And the winner is...

maandag 6 september 2010


Goeie grutten, het was niet makkelijk, er werden wat verleidelijke voorstellen gedaan(live dansje als ik het af kwam geven, een reisje naar Frankrijk, herfstthee en een deken etc....) maar ik heb me NIET laten verleiden...ik ben op zoek gegaan naar een random number generator zodat het MIJN schuld niet kan zijn......*zucht*maar ja......hoe krijg ik die generator dan toch IN mn post?!?!?! Ik zal je zeggen, ik heb mezelf moeten vertellen dat dit écht de allerlaatste computer in huis is, dat ik lief voor 'm moet zijn, dat er geen extra krasje bij mag komen en ik 'm NIET overstuur moet maken, want anders!!!!!!
Goed.....jullie geloven me natuurlijk op mn gifgroene ogen als ik dan maar de naam zelf bekend maak........

ze kan een potje in een vlopje stoppen....want dat heeft ze me beloofd....

Margot(sister of seasons)
zonne goeie hebbe wij nog nie gehad........lalalalalala..

Dus Margot, even het adres van je aardse paradijs naar me mailen
dan gaat ie goed komen!!!




O my gosh!!! This wasn't easy!!!! I had to pick a winner, and believe me, some nice offers came my way(live singing and dancing when I would come and deliver, trip to France, tea and a blanket etc...)
But, I remained focused!!!
So, I looked up a random number generator and hit the button!!! *SIGH*....after I did that.....I had to figure out how to get this generator on to my blog......well..let me tell you....we almost had NO computers left in this house, I had to force myself to be nice to it, not to upset it.....because otherwise.........
Anyway.....I hope you believe me by looking at my green eyes;)....when I put on here the name of the winner.....
She promissed me a pot of her homemade plumjam......
it's MARGOT!
She is one crazy lady(let's hope she doesn't read the Englisch bit;))
For all you girls who entered, I'm sorry but there will be another give away soon!

Let's party!!!



Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Uhhh...ik geloof dat ik tijdens mijn vakantie iets gemist heb! Maar aangezien ik al meerdere keren een give away gewonnen heb, gun ik het Margot van harte: mijn welgemeende felicitaties bij deze dus voor haar!!!

Lieve groet, Ingrid

Margot zei

Whaaaaahhh, ik schrik me echt het leplazerus, "celebration...."
En dat op de birthday van mijn zoon....
Hij krijgt een dikke knuffel, en jij....een heeeeele dikke smakkerd...
(zeg ik met mijn hartje in de keel)
XXXMargot
Potje komt eraan...

It's me zei

Tja....je hebt je gewoon laten omkopen voor een potje jam...........nou ja !! had ik niet achter je gezochtttttttttttt..............ken toch nie..........Lyndaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh..ben teleurgesteld....................diep teleurgesteld...................en ik denk nog 54 mensen met mij................dit moet slijten................moet een plaatsje krijgen..............echt....................zo teleugesteld...........potje jam..........haahhhahhahhah!! ik lig in een deuk tijdens het schrijven .....zit ik te denken kan het wel....enzo........word je niet echt boos....enzo.........doe het toch maar niet enzo...........maar dus wel !! hahahah!!......daar gaat ie....potje jam.......zuchttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt.............

It's me zei

Vergeet ik nog Margot te feliciteren !!! meid hij is je gegund hoor!!!! dikke smakerd van mij..................neem het jouw niet kwalijk........zij ie er ingetrapt!!!................hahahhhahaahh!! liefs van mij.......

Luiza zei

Congrats to the happy winner!!!

Have a lovely evening!!
Hugs/
Luiza

Mayflower zei

Dat moet dan wel heel lekkere jam zijn haha. Ohoh....jij weet er ook iedere keer weer iets moois van te maken met die gifgroene ogen van je hihi (we hebben dezelfde kleur)
Margot wat leuk dat je die mooie tas gewonnen heb, van harte hoor.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

Michaja zei

Wat een bofkont die Magrot :)
Enne succes voor morgen.
xxx

Little Emma English Home zei

Congrats to the lucky lady!! And you my friend, how's lfe going??? Tomorrow I start my new job, I'm a bit nervous ;) ps. are you on fb???? i looked after you....

Hugs,
Zaira xx

Margot zei

Ja, ik lees ook engels, but this crazy lady is so happy, yes, really happy, dat je me vandaag nog, voor alles uit mag maken...
Dus... nog 2 en een half uurtje te gaan, kom maar op.
Í am happy, oh so happy...lalallala...
Leuk ook. al die felicitaties...
Maar ze weten toch wel dat ik meer heb geboden dan alleen wat jam???
Smak, Margot

Kom Achterom zei

OOh Margot gefeliciteerd met het bewerken van die gifgroene ogen!!! WOehahaha
Ik zou dan echt wel eens willen weten wat verder nog dan een potje jam!!
Lyndaaaahhhh je bent echt onverbeterijk!!!
Fijne avond hoor en ik ben benieuwd wat de vervolg berichten zijn !!! de 2 uur zijn nog niet voorbij!!
fijne avond
Yolanda

Stina zei

Mijn felicitaties voor Margot!!!

Pierelantijntjes zei

Margot van harte gefeliciteerd hoor.
Liefs Ester

Bij Guusje Thuis zei

Pofferdestoffer wat een potje homemade jam al niet kan doen ... gefeliciteerd Margot! Enne leuk deze give-away!

Groetjes,
Colinda

by kuzz zei

Gefeliciteerd Margot!
groetjes Erna

Claudia Leertouwer zei

Is het wel lekkere jam Margot?

Liefs Claudia

Rozmeen zei

Margot van harte gefeliciteerd!

Liefs en fijne dag,
Rozmeen

Floor zei

Gefeliciteerd Margot !!!!!

Karin zei

The story of my life , zus is weer de gelukkige, nummergenerator Tsss *stampt met haar voeten op de grond en herpakt zich* Maar ja, die pruimenjam is dan ook echt te pruimen, ik heb ook een potje gehad, maar daar heb ik dan weer lekker niks voor hoeven te doen..geloof ik.

TIK...je bent 'm.
Kom maar langs dan weet je wat ik bedoel.