!
En diezelfde woorden zijn voor "haar"......

Heavy weather? Here in the Netherlands we have the worst Summer(ever?;)) since I don;t know how long. Lot's of rain, heavy wind and thunderstorms.....there are people that can go on and on about that and loose themselves in self-pity :)
Well..I say Hurricane....I say Irene....I say New York......
I now where my pity goes to;)
So...New York.....hold on!


Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Nicole Claudia zei

Helemaal mee eens, vergeleken daarmee is een onverwachts plensbuitje in Nederland peanuts...

Alvast een heel fijn weekend, liefst Collie

Kat Ibáñez zei

Hope the weather will improve on the weekend here in your beautiful country.
These last days seem like crazy, here it has been so hot, and we are used to high temperatures...
But your words remind us there are far worst weather situations...

Dikke Kussen!!

Home and Lifestyle zei

Daar word je inderdaad niet blij van, dus ik doe hier gewoon een regendans of is dat weer overdreven :-)!

Een fijn weekend Lynda! Lieve groetjes, Ingrid

lia zei

Ja, dan liever een heel weekend regen.
Ach en ik kom het weekend nu wel door, vannacht onze zoon weer halen op schiphol en morgen hé.....Joep en veel was.
De kleur is Sigma S2U Satin 4365B

Liefs en een fijn weekend

Corine(THUIS) zei

Helemaal mee eens! Maar er staat geen link onder 'haar', met wie mogen we verder meeleven?
Groeten, Corine(THUIS)

Pink Princess zei

Ja is ook zo hoor. Tuurlijk zuchten en steunen we wat af over de (ahum) *zomer* hier, maar als je dan over Irene hoort en ziet...brrrrr DAN doe ik het wel met de zomer van hier. Gelukkig heb ik een maand hitte en zon gehad in Thailand dus mag nog niet eens echt klagen hihi (wak wel doe hoor, ben wel een Nederlandse he hihihi)

Fijn weekend!!

Mayflower zei

Brrrr....vreselijk zoiets, je hoort mij niet meer klagen over een beetje regen.
Ik heb zo goed als even bijgelezen op je blog en las dat je een heerlijke vakantie heb gehad, gevolgd door een uitstapje naar de Efteling, altijd leuk.
Ik wens je een fijn weekend.
Liefs, Mea

Petra zei

Ik mis weer iets, snel even 'googelen'

Petra zei

Let ook weer niet op, het gaat over Irene. Verschrikkelijk voor die mensen, zoveel schade!

De bovenwinden hier hebben er ook het een en ander van meegekregen, maar gelukkig niet zoveel.

Hier is het alleen erg bewolkt, en soms windvlagen en dan weer windstil. Maar erg benauwd.

Fijn weekend. Liefs Petra

Bonjade zei

Vind die regen wel gezellig hoor.....kaarsjes aan wie doet me wat......
Maarrre Irene...tja zij mag mijn huis voorbij razen...
Fijn weekend
FF

Huys 50 zei

Jaaaaaaa dat is heel erg daar !!!
Maar wij zitten hier alweer met rotweer en blikseminslagen in auto,s vanmiddag, ook niet best.
En een Nederlandse Mevr omgekomen in Frankrijk door een windhoos,ook al zoiets,het gaat niet goed hoor deze zomer, echt niet.
Wat zou de winter brengen, BERGEN SNEEUW !!

groetjes
Dicky Marie.

natuurlijk groen en doen zei

Het is hier bij ons reuze meegevallen vandaag ,maar we hebben ook niet zulke hoge temperaturen gehad ,en te moeten wachten op een orkaan die losbarst lijkt me verschrikkelijk.

Fijn(en hopelijk droog) weekend

groetjes Bep

Bianca zei

De zoon van mijn collega zit sinds 8 dagen in Amerika. Hij heeft net een aardbeving achter de rug en nu komt die orkaan eraan......en dan wij maar lopen zeuren over die paar regenbuien......ach ja, we zijn en blijven Hollanders :)
Fijn weekend ( zonder regen hoop ik !!)
Groetjes Bianca

Ger zei

Lieve Lynda, een goed verstaander heeft maar een half woord nodig....

Uit welke hoek dat zware en onvoorspelbare weer nou ook komt......de natuur gaat ''gewoon'' zijn gang en trekt zich niets aan van de enorme schade die ze mensen aandoet.....helaas...;-)

Laten we hopen dat de orkaan Irene geen slachtoffers zal maken in New York!!!

Fijn weekeind en we klampen ons vast aan elke strohalm!!!

Liefs,Ger

It's me zei

Goed dat je daar aan denkt....liefs fijn weekend van mij....xxx..

Elisabeth zei

Ik moest even kijken waar dit precies om ging ,ik heb eigenlijk helemaal geen nieuws gevolgd .Pfff wat mopperen wij dan denk ik maar zo,zeker hier in het midden van het land valt het vaak heel erg mee gelukkig.Fijn weekend
Liefs Elisabeth

alma zei

Helemaal gelijk Lynda! Wat kunnen wij toch mopperen he? Wanneer ik mijn paraplu uitvouw blijf ik tenminste nog met beide benen op de grond.

Fijn weekend en lieve groet
Alma

Floor zei

Ik hou mijn hart vast voor de mensen daar..

Carla zei

Tja...dan moeten wij niet zeuren!!
Ik ben bang voor die mensen daar...hopen dat ze het allemaal een beetje goed doorstaan.

fijn weekend....liefs Carla.,

Mark en Magriet zei

inderdaad! dan valt ons slechte zomerweer nog wel mee....