Kort samengevat...

donderdag 11 augustus 2011


we winkelden...


kochten souvenirs voor de thuisblijvers...

hielden het vochtgehalte góed op peil;)(ijskoffie)

hadden lol in het water...

en aan het water, óp het water..

maar zeer zeker ónder water! Snorkelen was HOT deze vakantie! Zowel mijn dochters als ik hebben genoten van het onderwaterleven! Volgend jaar onderwatercamera mee.
Leuke anekdote? Als je nog nooit gesnorkeld hebt, is het éven wennen met zo'n mondstuk, en het sluiten van je mond zodat er geen water binnen komt, én het vertrouwen hebben op die pijp die boven water uitsteekt. Dus je oefent wat op het droge(met ademhalen door dat ding) en waagt je hoofd al staande even onder water. Het typische is namelijk...je bent zó gewend je adem in te houden zodra je gezicht het water raakt.....en dat moet dus niet he, je moet BLIJVEN ademen, maar een beetje oefening baarde al snel kunst! Maar...*kuch*...het werkt ook andersom...als je veel gesnorkeld hebt....en je bent gewent aan het doorademen onder water......enne...je zwemt dan zónder duikbril....*slok*.....dát was zout!!!!!:D



onderwateranemoon, mooi om te zien hoe die open en dicht ging!





ik hoop dat de vissen te zien zijn, er waren er namelijk HEEL veel...en allemaal NIET onder de ondruk van al die rare snorkelaars:). Vele soorten en kleuren leven daar gezellig samen langs de kust....samen eten, samen zwemmen, elkaar waarschuwen....hm hm...mooie wereld!

genoten van het uitzicht...

the wildlife....meisje 1 vond een schelp....die vanzelf wegliep:)...

de "natuur"

wat geschiedenis en cultuur

je probeert te integreren;))

 het toch maar vooral kalm aan te doen...

blijft je verbazen over de schoonheid...

versterkt de innerlijke mens(buiten de hoteldeuren;))

maar dat ene moment komt toch.....afscheid....dag Corfu!
Ik denk dat we er het maximale uit hebben gehaald en er even helemaal uit zijn geweest!
Een klein tipje van de Griekse sluier werd voor ons opgetild maar we zijn nog láng niet uitgekeken!

besneeuwde bergtoppen op weg naar huis...



ik wil jullie nog even wijzen op de landingsbaan van Corfu...foto in het midden.....*zonder woorden*.:)

Kort samengevat...het was een SUPERvakantie...afwisselend en lekker warm;)!
Veel gezien en gedaan.....*blijmens*


Liefs,
Lynda

ps: morgen dichter bij huis maar weer....;)
en een extra PSJE voor Annemiek...laat gerust vaker wat van je horen...gezéllig!!!;)

Posted by Picasa

Leave a Comment

Anoniem zei

Prachtig je foto's. Lijkt wel of ik ff mee was. mmm ijskoffie. Haal het hier altijd bij de B eagles & B eans.

Koffiegroetjes Pieternel

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Wat een leuk stukje weer. Dat snorkelen zeg, lijkt mij heel eng, maar dat komt natuurlijk ook door het idee van onder water ademen. Heb het duidelijk dus nog nooit gedaan. Wel geprobeerd met de (kleine) snorkel van mijn dochter toen we op Kos waren (ook al weer 9 jaar geleden hoor)...
Leuke meiden heb je trouwens...
Heel fijne avond gewenst,
groetjes,
Mirjam

Abacaxi & Hortelã zei

Ja ik weet het zeker nu: ik wil ook ;))
X Chantal

Home and Lifestyle zei

Jullie hebben genoten en daar gaat het om! Moest trouwens wel lachen om het moment toen er even zonder duikbril werd gezwommen, maar dat leert denk ik ook wel weer snel af zo hihi!

Lieve groet...

WEERspiegeling zei

Nou jullie hebben overduidelijk een geweldige vakantie gehad; heerlijk zeg! Wij mógen nog; ik heb pas nét vakantie gekregen en hoop op beter weer dan dat van deze week :-S
Groetjes, ook aan je meiden en ook van onze meiden,
Anita

Bonjade zei

Zie ik daar 3 gooische dames staan.....?
Enne...souvenirs voor de thuisblijvers zei je....
Ha ik ben dit jaar een thuisblijver......;(
Gek op souvenirs ;0)
Fijne dag
FF

Le Style zei

Echte geniet foto's! Straalt een goede vakantietijd uit....
Wat schrijf jij geweldig!
Volg je graag.....

Hartelijke groetjes

Jolanda zei

Weer heerlijk, je foto's en verhalen...en dat snorkelen, heb ik nog nooit gedaan maar lijkt me wel leuk! Zijn jullie dat op eigen houtje gaan doen? Lieve groet

Annemiek zei

Bedankt voor je speciale psje ! Ik ga mijn best doen ..
Mooie foto's hoor , wat een geweldig sfeertje he ..
We waren dit jaar op Rhodos , dat is ook erg leuk !
Groetjes Annemiek

lia zei

Leuk om je samen met je meiden te zien.
En wij hebben twee jaar geleden gesnorkeld in Egypte, en die vissen is idd zo prachtig. Zelfs ik met mijn watervrees vond het prachtig.
Die landingsbaan zo kort, mijn zoon vertelde daar ook eens iets over toen hij daar was. Iets met extra pijn aan de oren volgens mij.....

Een dorps groetje,
liefs Lia

Elisabeth zei

En dus al met al een geslaagde vakantie en een gewoon een heerlijk blogje En wat een leuke foto van jullie drietjes .
Liefs Elisabeth

bijzonder-oud zei

Wat een leuke foto's! Griekenland is zo leuk....

En wat een super foto van jou met jouw twee meiden!

Groetjes,
Yolanda

Tanja zei

Ja Griekenland is een geweldig land om te snorkelen, er is heel veel moois te zien onder water.
Ennuh die foto van jullie drieën vind ik wel heel erg leuk,mooie meiden heb je Lynda.

Lekker dat jullie zo genoten hebben.

Liefs
Tanja

Thuis bij Tjits zei

wat een schitterend stukje wereld!
oh dat snorkelen lijkt me fantastisch maar ik zou ook wel even heel erg moeten wennen vrees ik aan dat ademen door dat ding..
en de foto van jouw en je meiden is superleuk:)

liefs, Tjits

natuurlijk groen en doen zei

Wat fijn dat jullie zo genoten hebben, en wat dat all inclusive betreft ,wij waren het eerst ook van plan maar ben achteraf zo blij dat we het net gedaan hebben .Het is zo leuk om wat verschillende restaurantjes uit te proberen en financieel gezien waren we eerder goedkoper dan duurder uit

groetjes bep

Gwennie zei

oooo, dit ziet er een heeeel stuk relaxter uit dan die ene dag tijdens mijn vakantie!! ;-) Gelukkig was het maar één dag... de rest was erg ontspannend, hoor! Hahahaha

Corine(THUIS) zei

Ik heb eens 'even' je hele Corfu-serie gelezen en bekeken, moet een heerlijke vakantie geweest zijn!
Nu weer klaar voor het 'gewone' leven...
Groeten, Corine(THUIS)

hokje zei

Wat een heerlijke vakantie; vol met geniet-momenten!

Groeten, Miranda

What's in a day zei

Ik voelde even de visjes aan mijn tenen knabbelen, wat een heerlijke foto's, een mooi stuk natuur dat je even wilde delen met ons.
Een blij mens, zo hoort het ook!!!


Een lieve groet,
Eefie

Miss M zei

Ik heb je laatste posten doorgespit: ook jij hebt een goede vakantie gehad zo te zien!! Krijg zo weer spontaan zin om nog een keer te gaan.
Enne... voor de give away was ik dus te laat, snik snotter... noh, de aanhouder wint, niet?

Liefs, Marjolijn.

Trudy zei

Ziet er geweldig uit! Fijn dat je er zo van genoten hebt!!

It's me zei

Zeg die middelste van die drie.......die mag wel lachen hoor......proesttttt...heerlijke foto´s...souvenir!...nikzzzz gezien.......kuch....enne ik heb ook een blog he dat weet je he...ook al is ie minder gezellig als de jouwe........xxx

Ambiente-nostalgia zei

Ha Lynda,

Zo te zien is het super geweest.
Doet altijd goed zo'n vakantie.
Ik ben blij dat we ook nog op de valreep naar Italië zijn geweest.

Tot gauw, er zijn weer appels:)
Liefs Dorine

André en Inka. zei

Heerlijke/prachtige reportage van een geweldige vakantie,....fijn weekend,xxx

Cassy zei

Great shots! My favorites are the those photos in the beach.

Cassy from Guitar Made Easy

Connys Cottage zei

erg leuke fotos

verftechnieken zei

Het ziet er heerlijk uit allemaal. Ik vind het na zo'n buitenlandse vakantie thuis allemaal zo saai. Die keurige straten van ons, platte weilanden, keurige baksteentjes... Ik moet altijd weer wennen dan.