*dubdubdub*...

maandag 15 augustus 2011

     


   




Gisteren deed "ie"het nog.....afgelopen zaterdag merkte ik wel al dat ie wat haperde maar gisteren deed ie het nog! Sterker nog....vandáág deed ie het nog...totdat....*kuch*...ik dacht 'm een handje te helpen...en nu........is ie stuk!

Yesterday "it" still worked....last saturday I noticed it didn't go as smoothly as usual, but yesterday it worked....better yet...todáy it still worked...untill...*cough*....I thought I would help it al little...and now it's broken!

Mijn camera, wil niet meer,....lens staat op standje half watt en gaat niet voor- of achteruit. En tja...dát fotografeert voor geen meter!
Heb mn ma al gemaild, of het geen tijd is voor een nieuwe....voor haar....*grijns*.
My camera, doesn't work anymore....the lens won't go back or forward!
And to be honest, that's not the way to make lovely pictures!
Emailed my mom, maybe it's time for a new camera...for hér!! *grin*.

black & white

Vandaar wat "geleende"plaatjes vandaag...heb je toch wat te kijken he;)!
So therefor some "borrowed"pictures today....so you have something to look at;))









jahaaaa.......maar daar heb ik wél een camera bij nodig....hoor!!!;)
Wordt aan gewerkt dus.....

yeeeeheeees...but I need a camera for that....you know!;)
Busy with it......

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Tanja zei

Jeetje dat lijkt me inderdaad balen, dat je foto's wilt maken maar dat je camera zegt doeiiii

Maar ik vind de plaatjes ook wel leuk om naar te kijken, en je weet wat ze zeggen: beter goed gejat dan slecht verzonnen of gefotografeerd ;-)

Liefs
Tanja

Brabbels en Kiekjes zei

Keep calm and go to the beach...!
Lees mijn laatste post maar even
'-)))

Liefs,

Ps goed excuus voor een nieuwe???

Nicole Claudia zei

Oo, irri zeg. maar je geleende plaatjes zijn ook leuk om naar te kijken hoor!

Groetjes, Collie

Brabbels en Kiekjes zei

Zo jij bent snel!
Nog voordat ik hier op enter had gevrukt had jij je reactie al geplaatst, jij bent echt RAP!
'-)
Meiden mee, kan gewoon, of lusten ze geen appeltaart???

Pieternel zei

ooo dat is balen. Is hij niet meer te maken?

baalgroetjes Pieternel

It's me zei

Ik heb er meer voor nodig dan een camera hoor!!!...pffffff...was het maar zo makkelijk.....komt goed schatje....xxx....wist je dat ik ook een blog heb??? proestttttt...zeker te druk met van alles en nog nikzzzzzzz.....x

Unknown zei

O wat balen, geen foto's...hopelijk wordt het snel voor je opgelost!Nicole*

lia zei

Oh, heel vervelend als die het opeens begeeft.
En heeft ma al een nieuwe nodig...

Liefs.

What's in a day zei

Arme jij, ik zou ook niet zonder kunnen hoor. En je geleende plaatjes zijn ook leuk hoor:)))

Lieve groetjes!!

Miss M zei

Hihi, wat zei mama?
Wel vervelend dat je camera het niet meer doet. Is ie al oud dan?
Je zwart-wit plaatjes zijn: LEUK!

Liefs, Marjolijn.

Petra zei

Een blogger kan inderdaad niet meer zonder camera :) Maar die twee katten, hebben ze die eerst opgezet?????

Liefs Petra

Gerreke zei

Ja een beetje suffig antwoord van mij misschien, maar als je je camera oplaadt? Dat is mij overkomen. Mijn camera deed niets meer ... ik bleek de batterij op te moeten laden ... zucht ...

Home and Lifestyle zei

Een blog zonder camera...dat wordt problematisch! Dus ik hoop maar dat je weer snel volop kunt 'klikken' (met je fototoestel dan hè :-)!!!

Lieve groetjes, Ingrid

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Moet je nu een nieuwe camera kopen of alleen een nieuwe lens? Allebei niet leuk natuurlijk. Mijn camera liet me in de steek toen we in Slovenië waren. Gelukkig had Ben zijn compacte camera mee, waar we ook mooie foto's mee konden maken hoor... Ik moest uiteindelijk een nieuwe lens kopen, dus het viel gelukkig mee.
Deze zwart-wit kiekjes zijn trouwens ook niet te versmaden hoor. Leuk gedaan.
Ik wens je een heel fijne week Lynda,
Groetjes,
Mirjam