Ongetwijfeld...

zondag 26 september 2010

het zóveelste postje over de Woonbeurs 2010....maar die van mij is met een D-tour;)
Op de heenweg via Maarssen om de stalramen voor Ria en Joke af te geven....en wie Ria kent....weet dat je daar niet 1...2....3... weg bent....;)....én we moesten Rein even uitlachen(pijnlijk dus ik zeg verder niks ;)).
Vanuit Maarssen op naar Amsterdam. De Woonbeurs 2010!

***********************************************
This wil be post number.....??? about the woonbeurs( interior exposition) from this year(more bloggers went) but mine is with a D-tour!
On our way to Amsterdam we had a short(??) stop at Ria's, I had to deliver something she bought from me, and also one for Joke....but anyone who know's Ria, knows you won't be out of there within 10 minutes;))))), and we had to make fun of her husband Rein(painfull story, I'm not gonna tell ;)). But from there eventually we went to Amsterdam to visit the "Woonbeurs" 2010!!










Na de woonbeurs, die ik overigens niet zo leuk vond als vorig jaar, kleiner ook, zijn we naar Zaandam gegaan, naar Loods 5, en wat dénk je???? Ook dáár viel het aanbod tegen!!!
Maar niet getreurd, 2 meisjes samen buiten spelen....maken een leuk einde aan de dag
Dus zijn we naar Leiden gereden voor een kop koffie....

After the "woonbeurs", which I didn't like as much as last year, it was smaller too, we went zo Zaandam, to visit Loods 5(BIG shop with furniture and accessoires etc.) but you don't believe it when I say, there wasn't so much I liked....*sigh*...
Don't worry, 2 girls on their day out, we made sure the day ended GOOD;)..
We went to Leiden for coffee...


en natuurlijk een lekkere maaltijd bij PUUR
and of course a bite to eat at PUUR


Op de terugweg probeerde mn dinnetje nog te bobsleeën met de auto tegen de vangrail(ZAT TE KNIKKEBOLLEN) dus ik heb het roer (ZONDER LENZEN) maar overgenomen....anders was er vandaag geen blogje van mij ;)))

On our way home my friend tried to bobsleigh with her car against the guardrail(she was DOZING OF!!) so I took over(without contactlenses)...otherwise there wouldn't be a post from me today;).


Douchen en voetjes omhoog, het is zondagavond!!
Take a shower and put your feet up, it's sundayevening!!

Liefs,
Lynda


PS: ik heb géén idee wat er in hemelsnaam met de foto's gebeurt is, je scrollt maar wat meer....;)
I have NO idea what happened to my pictures!! Why are they so far apart? O well...just start to scroll!!!!;))

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Wat een lange post hi hi...! Ik overwoog een bezoekje aan de woonbeurs, ben er nog nooit geweest, maar begin nu toch weer te twijfelen!

Maar jij hebt een gezellige dag gehad met waarschijnlijk dit keer als hoogtepunt het bezoek bij onze Ria...dat zal ongetwijfeld ook erg gezellig zijn geweest!! En wat was dat nou met Rein...?

Groetjes, Ingrid

Claudia Leertouwer zei

Ben nog in twijfel om naar de woonbeurs te gaan, heb twee kaarten liggen maar weet toch nog niet. En in de bobslee ben ik ook al niet zo goed...

Liefs Claudia

Elisabeth zei

Dat klinkt allemaal heel gezellig,maar oeiii bijna tegen de vangrail !.Gelukkig niets gebeurd .Tis fff doorscrollen maar mooie foto's weer ,en zie wel wat lekkere dingetjes yummie
Groetjes Elisabeth

lia zei

Ja ik scrol maar verder en verder. Jammer dat het een beetje tegen viel. Ik ben er ook nog nooit geweest. Maar Lyn dat bobsleeën moet ze niet meer doen hoor...... Maar gelukkig ben je er nog.

groetjes Lia

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Lydia,
wie schön, wir fahren vielleicht auch nächstes Jahr nach Amsterdam!!!!!!
Eine schöne neue Woche
und ganz viele liebe Grüße, Yvonne

Splashes of Pink and Mint zei

Ziet er toch wel leuk uit allemaal, had ik misschien toch.... ach, nee, ik kijk gewoon lekker met jou mee! En vangrail zeg je???? Ieks.... nee toch zeker!
Even 1 minpuntje: wil nooit meer van die heerlijke bonbonnetjes en andere lekkernijen laten zien!!!??? Zit gewoon te kwijlen hier! Maar ja, mag niet van tante Sonja hè! Die is streng joh!
Nou, lekker uitrusten en morgen gezond weer op!

Brabbels en Kiekjes zei

Foto's van de woonbeurs.. oke, maar die foto van dat "grande dessert" meid, meid, meid
wat een rot dag had jij! hahaha
Leuk restaurant die ga ik onthouden, is vast wel weer eens een excuus om daar te gaan eten, en dat is dan geen straf!

Fijne avond,
Liefs

Bij Guusje Thuis zei

Wat een leuke verrassingsblog ... elke keer een beetje verder naar beneden scrollen om te kunnen zien wat er op de woonbeurs te zien was en daarna ... van dat pure genieten!

Ondanks je reddingsactie in de bobslee, klinkt het als een héél gezellige dag en daar gaat het om!

Groetjes,
Colinda

wonen bij de dijk... zei

volgend jaar ga ik mee...
Ik wil zo graag eens heen, maar op de een of andere reden komt het er steeds niet van..
groet, cobi.
heb ook de voetjes van de vloer na een drukke dag van visite..

It's me zei

Wat een langggggggge .......tja die Rein.....maar had je niet gewoon de hele dag kunnen blijven.....Joke was er ook de hele middag met vriend....dan had je daarna mee naar ons huis kunnen gaan.....wij hebben ook zo'n pan...en kleed op de bank....en nougat in huis.....en.....van die hortensia's.......en zo'n bed maar dan anders een bank dat hebben we er van.......ik had ook bonbons.....enne Rein...kan heeel lekker koken.......VANGRAIL !!! meissie toch !! engggg ..gelukkig je bent er nog..................fijne avond .......liefs van mij.....

Alle mooie dingen zei

mooie foto's maar inderdaad je krijgt zowat een muisarm om ze allemaal te mogen zien ;)
ik vind eigenlijk elk jaar de woonbeurs weer tegenvallen maar ik wil er toch elk jaar heen!
dit jaar gaat het helaas niet lukken met die stomme schouder van mij
maar volgend jaar ben ik weer present
gelukkig heb ik jullie nog om me op de hoogte te houden!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Luiza zei

What a wonderful time you seem to have had in Amsterdam!!! Excpet from the last experience =(.
So glad you´re here with us today =)!

Tell me, how was Ria? I´m so sorry I couldn´t go see her when I was in Amsterdam this summer...
Maby next time!

Love the music you play here on your blog!!! Love it!!!

Hope you´re having a wonderful, relaxing sunday, sweetie!
Hugs/Luiza

marline zei

hallo
wat een leuke site en webwinkel heb je. leuke spulletjes heb je. gelukkig had ik een laptop nodig voor school dus heb ik geluk. mijn moeder is echt verslaafd dat klopt. maar ze heeft mij aangestoken. ja huiswerk gaat ook zeker voor. dankje dat je me volgt vind ik leuk.
fijne week.
marline

Nicole Claudia zei

Hahaha, mijn foto's hebben altijd de neiging om naar links te ploppen terwijl ik ze toch echt in het midden heb gebejoerd!

Ik scroll wel hoor!! Hahaha, mooie plaatjes trouwens weer, mooie stapel kussens en dekens...

Knap hoor rijden zonder lenzen, ik zou geen pest zien zonder die dingen in!!

Fijne avond!!

Groetjes, Collie

Jeanette zei

Dank dat je ons een kijkje geeft op de Woonbeurs. Ben er nog nooit geweest.

Groet,
Jeanette

Irma zei

wat een heerlijke dag maar bewaar dat bobsleeen maar voor in de sneeuw, groetjes irma en een heerlijke nieuwe week

Antonia zei

Zijn we elkaar toch weer misgelopen :-(
Ik heb echt heel goed rondgekeken of ik je ergens zag. Morgen plaats ik de foto's, zit nu te genieten van mijn nieuwe boek van Ariadne at Home. Fijn dat je weer veilig thuis bent! Groetjes Anja

alma zei

Wat heb jij een lekker dagje gehad en heel wat kilometertjes gemaakt!Gezellig bij Ria langs, woonbeurs en Leiden en dat in 1 dag. Het lijkt wel een weekendje weg!

Nu lekker relaxen!

Groetjes
Alma

Alma zei

Juist, was de beurs net zo LANG( dradig) als je post:-))Da's nou jammer, want ik stap zo in de trein richting.... RAI!!! Samen met mijn dochter, ik ben wel weer eens benieuwd. Een gelukje is dat ik al jaren niet meer geweest ben, dus kan ik niet echt vergelijken, wel?
Ach wat, wij maken er ook wel een gezellige dag van. Nienke moet haar hele huisje nog opknappen, dus we komen vast wel wat ideetjes tegen.

Groetjes Alma

Michaja zei

Heh bah, bijna tegen de vangrails aan zitten!!!
Wat leuk datje bij Ria langs bent geweest!
Foto's zien er prachtig uit, zal wel druk zijn geweest!
xxx

M. zei

Maakt niet uit dat je foto's iets wijder staan....je krijgt een goede indruk! thanx!!
gelukkig dat jullie geen ongeluk hadden pffjoeiiii....

fijne week verder en hoop dat je al van de schrik bekomen bent!!
groetjes manuela

Roelien zei

Gelukkig hebben jullie de vangrail niet geraakt, brrrr. Mooi dagje uit en heerlijk dat etentje bij Puur!

Mooie muziek weer op de achtergrond, ik lees dit op maandagmorgen maar ik doe ook even de beentjes omhoog, even genieten!

Karin zei

Ik zit me hier ongans te scrollen !!!*en wrijft eens over haar pols*, maar ben blij dat ik dit uberhaupt nog van je meekreeg, VANGRAILS Oei oei!!
Wat jammer dat het wat tegenviel op de woonbeurs, maar je zult vast wel wat aan inspiratie hebben opgedaan toch?

Bonjade zei

Nu ik snap het wel hoor...je had aan het begin van de week zin in een exta lange post....;)
Gelijk heb je want van de vele heerlijke beelden hier doe ik heel veel inspiratie op.
Fijne week lieverd
Knuf

Een sneller kloppend hart zei

Zo...jij hebt nogal een dagje gehad zo te lezen...ook wel aan je post te zien, wat is die lang!! Scroll me een bult ;)

Doegg!

Groetjes, Veronique

Rianne zei

Leuk!! allemaal dingen die ik ook heb gezien. Ik zou er ook nooit een kaart voor kopen, maar als je het krijgt dan is het toch leuk rondkijken (en kadootjes verzamelen). Wat was jouw favoriet?
Fijne week!

Mayflower zei

Jammer dat de Woonbeurs wat tegenviel, je foto's vertellen een ander verhaal, ik zie er prachtige dingen. Ohhhh.....en Loods5 .....viel ook tegen....bah....het is daar altijd zo leuk, ik kan er de hele dag wel rondstruinen.
Maar die heerlijke afsluiter maakt die hele dag toch weer goed....wat ziet dat er lekker uit, maar wel uitkijken hoor.....pfff....dat is goed afgelopen.
Lieve groet, Mea

Helena, The Swenglish Home zei

Dearest Lynda,

How incredibly kind of you to offer to send me the magazine! I was very touched by your kindness, but feel a little bad to ask you to spend money and effort on posting it... However, if you insist, then could you perhaps send me an email (my email address in on my blog, but I can't find yours here), and I can send you my details a little more in private?

Lovely photos here today. What inspiring places to visit! I imagine you are still "high" on impressions from your trip..? ;-D

Warm regards,
Helena, The Swenglish Home

Kaatje zei

Fijn dat je heelhuids thuis bent gekomen!! Niet meer van die enge dingen doen hoor!!!!!
Wij zijn met de trein naar de woonbeurs gegaan. Vond het wel heel gezellig maar een leuke rommelmarkt is toch beter!!! Wel wat leuke knutselideeen opgedaan... goed gejat is altijd beter dan slecht bedacht, toch??
groetjes, Karin