MELIGE BUI........meezinger *PROEST*

donderdag 23 september 2010

Ohoohohoho jullie gaan mij vervloeken, ik ben in een melige bui en kan jullie dit NIET onthouden!
Uit de (foute) categorie "gaat-niet-uit-je-hoofd"......
De boodschap is goed en duidelijk maar JEETJE, wat komt dat er "rottig"uit ;))

****************************

Ooohooo you are gonna curse me(maybe not, because maybe you are lucky and don't understand the lyrics;))....this is a "wrong song"....and it won't go out of your head!!!! I'm in a giggly mood today and just HAVE to share this with you :D....It's a German song..
The message is good and clear(let the sunshine in your heart) but my god....could it sound any worse??;))


Ik heb je gewaarschuwd!!;))
I've warned you:))

ENJOY YOUR DAY!!

Lynda

Leave a Comment

Kat Ibáñez zei

My dear Lynda, I don´t understand a single word but, think about it, if the song won´t go out of my head, at least I will have learn some new words!! ;) Love the happy vibe of this song, perfect for starting the day!!

Hugs&Kisses!!

Kom Achterom zei

ooooh Lynda ik hoor en zie het al!!! Jij zit niet in de bouw!!! geen werkschuur geen werkoveral geen cirkelzagen!! Want dan zou je weten dat het ritme van deze heerlijke meezingers precies past bij het ritme van de hamer!
Zo even een beetje bijschaven dus!! nu weet je dus eindelijk waarom! woehahahahaha
fijne dag
Yolanda

brocantezussen zei

haha,
ik word er wel vrolijk van. Volgens mij herken ik het ook ergens van. Mooie blog heb je....

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Zooo fout! maar wel grappig ;-))

Tjuus!!

Nicole Claudia zei

Oooo, wat een zoeoeoeoeoet liedje..... met een plastic deuntje, hahaha, maar wel om melig van te worden, hahaha!!!

Nou ik heb gelijk weer zin om mijn nieuwe jurkjes met de machine aan te vallen, hahaha, die 7 soorten lapjes krijg ik nu wel klein met natuurlijk de liefde in mijn hartje, hè (hahahahahaha!!!)

Groetjes, Collie

Floor zei

o jee was ist los? gehts gut mit dir?
pfff dit is toch niet normaal meid nu zit het overigens ook in mijn hoofd en bedankt !!!

Kaatje zei

Hoezo melig??? ik ben al jaren hun grootste fan!!! Ga nu even hun cd opzetten! ik weet niet of ik je dit kan vergeven hoor.... moet ik nog even over nadenken...

hahahaha, het kan altijd meliger....was een grapje hoor. Ik word er wél vrolijk van!!!!
thx voor dit berichtje, zat net te sippen op de bank. De zon is hier nergens te bekennen dus ik kon dit goed gebruiken!!
groetjes, Karin

Passione Helena zei

Hi....Lyndaaaa!!! De zon zit vandaag ook in mijn hart! Zie buiten, wat een stralende dag!

Ik huppel nu nog vrolijker de dag door!! Fout of niet fout;-) hahahaha
Ik doe vandaag lekker melig met je mee. Moet kunnen toch?! ;-)

Liefs Helena

lia zei

Heb het snel uit gezet, want anders loop ik er de hele dag mee rond.
Maar wel lekker fout.....

Tuur zei

tjeee... nu loop ik er de hele dag mee rond...zucht...
een hoog *proest* gehaalte

It's me zei

Tjeeee................Lynnnnn......wil je erover praten?????......gaat niet goed met jouw hoor.....ech nie.............pffffffffffff................word een zware dag............liefs Ria..........

Bij Guusje Thuis zei

Nee, dit meen je niet ... een presentatie uit het "foute uur" met dit nummer in de top 10 toch zeker ... ik zet het filmpje bewust niet aan, want des te sneller is deze herrie weer uit mijn snotkop waar het vandaag toch al te vol is.

Raus mit diesem Musik :-)

Groetjes,
Colinda (die stiekem helemaal in een deuk ligt hoe je zo'n nummer op je blog kunt zetten ... vast in de hoop dat het bij de rest in blogland ook blijft hangen ... leukert!!)

Unknown zei

Hilarious, particularly because it's in German! LOL! XX!

Een sneller kloppend hart zei

Aaah, please don't do this to me!
Het was net zo rustig in mijn hoofd vandaag :)

Groetjes!

Margot zei

Verdorie, is mijn reactie niet doorgekomen???
Wilde weer te snel natuurlijk, maar heb EN snot EN een vreselijk liedje in mijn kop... hatsjie...
Resumé: wat een zeiknummer, en dan ook nog met die sneeuw erbij, laat me eerst de herfst doorkomen a.u.b.
Uit mijn hoofd, nu, uit mijn hoofd, nu, uit....... aarrrgghhh.

O ja, er is altijd baas boven baas, zelfs op zolder....

Tjuuschen,
Margot

Michaja zei

Nou heb snel het geluid uitgezet want dit kan echt niet hoor. Sowieso kan ik die taal niet aanhoren (hoop niemand tegen zijn hoofd aan te stoten) dus nee echt waar dit is uit den boze :)
xxx

Anoniem zei

Ehmm meelbal wil je mij deze post even komen uitleggen,want deze blonde tante snapt er geen bal van,fijne avond,lieve groet Joke.


En ik vind het een vreselijk nummer dus het blijft lekker niet hangen :p

Diana zei

Grapjas!!! Ik trap er niet meer in!!! Iedere keer als jij in een melige bui bent, sleep je mij ook mee!!! Ha!! Ik klik niet!!! Nee!! Echt niet!!!

Home and Lifestyle zei

Ha ha...het geluid op deze pc doet het niet...krijg hierboven bij de andere reacties de indruk dat ik daar niet rouwig om hoef te zijn!! Nu heb ik ook nog een laptop....mét geluid....maar o, sorry, nee, die is in gebruik bij de meiden, die heel hard voor school aan het leren zijn en dat gaat natuurlijk voor ha ha!

Alvast een fijn weekend Lynda! Lieve groet, Ingrid

Bonjade zei

Ha ha bij mij komt ie niet door....
Echt geen grapje ook nog....terwijl ik altijd alle muziek doorkrijg.....

Oh chips....snap het al...moet hem aanklikken natuurlijk....tja blond hè......
Zal ik....?
Zal ik niet...?
Hug

Yvonne - Frl. Klein zei

Hihi, ein lustiger Post!!!!!
Ganz viele liebe Grüße, Yvonne

Diana zei

Hi...uuuhhh....uuuhhh....*denk Diana, denk!!!!*...uuuhhh....Lynda!!!!!! Lieverd, jou vergeet ik niet hoor, maar ik heb dan ook nog geen hoofd om bij de naam te plakken ;-P Gisteren had ik een studie/evalueer/verveel-dagje via het CWI. Dit was ronde nummer 2, nog ééntje te gaan......

Michaja zei

Uhm nou nee hij hoort niet vloeibaar te blijven. Dan had je hem denk ik nog wat langer in de oven moeten houden. Nu zeker te laat????? Nou ja dan weet je dat voor de volgende keer :)
Wel leuk dat je hem meteen hebt gemaakt. Een dagje later weliswaar.........
Maar hij smaakte wel goed?
Bonne soirée
xxx
Michaja

Karin zei

En da ge bedankt zet deh witte

Anoniem zei

Nee echt niet,er zit maar 1 ding in mijn hoofd en das een stalraam hahaha,maar over een poosje ben jij het nummer weer vergeten en kom ik het hier zingen voor je,beloofd,haha,lieve groet Joke.

Pierelantijntjes zei

Ooh het lijkt wel musikantenstadl hier. Gezellig hoor, En haak maar in allemaal......

Roelien zei

Melig en fout maar o zo leuk!!!!

Fijn weekend, groet ROelien