Geen tijd...

zaterdag 11 september 2010



Genoeg over mij, terug naar andere leukere dingen! Ik had voor vandaag eigenlijk een post met mooie interieurfoto's gepland maar ja....things happen....ik wil jullie tussendoor even snel aan iemand voorstellen als dat mag.

Enough about me, back to other nicer stuff! For today I had a post planned with eyecandy!! beautiful pictures from all kinds of interiors, but....things happen......I changed plans because I want to introduce you to somebody if you don't mind.




Sinds gistermiddag hebben we een nieuw kitten erbij!
Zoals je ziet wordt hij stevig verwend, een deken in bijpassend kleuren werd door de meiden tevoorschijn getoverd en op de bank uitgespreid.  ROYAAL uitgespreid;)..ze zitten nu zelf op het randje....
Zie je hoe klein dat hij is? Op de rechterfoto zie je de hand van mn oudste dochter(12)..kijk en vergelijk.
Hij is nu een week of 7 en is een kleine vriendelijke avonturier!

Yesterdayafternoon we picked up our new kitten!
As you can see, the girls are spoiling him BIG TIME! They took out an old blanket in matching colors en spread it out in the sofa.....REALLY spread it out because there is almost no room for them to sit anymore ;))
See how little he is? In the right picture you can see the hand of my oldest....she is 12...look...how tiny!
He's about 7 weeks old and he is a little adventurer!



Onze Bruce maakt geen enkele indruk op deze kleine banjer....hij zet net zo'n hoge rug op en blaast en gromt als eerste.....dat wordt nog "leuk";).
Dus vandaag wordt geknuffeld en gekroeld, en heeeeeeeeeeeeeeel veel foto's gemaakt!
Sorry...morgen meer leuk voor jullie!!!

 Our Bruce(our other cat) doesn't seem to make any impression on this little rascal, because "tiny"starts hissings first;).....that's gonna be "fun"*cough*
So today we have to cuddle cuddle CUDDLE, and of course make LOTS of pictures!
Sorry, more fun for you tomorrow!!


Liefs,
Lynda
Posted by Picasa

Leave a Comment

wonen bij de dijk... zei

oooh, wil je er nog een paar???
Ik heb ze in tientallen thuis..
rode, zwarte, grijze, lapjes...
nee, we zijn er gelukkig al een paar kwijt, houden de rooie zelf.
Genoemd naar zijn papa( die het haze pad heeft genomen..)Pluk..
geniet van dit mormeltje..
cobi

Passione Helena zei

Je plaatst ze maar hoor, ik ben een hele grote kattenfan.

Wat een schatje Lynda!! Gefeliciteerd met dit kleintje. Je kan toch niet genoeg krijgen van zo'n klein harig bolletje. Zo herkenbaar, zo verwend hihi.

Geniet er maar fijn van!

Fijn weekend!
Liefs Helena

kienkele zei

Ooh Lynda, wat een snoepje! Leuk hoor, zoveel mogelijk foto's plaatsen please! Ik was woensdag bij de dierenarts om kattenvoer te kopen, en daar liep ook een van de assistentes rond met een heeeel klein rood poesje. Mocht em zo meenemen, maar ik heb al twee, van 14 en 12 jaar, en ik denk niet dat ik ze dat moet aandoen.
Veel plezier, geniet ervan, groeten, Tineke

Karin zei

Ik heb ook eigenlijk geen tijd, moet gaan shoppen ;)) Knuffel ze!

Elisabeth zei

Wat een lieffie !!! Ik wil ook een kat van mezelf!!!.Dus dat word heel veel spelen en knuffelen ,en niet te vergeten de kleine donder regelmatig uit de gordijnen te moeten plukken Haha .Veel plezier met Sjors
Groetjes Elisabeth

Tanja zei

Wat een droppie is het, leuke naam trouwens Sjors. Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst, geniet er maar van want hij is zo groot.
Groetjes
Tanja

Unknown zei

Dear Lynda,

your "little boy" is sweet. It's wonderful, to have a babycat. They make a lot of stupid things, but they are so nice.

We also got our hangover when he was seven weeks old.We also have two really great dogs.Guess who's the boss? :-))

I wish you a beautiful weekend!

Abrazos

Tine

Ger zei

Leuk,leuk, zo voor jezelf zo'n schatje....

...ik zal het moeten doen met de poes van de buren die al jaren zijn favoriete plekje heeft in onze voortuin,en de katjes die in mediterrane landen 's avonds op het terras van de taverna rond mijn stoelpoten draaien en mij helpen bij het opsmikkelen van een vers gegrild visje, aan het einde van de vakantie zie ik dan ook een vettig plekje naast mijn stoelpoot;-)

Ja, en waarom moet ik het altijd hebben van katjes buiten de deur....
....omdat ik een kerel heb die groot gebracht is door een moeder die panisch, wat zeg ik......hysterisch was voor katten en 'n vader die voliéres vol vogeltjes had en geen katten in zijn tuin dulden.
Tja......jong geleerd is oud gedaan......

Jullie Sjors kan tig,tig.tig keer in dat manspersoon en toch moet hij niks van katten hebben.......ik ken hem na AL die jaren....hij is d'r ''gewoon'' bang van!!!!!

Wat zal het bij jullie een kroelweekeind worden, hebben jullie lucifertjes getrokken wie het eerste mag??

Genietsuuuuuh!!!!

Liefs,Ger

Kaatje zei

Wat een leukerdje. Als ik dat zie wil ik ook altijd. Maar ik heb Juultje al. (mijn toypoedel, poezehond) Vaak bedacht dat ik er nog een puppy bij wil, maar of Juul dat zo leuk zou vinden???? Het is een echte prinses!
Geniet ervan en zet maar heeeeel veel foto's op je blog. Kunnen wij ook een beetje meegenieten.
groetjes, Karin

Stina zei

Wat een scheetje van een katje, en zo leuk ingepakt, hihi...!!!

Zonnige dag vandaag Lynda!
Liefs Stina

Floor zei

ahhhhh wat een schatje

Miranda | Taxx Life Blog zei

Wat een schatje zeg en wat is hij mooi! Echt lief hoor...*smeltsmelt*

Claudia B. zei

Oooooooooooooooooohhhh wat lieffffff!!!! Ik zou er zou ontzettend graag een willen maar helaas.... jongste is allergisch en heeft astma, niet echt een goede basis voor een kat :-(

Gaat hem dus niet worden dus plaatst maar raak die foto's, dan ben ik gewoon een peettante op verre afstand :-)

Liefs Claudia.

Irma zei

welkom Sjors, wat een leiverd, liefs irma

by kuzz zei

Wat een schatje zeg! Hij heeft een erg hoog knuffelgehalte dus...kroelse!
Fijn weekend!
groetjes Erna

lia zei

Ach Gossie.... Ik wil er ook zo graag een, maar ben zo bang dat ze vermoord word door Miss Kitty. Maar jouw Bruce doet dus ook lelijk. Rare beesten toch eigenlijk hé. Nou knuffel hem maar lekker, en een super naam.

fijn weekend.

Tierlantijn zei

Hier heb ik echt een zwak voor... Wat een schatje!!!

Groetjes! Ilona

Marge zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Marge zei

I`m sorry, I wrote so wrong, so funny;)

I love your sweet post!!!:)) Your kitten is soooo sweet and so small:) Me and my family love cats. Oh, I wish that I could be there just now!;)
Hugs, Marge

Abacaxi & Hortelã zei

Wat een snoopy! Geniet!

Bonjade zei

Oh dit vraagt om beschuit met muisjes........
Van harte met deze gezins uitbreiding.

Maar lieverd ik meen het niet zo hoor...ik mopper wel wat maar ik vind het wel super lief dat je aan me dacht........
Ik kan het wel hebben hoor en ga later deze week, beloofd.....mijn huiswerk maken ;0)
Geniet van dit hoog aaibaarheids gehalte en overspoel me met heerlijke foto's.

Enne mail je me eens je adres......heb ook nog een mooi kaartje voor jou.

Liefs
Bonneke

Petra zei

Hier smelt je toch van?
Zat nog beetje terug te lezen. Wat goed dat je zoveel was afgevallen. Als je dat toch eens in je leven bereikt hebt dan getuigd dat toch van Karakter! Ik hoop dat je de voor en na foto's nog is op je blog zet.

Fijn weekend!

Bonjade zei

Oh chips...heb mijn mail een post hieronder gezet.......
Ben goed bezig vandaag......
Fijn weekend
LIefs

Zara zei

Hij is lief! En ik kan het weten als 'kattenmens', we hebben er hier in huis ook 2 en ik zou niet zonder kunnen...

little sweet things zei

aaaaaaaah, wat een snoepie poepie poessie!
Als ik zo'n klein mini beestje zie ben ik meteen verkocht.
Maar ja, mijn man vindt 4 katten echt genoeg, anders gaat hij net zo grommen en blazen als Bruce denk ik.
Veel plezier met Sjors en geniet ervan!
Liefs Sas

Jeanette zei

OOhh..wat een schatje is Sjors en wat een leuke naam hebben jullie bedacht:-)

Lieve groet, Jeanette

Bij Guusje Thuis zei

Wat een droppie ... lang gelee had ik een Sjimmie dus vind Sjors een hele leuke naam!

Geniet ervan ... ook als hij straks in je gordijnen hangt :-)

Groetjes en fijn weekend,
Colinda

Pierelantijntjes zei

oooh wat schattig!!! ik vind het zooooo erg dat ik allergisch ben. We hadden vroeger bij mijn ouders thuis altijd poezen. Helaas kan ik dit in huis niet verdragen. Ik vind het erg jammer maar zeker voor de kinderen vind ik het erg. Geniet maar lekker van hem, ook al zal je het er best nog druk mee krijgen want oooh wat kunnen ze ontdeugend zijn.
Liefs Ester

Inge zei

Jaaaa Brucie moet nu zn plekkie afstaan en vind dat "ding" wat meegenomen is maar NIKS!! YEK wat heb je aan nog zo'n extra opvreter...

Ik vind Sjors een snoepie!!
Kaartje is onderweg...

X v Z

Michaja zei

Gisteren een stukje getypt en toen ging er iets mis!!! Over het super schattige beestje natuurlijk. Maar ookj over een envelop die bij mij in de bus viel en bij het openen werd ik heel blij van de inhoudt maar ik kwam er maar niet achter van wie die envelop kwam want er zat geen kaartje bij. Tot dat ik op de voorkant een envelop met mijn naam + adres en zo zag en dacht daar zit vast wel een kaartje in. Maar nee geen kaartje maar tot mijn geluk was het een gerecyclede envelop en zag ik jouw naam er onderstaan!
Lieve Lynda wat een ontzettende leuke verrassing. Ik vind het heel erg leuk wat je me gestuurd hebt en ik ga er zeker wat uit kamen.
Liefs uit Salon de Pce

Een sneller kloppend hart zei

Aaaaaah, wat een lekker ding...daar zullen jullie wel weer helemaal idolaat van zijn!
Geniet ervan...want ze groeien zo snel, niet dat ze dan niet meer lief zijn (haha) maar ja...zo'n kitten is 't gewoon helemaal!

Groetjes!

Kat Ibáñez zei

Dear Lynda, what a little cutie pie!!!! He is so sweet, I can imagine why your girls can´t stop cuddling and spoiling him!! I really hope Bruce will get along with your new little family member.Lovely pics!!

Lots of cuddles for your furry cuties!!

Have a wonderful Sunday!!!

Luiza zei

OMG!!!!!
This is even better than a interior post!!!
I love kittens, and cats...This one is so sweet!!!!
I love the image of him standing behind the curtains , haha....

I think your old cat may be a bit jelous, don´t you think?

Wonderful for you, to have a new "family member"!

Have a sweet and happy sunday!
Hugs/
Luiza

Margriet zei

Ooooooh wat een lieffie!!! Daar mag je best veel foto's van plaatsen hoor, vind het altijd zo schattig, van die kleintjes! Grote poezen trouwens ook, die twee van mij vervelen me ook nooit.
Fijne zondag!

Margriet

Anja zei

Oooh Lynda... ik smelt helemaal. Ik wil er eigenlijk ook wel heel graag nog 1tje bij, maar manlief zegt (terecht) "wáár houd het dan op?" Maar ooooh wat is dit een scheetje... geniet ervan! Fijne zondag en alvast een mooie week! Groetjes, Anja

Nicole Claudia zei

Ah, wat een schatje en zó klein!! Ik sta (eh zit) hier helemaal te smelten, wat een doddel!!

Genietse allemaal!!

Groetjes, Collie

Anoniem zei

Joehoe ik heb ook nog 2 poezen voor je,zo leuk en slopen alles whahaha,wat een schatje zeg,straks zijn ze vriendjes en rennen ze alles om ver whoehahaha,mag best dromen toch....fijne zondag,lieve groet Joke.

Home and Lifestyle zei

Er zijn al heel wat dames voor Sjors gevallen zie ik...maar ook niet vreemd, want daar smelt toch iedereen voor! Wat een schatje zeg! En nu opvoeden hi hi...ben benieuwd welke capriolen hij uit gaat halen!

Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

Robyn zei

Lynda, he's such an ADORABLE and SWEET little ball of fur! HUGS and KiSSES to both of you!

Rozmeen zei

OOO lynda wat een heerlijke schatje!!! Ik ben gek op interieur fotos maar voor dit schatje wachten we graag. Gefeliciteerd met hem.

Liefs en dikke knuf,
Rozmeen

Inge zei

Wat een schatje zeg..
Heerlijk zo,n klein poesje, Die kunnen zo heerlijk ondeugend zijn en leuk spelen,,

alma zei

Wat een droppie!! Proficiat met jullie kleine lieve Sjors. Wat een knuffel!

Kan me voorstellen dat dit de interieurfoto's even laat wachten!

Groetjes
Alma

Sjaantje zei

Oooh wat een snoepie :-D

Home is where the heart is zei

hey Lynda, wat een geweldige foto van Bruce met Sjors samen, wat een verschil. Nog, want dat zal nog wel bijtrekken. En wat een lief koppie. Stoere naam bij een stoer kereltje, als hij al niet eens onder de indruk van die hele grote meneer is :))))) Veel plezier met die kleine donderstraal. En ik ga je volgen, wil hem graag op zien groeien. Alles goed verder met je/jullie? Fijne dag lieve groet Brigitte