Blogpartner..

woensdag 22 september 2010

Lezen gaat wat minder snel, maar gezéllig dat het is!! (ook omdat ik lekker m'n neus in z'n nekje kan steken nu ;))

reading is not going fast, but boy is this cozy!!!(also because I can stick my nose in his little furry neck ;))

cursorvangen....
catch the cursor...



toetsen bedienen...
hit the buttons...


WEER dat pijltje!!!!
AGAIN that little arrow!!


leest een zonnig verhaal(Corine)....wil ook zon;)
reading about Corine beeing in France(he wants sun too;))



Stop and smell the roses!!!

Korte post vandaag, moet NU ingrijpen....Sjors heeft de hamster ontdekt!!!!
Short post today, I have to intervene NOW....Sjors discovered my daughters hamster!!!!

Geniet van de zon en van elkaar!!!

Liefs,
Lynda

PS. het liedje is van de PUSSYCATdolls.....Buttons heet het....zouden ze het over dezelfde buttons hebben als ik???;)

the song is from the PUSSYCATdolls, don't think they sing about the same buttons...do they??;))


Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Kun je Sjors geen IT-opleiding laten volgen ha ha...dan slaagt ie met glans! Heeft ie ook geen tijd meer om achter hamsters aan te gaan...:-(

Een fijne, zonnige dag gewenst! Lieve groetjes, Ingrid

Anoniem zei

En ... heeft de hamster het overleefd? Die Sjors, een blogger in de dop!

Pink Princess zei

Ach wat een schatje. Mijn vorige kat Elvis deed dat ook, heerlijk op schoot en dan maar meekijken en proberen alles te vangen wat beweegt. Mis hem nog steeds :(

Kat Ibáñez zei

Ooooooh Lynda he is so cute!!!!! Cats are the best blogpartners, I´m sure they inspire us while we are blogging!! :)
Now you know why they called a computer mouse a mouse... ;)

Big hugs to you and your furry cuties (including the poor hamsters)!!!

katja-Mariska zei

Ik vind Sjors een schatje. Mijn katten gaan het liefst op mijn toetsenbord liggen of op het boek wat ik lees. Gewoon gezellig erbij. En bescherm die hamster maar goed straks heeft het een hersenschudding want op een of andere manier is het altijd leuk om zo'n beestje een klap op zijn dak te geven.
Fijne dag
Groetjes Katja

Karin zei

Een Whizzkid in de dop! Nog iemand waarmee je de PC moet gaan delen in huis;)

Michaja zei

Heerlijk zo'n klein peosje in huis!!
Enne ben je al aan het bakken?
xxx
Michaja

Irma zei

ooooooo meis wat een schat en huh nekje dat is bij onze poes ook mijn lievelingsplekje je zal het niet geloeven maar toen ons Rex meisje klein was heb ik dezelfde fotoreeks gemaakt als jij nu, oooh wat een moppie jullie worden dikke maatjes, groetjes Irma

wonen bij de dijk... zei

goedemorgen, wij hebben ook zo'n pc kat..
Loopt over het toetsenbord, en kijkt ook altijd mee..
Ik vindt het ook erg gezellig..
Kopjr koffie, kacheltje aan, en de kat naast de computer..
fijne dag vandaag..
cobi

Yvonne - Frl. Klein zei

How lovely!
Have a nice day,
Yvonne

Almalu's Place zei

he's adorable!I have one cat too and I remember him when he was sooo little too!triumph of tenderness!

Marge zei

Oh, he is soooo cute!!!!:))
So lovely post!!!;D
He is so sweet blogfriend;)I think, he meight know what`s is computer`s mouse...;D

Wonderful day to you!

Ger zei

Hé.....gezellig zo'n kattenbeest in huis die voor de nodige afleiding zorgt!
Tja....dan is het hier maar stil op dit moment, en zeker na zo'n gezellige verjaardag van manlief gisteren met fijne vrolijke mensen in huis.
Ben op dit moment helemaal alleen......niemand waar ik m'n neus in zijn nekkie kan stoppen of andersom;-)

Pas maar op.....straks krijg je nog geen kans meer aan dat toetsenbord als Sjors eenmaal de smaak van het bloggen te pakken heeft.

Fijne zonnige dag!!!
Ger

Elisabeth zei

Smelt ,Smelt .Wat een droepie!Misschien en eigen laptop voor Sjors ?

Unknown zei

Liebe Lynda, dein Kätzchen ist putzig. Mausfang der anderen Art ;) Mein Kater möchte immer das Papier haben, das aus dem Drucker kommt. Es könnte ja das Wort "Essen" darauf stehen *lach*

Ganz liebe Grüße und einen tollen Tag

VINTAGE

Tuur zei

geweldig wat een droppie is het ook

Miranda | Taxx Life Blog zei

Ah, schattig, wat een leukerd. Gezellig samen surfen op het net!

Bij Guusje Thuis zei

Haha die Sjors, volgens mij een signaaltje dat jij even tijd voor Sjors vrij moet maken ipv te bloggen ... en om dat nog duidelijker te maken, gaat hij de hamster pesten. Heerlijk beest ... (sorry :-))

Groetjes,
Colinda

Floor zei

lief zeg mag ik hem hebben???

Tierlantijn zei

Wat een poepie! Als ik dat zo zie wil ik ook weer zo'n klein poezelig dingetje...!

Groetjes! Ilona

Nicole Claudia zei

Hahaha, geweldig om dit te zien, wat zul je in een deuk gelegen hebben!!!!

Groetjes, Collie

Claudia Leertouwer zei

Hamsters en poezen samen in 1 huis, als dat maar goed gaat...

Liefs Claudia

lia zei

Wat een dotje, dan kun je toch alleen maar blijven zitten.

lieve groet Lia

It's me zei

Wat een schatje !!! zo lief !!! ...Lynnnnnn........ik smeltttttttttttttttttt............liefs van mij en voor de poes...........

Zara zei

Hier heeft de kat in een onbewaakt ogenblik eens met zijn poot door de spijlen van de kooi op de hamster gestaan: 2 dagen later was Hammie dood...
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb!

Robyn zei

OH LYNDA! I just LOVE your new blog partner! HoW gorgeous and sweet! It's true about our children going to the secondary school and suddenly thinking they are so grown up! ARGH! Where did our sweet babies go? LOL

Magui zei

Dear Lynda your cat love is killing me !!!!... I assure you that you will be the joy before starting to give you headaches when they begin their midnight romances !!!... well, not think about what will come, enjoy the moment! kisses ... Magui

That Girl in Pearls zei

Oh my goodness... what a CUTIE PIE!! Reminds me of our baby... that now is the size of about two cats haha! They grow up so fast, enjoy!

Lovely blog!
Beatriz.

alma zei

O jee Lynda.... concurrentie!! Wat een poepie... Hoe is het met de hamster??

Groetjes
ALma

Cindy zei

Such a cute kitty!! xo

Tierlantijn zei

Ahhhhh Cute!