NIEUWSBERICHT!!

woensdag 22 september 2010

Update: ik heb deel twee er ook al bij gezet.......mag ik dan NU even niks meer doen?

http://opzolderbijmij.blogspot.com/

Nu ga ik even pauzeren..*zweet*.......

Groetjes
Lynda

Leave a Comment

Bij Guusje Thuis zei

Zeg bezig bijtje ... de zon schijnt ... misschien wel voor het laatst dit jaar en moet je het de komende maanden met baggerweer doen ... en jij duikt de zolder op. Schiet mij maar lek :-)

Leuke spullen maar ik klik snel je andere blog weer weg. Motto is hier dat ik het opgeruimd hou en dat lukt natuurlijk niet door op allerlei leuke blogjes naar spullen te gaan snuffelen.

Groetjes,
Colinda

Irma zei

nee niet doen dioe tips zijn veeeeels te leuk;-))groetjes Irma

Karin zei

Ook een soort van webshopje begonnen? Jij pakt het wel meteen goed aan is het niet, en is het eind van de bijnanajaarsschoonmaak inmiddels al in zicht?

Stina zei

Jij bent goed beig zeg, heerlijk de boel lekker opruimen.
Heb even gekeken op je blog, leuk.
Groetjes Stina

Michaja zei

Goed idee!
xxx

Een sneller kloppend hart zei

Je bent weer lekker bezig ;)

Groetjes!

Elisabeth zei

Ben natuurlijk ook even gaan kijken ,wat een leuke spulletjes ! en ik moet ook echt nee tegen mezelf zeggen ,heb al zoveel dozen spulletjes op zolder staan en kan geen afstand doen

Mayflower zei

Zo.....jij bent druk bezig geweest....Wat heerlijk zo'n zolderopruiming, je komt dan weer van alles tegen en ik heb dan ook vaak dat ik dat dan weer gebruik hihi....dat schiet dus niet op hier.
Maar wel even genieten van het mooie nazomer weer hoor lieve meis....morgen komt de regen weer met bakken uit de lucht volgens de weermannetjes en vrouwtjes, dus deze dame gaat vandaag de tuin in.
Lieve groet, Mea

Passione Helena zei

Zag dat je een nieuwe blog bent begonnen.
Jij bent echt flink aan het opruimen! Kom zeker nog eens terug om te neuzen.

Ga nog jij ook nog maar even genieten van het weer. Ik zag dat je dat al van plan was! We weten niet hoelang we er weer op moeten wachten!

Ik ga naar de herfstmarkt hier in het dorp. Het is er echt een prachtige dag voor!

Een hele fijne dag vandaag!
Liefs Helena