SPOTLIGHT!

dinsdag 28 september 2010


Kijk dan!!! Hierboven!! Is het niet gaaf?
Ik heb van Heidi als bedankje een header gekregen voor zowel de wekelijks spotlight als het spotlightarchief rechts in de balk! *BLIJ*...stoer of niet? Dankjewel Heidi!!

Look!!! Up here!! Ain't it cool???
I got a header for my weekly spotlight and the archive in the sidebar as a "thank you"from Heidi!! *HAPPY*......I LOVE IT!! Thanks Heidi!!!





*Wil je jezelf voorstellen?


Ik ben Eleonore Hendriks getrouwd met Michel.Ik heb twee volwassen zonen,Thomas van 25 jaar en Mitch van 23 jaar.Al ruim tien jaar heb ik mijn eigen winkel Eleonore.Ik verkoop bloemen woonasseccoires en brocante.Sinds een jaar of twee is daar ook een webwinkel bijgekomen.


http://www.eleonore-webwinkel.nl

 



*Wanneer en waarom heb je besloten je eigen {web}winkel te beginnen?


Toen ik de opleiding bloemsierkunst had afgerond ben ik begonnen met het geven van groenworkshops van uit mijn thuisatelier maar dat werd al gauw te klein en we zijn op zoek gegaan naar een geschikt pand.Wij verzamelen al jaren brocante dus een oud pand zou het allerleukste zijn.Na maar liefst twee jaar vonden we deze voormalige schoenenwinkel in de Annastraat 41 in Geleen.Alles was nog in de oude staat dus voor ons helemaal geweldig.




*Wat is het leukste aan het hebben van een winkel als die van jou.?

Het leukste is dat ik in deze winkel alles kan doen wat ik zelf leuk vind.Dus veel brocante en woonspullen.En ik vind het heerlijk om met bloemen en groen te werken dus de winkel staat altijd vol met groencreaties.





*Koop je vanuit je eigen hart of ook op verzoek volgens de trend?


Ik koop eigenlijk alleen spullen die ik zelf leuk vind maar op verzoek kan zeker ook.Het liefst natuurlijk landelijke spullen,ik hou zelf helemaal niet van strakke interieurs maar van gezellig.



*Wat is je mooiste vondst,en zeg eerlijk,heb je m zelf gehouden?


Mijn mooiste vondst is een paspop met wespentaille uit het jaar 1800.Deze gaat nooit weg.Pasgeleden heb ik een zweedse staande klok gevonden.Die staat nu in mijn woonkamer.Ik weet nog niet of hij weg gaat.



*Waar wordt jij blij van?


Ik wordt blij als alles goed gaat met mijn gezin,Verder ben ik ook blij als we leuke spullen hebben gevonden op brocante markten.Ik ga het liefst elke zondag.Het is wel vermoeiend om al om 4 uur op te staan,maar dat ben ik snel vergeten als ik lekker op de markt kan struinen.




*Wil je nog iemand in het zonnetje zetten?
Jazeker,daar hoef ik niet over te denken,dat is Geartsje uit Echtenerbrug.Wij hebben dezelfde passie en dat is brocante,we hebben regelmatig contact.Haar winkel is een bezoekje waard.


www.geartsje.nl


****************************

Geartsje, als je meeleest....doe je mee???
Eleonore bedankt voor je gezellige bijdrage.
Voor de komende weken heb ik o.a. nog  Alma van het Duifje van Drenthe én Karin van Brocaatje in "de rij"staan....maar er kunnen er altijd nog meer bij he;).

*********************************

It's time for your weekly eyecandy;)....Eleonore has a shop with al kinds of nice "goodies"and fresh flowers! Go and have a look!
I have more ladies waiting "in line"for the spotlight, but we can always "handle"more ;)...so ladies....don't be afraid.....show us your shop!!!


Lieve groetjes,


Lynda

Leave a Comment

Kat Ibáñez zei

Hi Lynda!! What a lovely shop, it´s full of little treasures!!Love the third pic with all the red and white accessories and wreaths!!

Hope you have a wonderful week my sweet friend!!

Claudia Leertouwer zei

Lynda goes professional!

Love Claudia

Tuur zei

Het is echt zo leuk, om eens te lezen over de mensen achter de (web) winkel, echt super!
Dank je wel!

Merel zei

Even off topic....
THANXS!!!!! ;-)

Diana zei

Meis, je moest eens weten hoe veuls inspiratie ik op doe al meeglurend bij jou!! Ik weet nu dat in mijn eventueel, ooit, nieuwe, maar liever-nu-dan-later, huisje, mijn eigen slaapkamer black and white gaat worden, en het huiskamer gedeelte in crème en bruintinten. All Ladies van het Interieur Intervention Team: dit zijn de eerste richtlijnen!!!

Unknown zei

Liebe Lynda,

ein Post, wie ich ihn liebe - wunderbar. Spontan habe ich zwei, drei Inspirationen bekommen, die ich sofort in mein Ideenbuch übertragen habe ;)

Ganz liebe Grüße und DANKE! für die Fotos

VINTAGE

@nne zei

Leuk dat je even kwam rondsnuffelen op mijn blog! Lieve groet, @nne

Michaja zei

Haha ik wist wel dat JIJ uit je dak zou gaan van mijn laarzen!! Je vond mijn blauwe andere sandalen (remember) ook al zo mooi :)
Je header is prachtig. Love it. Heel mooi gedaan door Heidi!
Bisous et belle journée

M. zei

leuk weer!!!!

misschien deze nog????
-Petra van de kranselarij?
-Anita van weerhuisje?
-Jayne(??) van de zinken viool?
-moai ald?
-Tielantijn?

ik weet niet of je er wat aanhebt maar heb een beetje met je mee gedacht...althans geprobeerd!
fijne week
groetjes manuela

M. zei

bedoel tierlantijn....sorry...

Robyn zei

OHHH I WANT those flower frogs AND that YUMMY little old CLOCK! GREAT photo inspiration, thanks!

Ambiente-nostalgia zei

Wat heb je Eleonore weer leuk in de spotlight gezet. Leuk stuk Noor.
Ik kom gauw naar je buitenhofje kijken.

Groetjes Dorine

Robyn zei

I'm also in LOVE with that red vignette! And I'm not even a red fan but it's put together so lovely!

Home and Lifestyle zei

Wat lief van Heidi en wat een leuk verhaal weer van...dit keer...Eleonore!

Groetjes, Ingrid

Mayflower zei

Ohhh....wat lief van Heidi dat ze je verrastte met zo'n mooi logo.
Ook deze spotlight heb ik weer met plezier gelezen en zo ontdek je ook weer nieuwe adresjes, ik ga er snel even een kijkje nemen onder het genot van een bakkie troost.
Lieve groet, Mea

Bonjade zei

Oh ja haar webwinkel is ook zo leuk.....
Ze heeft ook JDL toch?
Ga gelijk weer even buurten......

Fijne dag
Knuf

lia zei

Ja dat is een schot in de roos. Al die leuke interviews, En leuk dat Heidi je zo verraste.

lieve groet Lia

Kom Achterom zei

Leuk leuk, en wat een prachtige header
Lynda het was me weer een waar genoegen om je post te lezen!!
Hoe krijg je het toch steeds voor elkaar!!
fijne avond
Yolanda

Yvonne - Frl. Klein zei

Hallo Lynda,
was für ein toller Shop, da würde ich auch mal gerne drinnen stöbern!!!!

Mein nächstes Projekt heißt übrigens: Kinderzimmer!!!!!

Ganz viele liebe Grüße, Yvonne

Eleonore zei

`Hoi Lynda,
Wat ziet het er leuk uit,en wat lief om anderen zo in de "spotlights te zetten.Superbedankt,ik vond het enig.Ik hoop dat je ook een keer in het echt bij me binnen komt.

Lieve groetjes van Eleonore.

It's me zei

Hoiiiiiiiiiiii......leuk deze hoor...........echt mooie winkel.....kijk daar is wel alles netjes....die krijgen vast geen koffie visistes etc........hahahhaha!! ..........komt goed Ria.......relax,..........wat een dag vandaag weer.........zal het ooit goed komen....??? hahahahahah!! morgen weer verder......liefs Ria....

Bij Guusje Thuis zei

Oh wat leuk weer en je header is natuurlijk helemaal super. Dat er nog maar heul veul interviews mogen volgen, zo leuk om wat te lezen over de dames-achter-de-winkel en ondertussen lekker in hun winkel te spieken.

Continue ... continue!!

Groetjes,
Colinda

Les Cotrions zei

Ciao Lynda! I'm finally here!
I lost a lot of interesting posts....sorry my friend, but I'm busy at work and often on the clouds...anyway I like all these faboulous shops you show us...I already knew some of them but I've now enough time to visit the new ones!
Hope you are well!!
Big hugs!
Vale

Pierelantijntjes zei

Hoi Lynda,
Nou je header is geweldig zeg. Dat heeft Heidi mooi gemaakt.
Ik heb genoten van het intervieuw. Had nog nooit van haar winkel gehoord en ik vind het heerlijk om nieuwe winkels te leren kennen. Ziet er allemaal super uit op de foto's.
Liefs Ester

Nicole Claudia zei

Wat leuk dat Heidi een banner voor je "Speciale gasten" heeft gemaakt!! Super hoor! En weer een superleuk interview ik ga eens lekker in haar webwinkel rondstruinen!!

Het ziet er op de foto's zo gezellig uit, alles is zo mooi neergezet, dat je de kastdeuren graag open zou willen laten staan... (hahaha, niet bij mij hoor... alle kasten en lades móeten dicht blijven... af en toe slaak ik een diepe zucht, krijg ik dat zelf ooit zo gezellig voor elkaar?!?... ooit...)

Groetjes, Collie

Fågel Blå zei

Hello Lynda!
What a lovely shop so many ´nice things!!!!!
Have a nice day!
Kathrine

Tanja zei

Zo die is gaaf je Spotlight, echt professioneel komt het over nu. Ik reageer niet altijd maar lees wel altijd je interviews.
Nog bedankt voor je reactie bij mij. Wij zijn blij dat Bonnie bij ons mag oud worden.
Ennuh huismuskatten kende ik niet wel HTK katten ;-)
Groetjes
Tanja

Karin zei

Love the header!!! (maar dat had ik al gezegd toch?)
Ik ga eens even bij haar kijken.

Michaja zei

http://www.fruitrouge.com/Catalogue_detail.php?sale=1&cat=1&ptype=13&color_id=1&ls=1&gclid=CJyth-LCrKQCFQX92Aod2Bnybg

http://www.spartoo.com/chaussures-nouvelle-collection-chaussures-bleu.php?track_id=adwo_525&gclid=CI2jiv7CrKQCFYnS4wodaWCJsQ

Franse site met blauwe laarzen!
Bisous

basiclabelSweden zei

Zo hahaha.. jij laat er ook geen gras overgroeien zo lief dank je lieverd voor je link.

Groetjes uit Zweden

Almalu's Place zei

love those pumpkins full of blooming flowers!!
I'm fine and the life as a married woman ;)) is nice and lovely!
Have I told I decided to start working as a wedding and party planner!this is such an adventure and I'm so excited!

Tierlantijn zei

Wat gezellig! Super sfeervolle winkel!

Groetjes, Ilona

Heidi zei

Wat ga jij toch altijd snel!
Ik loop gewoon alweer 3 posten achter.
Je spotlights zijn wel een schot in de roos hoor, ik geloof dat iedereen het leuk vind om te lezen wat er achter een winkel/persoon schuil gaat.

grtjssss