Factorrrrr....

woensdag 3 augustus 2011

30 voor die bleke Hollandse bekkies......
*SMEERT*

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

alma zei

Blijven smeren totdat je er wit van gaat zien.... Ach mooi rood is niet lelijk!

Hier valt weinig te smeren helaas!

Lieve groet
Alma

Pierelantijntjes zei

Hier moeten we de regenjassen aan in plaats van smeren......jammer hoor.
Fijne dag,
liefs Ester

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Jij kan het ook niet laten he....
Wel leuk dat we zo lekker meelezen met jouw vakantie.
Heel veel plezier gewenst.
Groetjes,
Mirjam

It's me zei

Ik wil rusttttttt.....hou hier mee op !! ...je vertoord mijn weekje rusttttttt.....xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Tanja zei

Nou geniet en smeer maar lekker Lynda want hier hoeft het niet meer want het regent.

Liefs
Tanja

Anoniem zei

Mijn hemel zeg, je ben met vakantie.
VERGEET ONS en GENIET...

Vergeetmenietgroetjes Pieternel

Karin zei

Ik smeer me hier het apezuur...........met aftersun, ik wil nl mijn bruine huidje zo lang mogelijk in stand houden, want het weer werkt hier niet echt mee. GENIET!!!!!!!

Samira zei

hahahaha, zelfs in Griekenland maak je ons nog aan het lachen :)

Enjoy your time, over een paar dagen ga ik het van je overnemen ;)

Xx

ps Tweet-Tweet vind de lambada ook leuk, meefluiten :)))

André en Inka. zei

hahahaahaha,hier plenst het momenteel,leuke foto,xxx.

Huys 50 zei

Heee,
Smerenmaarrrr en hier regent het niet hoor !! het noorden hé altijd droog,pffff...
Waar blijft de foto van die RODE billen ??


grtjs
DM

http://truutske.blogspot.com zei

Hoezo smeren?????
Dat laat je toch wel doen he!!!

Groetjes, Trudie.

Petra zei

WHAHAHAHAHAHAHA...........!!!!

Geweldig is tie, maar echt wel smeren hoor. Over 2 weken moet ik weer een paar plekjes weg laten halen, ik kom nooit in de zon.

Liefs van mij, en blijf vooral genieten. Ik doe het in ieder geval van je vakantie postjes.