Ik poch....'t is MIJN blog;)

dinsdag 23 augustus 2011



 Ik ga even vét lopen "stinken"hier!! Dat je het weet!:D.

I'm gonna brag...BIGTIME....so????:D

Vorige week viel er zo'n blauwe "vriend"op de mat....(zouden er veel mensen kiezen voor deze kleur blauw in hun huis??? Zou dat een reden hebben?? Hm....even zomaar een gedachtekronkel). Je scheurt zo'n ding toch altijd met enige voorzichtigheid open he, dat is gewoon zo, althans....enige argwaan bespeur ik wel altijd bij mezelf!

Last week one of those "blue friends"(enveloppe from THE tax office...you know....pay pay pay??;) I wonder...how many people would choose this shade of blue for their homes....just wandering of) One way or the other, you always are especially alarmed when you open it....well...at least I always feel sóme form of suspicion!

Na openen en lezen(duhhh)...had ik werkelijk géén idee.... "aankondiging Startersbezoek"....."ROW"........"fiscale zaken"..."start van relatie met belastingdienst"??? *DINGDINGDING*

After opening and reading(duhhhhhhhh) I honestly had nó Idea....."announcement "startes"visit"...."ROW"....."taxaffairs"....."the start of your relationshop with the taxoffice"????
*DINGDINGDING*

Na wat piepende Tweets, en wat puffende Pingetjes, besloot ik gisteravond maar gewoon mezelf te zijn, starter, geen kennis van fiscale zaken en ook geen affiniteit met cijfertjes.
Dus "mannetje"kwam, legde uit, onderstreepte, benoemde, legde nóg eens uit *kuch*(I am what I am;).....) en stelde gerust! Lang verhaal(2 uur!!!) kort? Ik heb alles keurig onder controle!(alleen nog een beetje duidelijker "boekhouden"..meer niet ;))
Met een speciale pluim voor mijn website! Daar kan volgens de meneer(hij verdient een groot lettertype want vanaf NU mijn grootste vriend he ;))) menig gerenomeerd bedrijf nog heel wat van leren! Zeer zeker geen beginnerssite(zoals ik haperend nog even mijn eigen website onderuit probeerde te halen ;)))!
*SNUIF*
......
After some wining Tweets and some panicking Pings, I decided yesterdayevening I was just gonna be me....starting, NO knowledge of taxrules and NO affinity with numbers.
So...."man"came, explained, underlined, pointed out, explained agáin *cough* (I am what I am;)) and reassured! Long story(2hours!!) short? I did well!!! Everything looks like I have control;))(only my bookkeeping could use some attention.....that's all;))
With a BIG FAT compliment for my website!!! According to "the mister"(he deserves some extra attention...my best friend from today;))) there are some large compagnies who could learn a lot from it!! And absoluetly NOT  "beginnersluck", like I tried to stotter my own site down...;))
*SNUFF*
.......
Dus........hier zijn mn schoenen........ik loop er éven ergens naast!!!;)
(extra veren voor the finishing touch:P)

So....here are my shoes....it's a Dutch saying....when you behave a little arrogant and conceited"you walk outside your shoes".....I'm walking!!!!
(with some extra feathers for the finishing touch:P)


"Iiiiiiii'm every woman...it's all in meeeeeeeeeeeeee"

*GRIN*

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

marion anderson zei

well done , you go girl , liefs marion

natuurlijk groen en doen zei

Het blijft toch altijd spannend ,of jij en zij heztzelfde denken over boekhouden ,en wat is het dan heerlijk als er zelfs een compliment aan vast zit. Dus loop maar gerust even naast je schoenen

groetjes Bep

What's in a day zei

Heerlijk zoals je het beschrijft, maar schrikken is het wel..fijn dat jij zo'n geduldig mannetje had, de belasting verdient een groet pluim!!!
En het is zo menigeen kan er nog wat van leren, die website dan hé:)))

♥Eefie

Tanja zei

Het is en blijft toch altijd spannend als ZIJ bij je op de koffie komen, ik weet dat nog heel erg goed!
Fijn dat het helemaal goed is en loop jij maar lekker even naast je schoenen, die overigens wel heel erg leuk zijn.

Liefs
Tanja

lia zei

Ja, dat lijkt me ook wel spannend.
Jij mag vandaag lekker naast je schoenen lopen hoor. Maar wel uitkijken....

liefs
Lia

André en Inka. zei

He,hartstikke goed,meis,......altijd spannend zulke bezoekjes,....x

It's me zei

Lynnnnnn...wij hadden er ook zo een en ja hoor !! wij kunnen weer gaan betalen.....je moet dus eerst verdienen voor je moet betalen.......dus niet gelijk schrikken he???...komt goed.......ik maak ze altijd lachend open.....echt !!...er komt een tijd dat jij dat ook doet.........whahahhahhhah!!....liefs van mij...xxx...

Petra zei

Geweldig, wat ben ik blij, hier hebben ze geen blauwe brieven. Gewoon mooie witte :)

Maar meneer heeft gelijk, je site mag er meer dan zijn!

Liefs Petra

Home and Lifestyle zei

Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker...en dan zijn ze ook nog eens heel lief! Zou bijna uitkijken na een blauwe enveloppe bij de post ;-)!

Lieve groetjes, Ingrid

Corine(THUIS) zei

Je hebt die meneer gewoon ingepakt met je mooie bedrijf(je)!! Goedzo Lyn!
En die schoenen hè...daar zou ik ook naast gaan lopen, mèn...daar is toch niet fatsoenlijk op te lopen ??!!
Groeten, Corine(THUIS)

Bonjade zei

Gooi je schoenen gewoon weg....en ga loSSSS!!!!
Heerlijke muziek!!!!!
Oh ja even weer de kast in.....schoudervullingen in de aanslag,broek weer hoog op en LOSSSS!!!!
I am every woman!!!!
It all in you!!!
FF

Brabbels en Kiekjes zei

Ik begrijp wel dat jij die man in je broekzak deed...
Met zulke schoenen is dat een appeltje-eitje!

'-)

Liefs,

Le Style zei

Helemaal super!
You go girl.....!!!

Hartelijke groet

Daydream Living zei

Je mag echt wel trots op jezelf zijn hoor, ga zo door enne, is dat nieuw dat de belasting meneer komt bij starters? (Ben er natuurlijk een beetje uit). Succes verder, Mx

Mariette's Back to Basics zei

Beste Lynda,

Ja, net als Daydream Living zal ik het ook wel niet helemaal mee krijgen... 'de meneer'? Wij krijgen ook blauwe brieven uit Nederland maar zonder complimentjes.

Liefs,

Mariette

Tierlantijn zei

Heer-lijk dat je zo lekker trots bent. Zo'n positieve starters vlop heb ik nooit gehad b.t.w. Mij bekruipt altijd een heel vervelend geoel bij het zien van dit kleurtje blauw op de mat. Bah..!

Liefs, xx

Kat Ibáñez zei

Well done!!! Of course you have a great website (did I say great?? Noooo I meant GREAAAAAAT!!!)So wear your pink shoes proudly and tell everybody you are the best!!! :)

Have a wonderful day!!!!!! Liefs!!!

M. zei

GO LYNDA!!!!!!!!!!!!!!!

heerlijk om zulke berichten te horen!!!
geniet ervan en loop maar lekker naast je schoenen,want je hebt het zelf gedaan!!!!!!!

genietse!!!
groetjes manuela

Lina zei

You go girl!!!!!

Madelief zei

Hoi Lynda, Complimenten!!!! Ik hoef mij gelukkig niet met blauwe enveloppen bezig te houden. Dat doet mijn man altijd voor mij :-)! Je schoenen zijn prachtig! Knap dat je op zulke hakken kunt lopen. Dat krijg ik niet voor elkaar :-)!

Een gezellige avond,

Madelief x

Bianca zei

Naast je schoenen lopen !!!???? Volgens mij zweef je er boven...hihih....en gelijk heb je hoor !!!
Groetjes Bianca

alma zei

Well done!! Jij komt er wel ;)

Ik schrik ook altijd van blauw. Zowel op de mat als op straat! Het zal mijn slechte geweten wel wezen ;)

Lieve groet
Alma

Margot zei

Ha meis...heb even een beetje bijgelezen, want ben even uit de running geweest...gewoon vakantie, en ook kijn computertje deed hieraan mee...
Maar wat zie ik...ben jij vlakbij in de buurt geweest...de Efteling is hier om de hoek...!! Zal ik nu boos worden...of toch maar gewoon teleurgesteld...mmmm...
Die schoenen..daar hoef je niet naast te gaan lopen...ernaast gaan zitten, dat is al erg genoeg...
En mannen van blauwe brieven...altijd te vriend houden hoor...
Het was me weer een waar genoegen, en nu kijken of mijn peeceetje me weer gehoorzaamd.
Knuf, Margot

Zara zei

Zo zie je, een goed begin (website) is het halve werk!