Teamwork...

donderdag 16 september 2010


Laten we eerlijk zijn, we kijken graag bij mensen binnen, ik ook...vaak gebruik ik foto's uit magazines, soms maak ik ze zelf en regelmatig laat ik jullie een winkeltje zien.
Nu kwam er de vraag of ik nog eens wat foto's van mijn eigen huis kon laten zien....*SLIK*....uhm...nouhou....dat kán wel....maar ik ben eerlijk, het geeft meer de sfeer weer dan een heel overzicht.
Waarom? Tja....noem het scheef(maar luister naar mijn argument;)) maar ik ben erg gehecht aan mijn privacy. Zoals jullie wel al weten wonen ik in een heel klein dorpje....en als iemand hier aan je vraagt of je lekker een dagje vrij hebt, willen ze helemaal niet weten of je die verdient hebt of dat je iets leuks gaat doen, ze willen EIGENLIJK weten OF je wel nog werkt en waar en wat dat oplevert en waar je dat aan uitgeeft en of je dat even wil laten zien! Enzo :)....vandaar.......én....we hebben gewoon een heel klein huisje...ik zou werkelijk niet weten waar ik moet gaan staan om alles erop te krijgen.....vandaar dus ook!

*****************************
Let's be honest, we like it to look inside someone else's house, me too...often I use pictures from magazines, sometimes I make them myself and often I show you a nice shop.
Someone asked me if I could show my own house....*COUGH*....uhmm...that's possible but......it's more an idea of the atmosphere then a complet interior....why?
Well....it all has to do with protecting my privacy, as you maybe already know, I live in a really small village, and people here are...uhm.....nosy...for example when they ask you if you have a day of.....the don't want to know if you are gonna do somthing nice, they just want to know IF you work, and WHERE, and your salary and what you do with that money and if you can show them ;).....just an example...nosy. So...AND, we have a really small house, and I don't know where to stand in order to get a complete picture....alrighty then??;)


Vanmorgen een rustige morgen in huis, dwz niemand in huis behalve ik....en het pluizige spul;). Het zonnetje scheen naar binnen(noodzakelijk om foto's te maken want we hebben ook nog eens een donker huis, ook al ligt de voorkant op zuid....ja ja...eigenwijs...en TOCH grijs op de muren ;)) dus foto's maken stond op het program....
Iemand zag zijn kans schoon....

*******************
This morning was a quiet morning, quiet aas in, nobody at home but me....and my fluffy buddies;). The sun was shining, that a plus because we have a dark house, eventhough our front is facing south(yeah yeah...I know....why the grey then;))...so...picturetaking was on!
Someone saw an opportunity...


kijkt ze???/ is she watching??


even goed kijken/ let's make sure she isn't...

GO!!





Ikeagordijnen...ook leuk voor uw kat/Ikeacurtains....even your cat loves them...

als salontafel gebruiken wij een antieke reiskist
as a coffietable we use a antique travelcrate



de guirlande van klimop heb ik snel nog even gedrapeerd;)...
just before the picture I draped this guirlande made out of ivy;)..


ondertussen heeft Sjors zijn opwindbare muis gevonden, alleen wordt ie door niemand opgewonden...o well....

Meanwhile, Sjors found his windup mouse, but nobody is winding him up...o well...


Hieronder nog een mengelmoes van foto's, ook een paar uit de keuken
Below, you can see a mixture of pictures, some from my kitchen

en Sjors....
and Sjors...

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!

Heb een mooie dag!
Have a wonderful day!

Lynda

Leave a Comment

katja-Mariska zei

Ik vind je sfeer foto's heel erg leuk en Sjors ook. Ik vind het ook eng om foto's van mijn huis te plaatsen (nu heb ik nog een smoes dat ik geen fototoestel heb). En ik ben in een klein dorp geboren ik weet precies wat je bedoeld.
Groetjes Katja

Diana zei

Dank je wel voor dit rondje "open huis", het ziet er fantastisch uit! (Al werd ik met regelmaat afgeleid door de kattenstreken van Sjors...)
Enne....volgens mij heb je een hele mooie sfeer-impressie gegeven!
Hugs!!

Merel zei

Geweldig mooie foto's. En volgens mij heb je een grandioos huis. Ik moet je toch nog even zeggen dat je echt goed kan fotograferen. Als ik nog eens een fotograaf nodig heb, dan roep ik jou erbij!
Merel...

Home and Lifestyle zei

Wat erg dat de sociale controle zó groot is, daar hebben we hier gelukkig niet op die manier last van! Je hebt een leuk huis hoor...ik mag ook heel graag binnenkijken en dat heb ik met plezier bij je gedaan!

Lieve groet, Ingrid

Stina zei

Ha prachtige collages heb je ervan gemaakt. Lief van je dat wij even een kijkje mogen nemen in je huis.

En o die vitrage..is het goed gegaan met dat pluizige spul.

Fijne dag liefs Stina

Een sneller kloppend hart zei

Bah, sociale controle vind ik echt heel erg...daar zou ik me niet prettig bij voelen maar ja, wat heb jij daaraan he ;)
Ik denk dat je met deze sfeerfoto's aardig weergeeft hoe je huis ongeveer is, daar heb je geen overzichtsfoto's voor nodig hoor...en privacy rules!

Groetjes!

Bonjade zei

HOOOOHIIIIIEEE WHAAAAhhh.
Gaaf Lyn echt en je moet maar denken klein maar fijn.
Gezellig, sfeervol precies JOU.
Maar dit smaakt wel naar meer hoor, echt echt!!!
En dat pluizige spul ertussen:
HOOG AAIBAARHEIDSGEHALTE ( Is dat één woord?)
Dus wordt vervolgd zou ik zo zeggen.
Deel 2.
Liefs

Oh en die muziek weer....;0)

Elisabeth zei

Het privacy gevoel ken ik ook ,ik woon sinds 1 jaar op een soort hofje met 12 woningen.Buurman wist al snel te vertellen ,JIJ BEN NOOIT THUIS !!!,HUH ??? Je hebt heel mooie sfeerfoto's gemaakt van je huis en het ziet er erg gezellig uit bij je. ik word helemaal vertederd als ik de foto's van Sjors zie.
Groetjes Elisabeth

Abacaxi & Hortelã zei

Wat een sfeervol & gezellig huis heb je Lynda!! En die Sjors, wat een dotje! Genieten he (van huis en kat en laat die buurt maar lekker het heen en weer krijgen!!).
Bisous, Chantal

Kom Achterom zei

HA Lynda
mooi hoor!! mooie foto's en warme kleuren.
OOh dit moet je vaker doen hoor!! wat maakt jou het uit dat de buren weten waar jij je knoflook in bewaart!!! woehahahahah
fijne dag hoor meid
lieve groetjes Yolanda

Alma zei

Nou, zo erg was dat toch niet???? En wat een schat van een katje heb je!!

Groetjes Alma

M. zei

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA....ik heb net bij Petra al zo hard om die kat zitten lachen en nu bij jou ook al!! heerlijk!!!!!!

veel plezier met sjors....

groetjes manuela

als mij jongste thuis komt zal ik sjors in actie ook even laten zien...ze zal vast in katzwijm vallen.....

Anoniem zei

Ziet er super uit....maarre waar maak je geld aan op:-)
sjors is een schat(de Naam is hier ook goedgekeurd)
nou dan ben je vast opgelucht:-)

grts

omaria zei

en waar is bruce ?

Alle mooie dingen zei

wat ziet het er prachtig uit bij je...
ik zal niets vragen en ook niet doorvertellen
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Anoniem zei

Whoe hahahhaahha ik ga dus weer echt plat hier,ik kan niet meer Lynda,die gordijnen heb ik ook en ook dagelijks 2 poezen erin,je wilt niet weten hoe ze eruit zien,echt ik ben dol op je,jij kan bij mij niet meer stuk,IK VOEL MIJ NIET MEER ALLEEN,jij hebt ook een rot poes hahahahahahha en dat van kijkt ze,ken ik ook.

Je huis is gaaf!heb genoten van je kiekjes,echt heel sfeervol en ik snap je wel,ik woon naast een buurvrouw die weet van iedereen alles,bah die vraagt ook altijd het hemd van je lijf,maar whaa nu niet meer,want kijk er niet meer aan,probleem opgelost,maar echt vind je huis echt super!Enne oh heb buikpijn van het lachen,die foto van Sjors door het gordijn,top,fijne avond,lieve groet Joke en toch lief dat je kiekjes van je huis liet zien.

lia zei

Ach meid, in zo'n buurt wonen wij ook. Ze willen alles van je weten, maar ik bemoei me nooit zo met de buurt. Ik ben zelfs in die 30 jaar nog nooit bij mijn buurvrouw op de koffie geweest. Ik praat met iedereen, maar doe mijn eigen ding.
Maar ben blij dat je ons even mee laat kijken.
En wat een doerak die kleine pluizebol.
Enne...ik zeg niets....

Petra zei

Wat een heerlijke serie foto`s. Ik vind je kleurtje grijs wel erg mooi op je muren! .En Sjors.. geweldig.. die laatste foto! Heb je hem nog niet in je broekspijp hangen? Onze kat doet andere dingen (zie mijn blog..) die slaapt namelijk overal!

Groetjes van Petra

It's me zei

Zeg Lynnnnnnnnnn..kan ik het niet komen halen?? ipv dat jij het brengt?? zo leuk je huis.....wil het in ut echt zien............leuk leuk !!! ik wil naar Lynnnnn........RRRRRRrrrrrrrr.....ga je mee???......we gaan even happen bij de griek met vrienden lekerrrrr......fijne avond liefs van mij.......zo schattig Sjorsje....

Tuur zei

Nou mevrouw...de sfeer is echt wel op de foto's te zien ...en dat ander tja tja ...ik kan er ook nog steeds niet aanwennen...maar ja...merk wel dat het er al meer bij hoort of zo...
En sjors geweldig wat een leuk beessie...
"doe mij die" (zonder allergie)

Jolanda zei

Oh Lynda, wat een gezellig huis....supermooie sfeerplaatjes...en die kleine pluizenbollen erbij.
Vaker doen hoor, zo'n binnenkijkje, zo leuk....laat de rest maar kletsen!
Lieve groet Jolanda

Bij Guusje Thuis zei

Hoezo te klein? Volgens mij heb je een geweldig huis. Je hebt in ieder geval helemaal-geweldig sfeerfoto's gemaakt. Echt supergaaf zeg!

Hier ook dorpje-dorp en hoewel ik al jaren een inburgeringscursus volg, blijf ik import en dus extra bekeken, door andere omstandigheden altijd alert en daardoor ook ietswat voorzichtig om "full picture" te gaan.

O ja ... Sjors de hoofdrolspeler vandaag, die vergat ik bijna ... wat een boeffie!

Groetjes,
Colinda

Michaja zei

Prachtige foto's van een prachtig ingericht huis Lynda. En je poesje is zo'n scheetje!!!!
Liefs Michaja

Nieneke zei

Nou ja.....allerlei woonblogs volgen en dan zelf niet durven....En wat leuk dat je het nu toch gedaan hebt!! (en wat kan jou de buren schelen)
Thanks!

Carla zei

De sfeer is prima te proeven zo hoor!!
En toch net zo leuk zo!!

Wat een dondersteen is Sjors.....hoe die in je gordijnen hangt.
Ik moet eerlijk zeggen dat geen van mijn katten(kittens) dat ooit gedaan heeft...lucky me!!
Of...ze zijn gewoon goed opgevoed...whahahaha

fijne avond..lieve groet Carla.

Muisje zei

Zulke foto's daar krijg ik altijd een big-smile van.
Wat zijn ze toch schattig.

Groeten Herma

Irene b zei

ho my gosh! This is an amazing house!!! really without words! I love it , everything ... the atmosphere , the light, the cat, everything!!
kisses from tuscany!

Bonjade zei

Ja ja ik was al geweest toch....?
Je weet wel dit smaakt naar meer ja.
Maarre lekker aan me blijven plakken hoor.
Je volgt me toch wel?
LIefs

Nancy Dooren ~ Nans zei

Wat een lieffie is Sjors! Je smelt toch voor zo'n kleine deugniet!
Je hebt prachtige sfeerfoto's gemaakt! Je hebt een gezellig huis!
Hugs van, Nans

Kaatje zei

Deze foto's vragen om meer!! Dus schroom niet en klik!! Het is juist hartstikke leuk. Nou moet ik zeggen dat Sjors natuurlijk wel het ALLERLEUKSTE is. Je foto's zijn prachtig! Voor het blog ga ik ook beter naar mijn huis kijken en nog even wat decoreren. Heb ik zelf toch wel het meest plezier van. Dus laat ze lekker kletsen je buren, doen ze toch wel...(weet ik alles van, opgegroeid in een klein katholiek dorpje!!!)
groetjes, Karin

Jeanette zei

Inderdaad deze foto's vragen om meer, we zijn helemaal niet nieuwsgierig hoor, maar we weten wel graag hoe je erbij zit. Af en toe een kijkje naar binnen kunnen wij zeker waarderen.

Groet,
Jeanette

Vosje zei

Leuke foto's Lynda leuk blog ook en met dat kleine huisje valt het wel mee denk ik het ziet er oergezellg uit!!! Groetjes Truus

kienkele zei

Dag Lynda, of je huis nu klein is of groot, de sfeer bij jou is geweldig, en daar gaat het maar om! Prachtige sfeerplaatjes heb je gemaakt, en die Sjors, wat een scheet!
Wat betreft die privacy, heel begrijpelijk hoor, men hoeft niet alles te weten, maar dat is nou een nadeel van zo´n klein dorp!
Hele fijne avond nog, groet, Tineke

Rozmeen zei

Aah bericht getikt...gewoon weg.. even opnieuw.

Lieve Lynda (ja want zo begon ik...)

Je hebt een prachtige collage gemaakt en als is je huis niet groot maar laat ons een huis zien die met liefde is ingericht. Ik snap wat je bedoeld wij hebben ook een niet al te grote woonkamer en moet altijd heel crea zijn met inrichten :-)

Ik vind het ontzettend lief dat je toch je fotos van je huis met ons deelt...en die pluizebol..gewoon om op te eten..

Liefs,
Rozmeen

Antonia zei

Hoi Lynda, ik kom je even bedanken voor je felicitatie voor Fabienne. En nu zie ik dat ik de komst van Sjors toch nog gemist heb. Wat een droppie is het. En nu nog een Sjimmy :-) Superfoto's van je huis hoor! Fijn weekend zovast, groetjes Anja

Tierlantijn zei

Helemaal toch niet belangrijk of je huis wel of niet groot is?! Ik zie graag huizen die niet heel "ver van m'n bedje" zijn. Je foto's en collages zijn heel mooi! Geven een beeld van een gezellig en knus huis (natuurlijk ook met dank aan de kat ;)) Super!

Groetjes, Ilona

Karin zei

LEUK LEUK zo leuk dat ik even bij je binnen mocht komen, moet zeggen ziet er heel sfeervol uit, ik had natuurlijk ook niet anders gedacht en je hebt er mooie plaatjes van weten te schieten. Maar eerlijk is braaf, dat laatste plaatje steelt toch wel de show.....ZOOOOOOOO LIIIIEEEEEEEEFFF!!

(heb nog even goed gekeken of ik de achterwand van je keuken in 't visier kreeg, maar helaas)

Tanja zei

He Lynda, leuk om ook even bij jou binnen te kijken al is Sjors wel een hele grote kleine afleider.
Groetjes
Tanja

Ger zei

Ha lieve Lynda, of je nou groot of klein woont het maakt allemaal niks uit.
Als de mensen die er wonen onderling maar goed met elkaar overweg kunnen brengt dat sfeertje meer gezelligheid dan welke stijl dan ook.

Ik woonde vroeger als kind in m'n fantasie in een keulsepot(net als Piggelmee en het was er altijd knus en gezellig.

Je plaatjes en je gezellige babbel zeggen meer dan genoeg over hoe het huisselijke sfeertje bij jullie is!!!

Lieve,warme en gezellige groetjes!
Ger

Unknown zei

You have such a pretty home! And with kitties! I firmly believe that cats make a house a home! I love your sweet little world, so happy to find you, and happy to be your newest follower! XX!

El zei

Your house is gorgeous. I love the soothing use of gray. Sorry about your nosy neighbors. That would drive me crazy. The kitten is adorable!

Margot zei

Your house, is a very, very, very nice house...lalala....
Wat een valse bescheidenheid
"Verdien je het wel om vrij te zijn, wat doe je dan en als je al werkt, wat verdien je dan???..."
Ja, je verdient het om een keer VRIJ te zijn en samen met ons door jouw sfeervolle house te trekken... Puh...
Volgens mij heb je je handen ook vol aan Sjors, wat een schatteboef....
Smakkerd, Margot

Les Cotrions zei

Hello Lynda! What gorgeous corners of your home!!!!
It looks enchanting! Very lovely details...and your cat is so lovely too!
It's raining today...I'm afraid I won't be able to go to the beach this week end!
Have a relaxing w/e!
Big hugs
Vale

Nicole Claudia zei

Hahaha, wat een dondersteen is die kleine in het gordijn, zeg !! En dan het pláátje van een foto dat ze ligt te pitten of een dekentje (zeker een béétje te gymnastiek gedaan!!).

Ik vind je huis prachtig. Ik hoef geen overzichtsfoto's om te zien dat je je huis mooi en gezellig heb ingericht! Mooie kleur op de muren!! En al die sfeervolle hoekjes heb je mooi op de kiek gezet...

Hahaha, bij jou is het net andersom als bij mij... Ik ben namelijk import (kom helemaal uit een andere wijk van de stad (!!!!) ja, dan ben je hier import... In de wijk kennen ze Rem wel, duidelijk géén import, de kids kennen ze ook, maar ja, wie ik ben ???

Ze kennen wel mijn huis, want steeds zie ik kopietjes (mijn muur rood, dan zie je her en der de muren ook rood) muur wit, je raad het al, muren wil. Buitenboel donker engels-blauw, gaap gaap donker engels-blauw. Herfsttafel in de vensterbank, ja hoor daar komt 'ie weer!! Raam versiert als er een ukkepuk jarig is .....

Typisch, hè!!

Groetjes, Collie

by kuzz zei

Wat leuk je foto's van je huis! Sfeertje ziet er super uit!
En die pluizenbol woont bij jullie in een paleis met die kanten ikea gordijnen, wat wil een poes nou nog meer!
fijn weekend, groetjes Erna

Passione Helena zei

Hahaha wat een vrolijke post!

Ik vind het sfeertje helemaal toppie! Highligts zijn wel zo spannend! Lef dat je het toch hebt aangedurft. Ik ken het gevoel van het dorpse leven. Maar gelukkig zitten we in een nieuwbouwwijk ervan, waarvan vele inwoners van buitenaf, zoals wij haha

Maar sorry hoor.....Sjorsje steelt toch de show!
Je GORDIJNEN!!! Die aanloop vooraf hihi, wat een ondeugd. Pas jij maar op voor je bank..ik heb het idee dat meneer er helemaal onderdoor sjeest hahahaha. Helemaal moe en tevreden genesteld op de mand...wat een schatje!
Gelukkig zijn de gordijne betaalbaar hihi

Een fijn weekend Lynda..geef sjorje een knuf!

Lieve groetjes Helena

queenieshome zei

Wat n leuke fotos van je huis
Heerlijk he ,een kat die overal in je mooie spulletjes hangt? grrr
Maar ja ,je geniet ook wel weer van ze ...hiihi