een "gewone"dag...

dinsdag 7 september 2010


Zo, back to life(back to reality, back to the here and now....hee....dat is ook een liedje....)
Meisje 1 is als nieuwbakken brugklasser meteen als een verzopen katje op school aangekomen, ze belt net"mam, dit is echt NIET leuk"...moest me natuurlijk inhouden, het schaap ;)....regenbroek wilde ze niet aan, ik gok erop dat ze dat morgen anders aanpakt!!
Anyway....tijd om weer wat orde op zaken te stellen.
Voor de zomer had ik elke week een (web)winkeleigenaar/eigenaresse die in het spotlight stond....door een pc crash én vakantie heb ik dat even stil gezet, maar ik wil het nu wel weer oppakken. Alleen ook de interviews die ik al had zijn dus foetsie....:(.
Ik ga een nieuwe vragenlijst maken, en jullie vragen ondertussen mij te mailen.
Dames die al een vragenlijst hadden ingevuld, I'm so sorry, maar wil je dat svp nog eens doen? Zo ja...mail me dan even want ook al jullie e-mailadressen ben ik dus kwijt.
Andere dames, mochten jullie in de vakantie nog ergens zijn geweest waarvan je denkt..hee....dat is misschien wel leuk voor deze "rubriek"*kuch*;)....laat het me weten!
Ook wil ik proberen eraan te denken *fluit* om de dames/heren die al geweest zijn in mijn rechter kolom te zetten zodat jullie de interviews makkelijk terug kunnen vinden. Is dat wat?
Dus werk aan de winkel.....voor mij én jullie!
O enne.....just for the record....*snuif*...het was een grapje he...een GRAP JE.....bij de give away....wees eerlijk....als er een reisje Frankrijk of een potje jam(waar ik niet eens van houdt) langs elkaar zouden staan......nou???;))))

*******************************

Back to life, back to reality, back to the here and now(that's also a song isn't it??)
Girl number 1 just phoned....telling me: "mom, it's NOT funny".....*grin*....you have to know, today is het first day at secondary school....and it's RAINY like there is no tomorrow.....and she had to go for 30 minutes on her bike...and she refused to wear her rainwear....:)...o well......she will think about that twice tomorrow;)!!!!

Anyway, time to get to "work"again. Before the summer I had a weekly "spotlight", remember? Shopowners answered a few questions and showed us some nice pictures of their merchandise. Well, summer is almost over and everything is back to "normal"now so I want to start this again. BUT........I had some interviews in stock.....but if you are a regular reader, you know what happened to our computers.....so....if you already sent in your interview, please do that AGAIN, if you don't have the form anymore, mail me, I will send it to you again!
Also mail me if you have suggestions for new participants, doesn't matter wich country your in:)....it's always fun to just look at a shop!
So let's get to work....
O and I will TRY to remember to put all the interviews in my sidebar, so it's easy to look them up.

For the record, my give away:)....I don't like jam....and be honest....there was also an offer to come to France...*cough*..;)))

Gezellige dag!!!

Lynda


p.s: als het liedje in je hoofd blijft hangen de hele dag.....sorry.....not
PS: if the song stays in your head all day long....I'm sorry.....not

Leave a Comment

Michaja zei

Oh jee die stijfkoppigheid van die jonge dames toch!!
Fijne dag en en hele fijne week
xxx

Floor zei

Ohhhhh was dat een grapje ? echt ?

Margot zei

Ik weet genoeg, mijn jam verdien je niet!!!!
Maar je mag best bij ons paradijsje cake met jam komen eten, kun je het wegspoelen met een lekker glaasje wijn, of melk....
Vragenlijst????
Mijn 12 jarige is WEL met regenpak en heeft NIET gebeld, kwestie van aanpakken die hap...
Sjees, ik moet nu echt weg......
Knuffel, van je zoete, allerbeste vriendin, for the time beeing.....ha, ha
Margot

Claudia Leertouwer zei

Wat ga je doen met die jam dan?

Enne wil je mijn ingevulde lijstje nog hebben?

Liefs,
Claudia

Bij Guusje Thuis zei

Haha ... hier vanochtend precies hetzelfde! Het kwam er met bakken uit en puber 2 moest voor het eerst naar de middelbare (kilometertje of 12)en weigert al de hele week een regenpak te halen.

Ik stond heel stoer opvoedkundig "jammer dan jongen" te doen, maar heb nog snel ergens uit een verhuisdoos een aan de krappe kant modelletje jas gehaald (terwijl ik heel heftig stond te slikken want ik vond het een partij sneu).

Dit wordt vast mijn blogstof voor vandaag :-)

Groetjes,
Colinda

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

een regenpak is toch ook niet stoer? ;-))
Die dame van mij gaat als het regent (watje hè...) met papa mee in de auto (school en werk tegenover elkaar...komt dat ff mooi uit) of koopt een buskaart van haar eigen zuurverdiende centjes ;-)
Groetjes Hil

It's me zei

Tja...zit hier ook te wachten dat het minder gaat regenen...moet nodig naar buiten met de hond.....maarja.......en ach gossss....zo zielig je meisje helemaal nat......dat gaat ze zeker anders doen morgen......mail je het lijstje ook even naar mij straks??........en neem je het potje jam mee als je komt deze maand??? ....en zo gewoon is deze dag niet ....voor mij/ons dan.....lees post !!!!!!.....zuchttttttttttttt.....

Almalu's Place zei

hi sweetie!!!pooor your little girl!first day in a new school and she was like a wet chick!:(( xoxo

Diana zei

Uk en ik hebben een anti-regendans gedaan in iedere beschikbare plas die we konden vinden....en verrek...het heeft gewerkt!!!! Het zonnetje schijnt!!!

André en Inka. zei

Aha,sneu voor je dochter dat ze helemaal nat geregend is maar,morgen zal ze misschien toch wel haar regenbroek aantrekken,wij waren ook z...nat vanmorgen,ik ben eerder naar huis gegaan,vond er geen bal aan op de markt vandaag,lekker in de gids zitten bladeren,ideeen opdoen,heerlijk,ha,ah dacht dat je al naar een ikeavestiging was geweest heen en,...........terug.

xxx

Bonjade zei

Regenbroek is zo passé Lyn....dat je dat niet weet.....
Hier trekken mijn kids dit ook nooit aan....gewoon lekker laten verregenen.....
Enne heb ik nu iets gemist....heb ik voor niets mijn dans gedaan incl. hakken......
CHips...je speelt met bonuspunten hoor......
Fijne avond
Liefs

Enne ik dans nu natuurlijk niet op deze muziek, dat zul je toch wel begrijpen....?
CHips

Room Seventeen zei

Haha, pubers en regenbroeken. Nee, dat gaat niet lukken, willen ze absoluut niet mee over straat.Ik gok dat meis morgen weer zonder regenpak vertrekt ;-)
groetjes Hennie

jolanda zei

hahaha Lyndah... nou dat wil ik meemaken dat je spruit morgen wél met regenbroek de deur uit gaat.
Mijn jongste heeft het de hele brugklas volgehouden en nu in de tweede doet hij 'dat stomme ding' nog steeds niet aan. Wel heb ik gemerkt met mijn oudste (21 nu) dat het zo ongeveer in de vijfde wel eens kan gebeuren dat die broek uit de kast gepakt wordt. Dus er is nog hoop :))
groetjes jolanda

Kristin @ My Uncommon Slice of Suburbia zei

Hmmm...sometimes the little ones just need to learn their lesson. There is only so many times we can say put your coat on. I hope you are having a wonderful week!
Love
Kristin

lia zei

Regenpak, wat is dat????
Dat is dus al jaren hetzelfde, al zijn ze wel vele malen lichter geworden. Maar ik wilde ze vroeger ook echt niet aan, dus snap het wel.

Room Seventeen zei

Het haakje? Haha, heb hem kunnen verwijderen, stond zo L....ullig.

Inge zei

Haha een regenbroek!!
In mijn tijd hadden we de poncho..
Zo'n gele had ik. We hadden ze ook in het oranje. Maar ik koos voor stemmig geel.
Er zat een muts aan. En dan zo,n achterkantje die je met koortjes om je middel kon binden. En dan een soort handvatten die kon je dan over je stuur doen"dan bleef je broek ook droog als het regende. Of het echt zo was??? Ik weet het niet. wat néé ik liet mezelf ook liever kletsnat regenen. Soms was ik zo nat geregend dat m,n mascara doorliep(gelukkig bleef m,n lippestift wel goed zitten) haha.
Ik gok ook dat je dochter het regenpak morgen ook niet aan doet hoor..
Hihi

Mayflower zei

Volgens mij is er al een megagrote pot jam naar je onderweg hahaha...heerlijk toch die grappen.
Ohh...en zo herkenbaar, geen regenpak aan....dat wilde ik vroeger (ai...klinkt wel oud) ook nooit, liever drijfnat op school dan voor schut in een regenpak en dat waren nog eens echte pakken, zo stug dat het plezier van het fietsen je was ontgaan en over de kleuren zullen we het helemaal maar niet hebben hihi.
Nou meis...ik zal je niet langer ophouden, want er is werk aan de winkel voor jou.
Lieve groet, Mea

alma zei

Het was inderdaad echt vreselijk weer vandaag! En als je dan voor het eerst als brugpieper de weg op moet! Echt sneu!

Bedankt voor "je handel" Ik wacht geduldig op de TNT meneer!

Groetjes
Alma

Corine(THUIS) zei

Een regenbroek/pak?? Hoe krijg je het verzonnen!! Dat ziet er toch niet uit!!!
Nee dan liever zeiknat op school aankomen (dan zie je er ook niet uit maar dat lijken ze niet te zien) en gewoon de hele dag in je natte, klamme spijkerbroek lopen.
Lynda je moet nog veel leren over het puberspul meis :)
Geniet er maar van!
En die jam..als ie komt zul je 'm opeten ook!!
Groeten, Corine(THUIS)

Kat Ibáñez zei

Hi sweet Lynda!! Hahaha your liitle ones are so sweet, when you told me about their adventures with the spider and the frog you put a smile on my face, they are so cute!!
What a pity that it was raining on her first day of school, yesterday it was raining here too and the frogs you saw on the photos were so happy and croaked a lot :)

Have a wonderful day my sweet friend!!

Magui zei

Dear Lynda ... thanks for giving me your friendship ... nice share thoughts ... I do well ...
P / D: when you have a time, going by my blog that there is something in it for you ... kisses