van de hak op de tak..

donderdag 2 september 2010

Woonbeurs 2009:







(psst...Diaan...deze meneer he.....ZAMP in HOOOOOFDletters.......hoef je zn voorkant niet eens voor te zien ;))



een paar foto's van de woonbeurs van vorig jaar. Vanaf 25 september is de woonbeurs in Amsterdam(waar??;)). Wie kan ik tegenkomen???

**********************

a few shots from "de woonbeurs" from last year. It's a large "exhibition"....and all the Dutch interiormagazines for example have their own house there. And ofcourse lots of manufacturers have a stand with their materials. This year it will take place starting September 25. And I will be there, who else??;)



Iets heel anders, vandaag had ik ineens even last van een zwarte wolk....


we zagen de auto rijden van Google maps....die auto die je straat filmt....
Ik vroeg me af, wie bepaalt eigenlijk dat mijn voordeur (o.a.;)) terug te vinden moet zijn bij Google?? Heb ik daar toestemming voor gegeven? En ineens moest ik aan dat reclamespotje denken dat me ook zo boos maakte....je stuurt een sms met een postcode en ineens kun je de waarde en het betaalde bedrag van een huis zien!!!!!
Het moet toch niet gékker worden??? Wat is de toegevoegde waarde?
Ik ben iemand die nogal aan mn privacy gehecht is, en natuurlijk weet ik dat "ze"alles van je weten, maar toch.......ik heb graag het idee dat ikzelf bepaal hoeveel ik prijsgeef.
Ben ik de enige die daar over valt?
**************************************

Today there was for a short while a little black cloud over my head! We saw the "googlecar"....the one that films every street, every frontdoor etc...
I was wondering, who decides that you can find my house on google? My frontdoor? My plants in my pots??? Did I agree with that? And then this commercial came into my head.....you can send a textmessage with a postal code and then you'll get a message back, including the value of that house and the prize payed for it!!
I think we passed a certain line!!! What's that information to a stranger?
I'm someone who values her privacy VERY MUCH, and ofcourse I know...."they"know everything about you, but still....I like to think that I decide how much I "show"of myself and my world.
Am I the only one who has a "problem"with that?



singer of my favourite rockband, boy did I stand close to him....I even have a picture WITH him:D
meisjes....Dinand van KANE..DUHHHHHHHH;)))

om het wolkje te laten verdwijnen heb ik niet veel nodig...wat stevige muziek et voilá!

To make that cloud dissapear I don't need much, just some good music


B.....
Diana, lees je mee??? En alle andere dames met een stukje B teveel.
Diana riep ons op KLIK om vooral mee te denken.....
Ik voelde de eerste B al Borrelen....
Ik heb niet zo gek lang geleden een aantal potjes gekocht...

Diana, are you reading?? And all the other ladies with TOO MUCH B(well....in Dutch....I try to translate so you'll understand:D).
Diana summoned us to come with idea's!
I felt the first B coming up!
I bought some little pots with scrubsalt.....(please klick the links above)...


te gebruiken op alle B's!!(buik, billen, bovenbenen, bovenarmen, borsten)
zacht dat je ervan wordt!!!! En heeeeeeeeerlijke geurtjes(remember...een Lynda kan niet kiezen dus toen ik er twee kreeg heb ik er nog 4 bijbesteld;))!!!
want je weet.....hoe gladder de huid, hoe strakker je lijkt!!!!(hmmm misschien moet ik even een pallet bestellen??;))

Istwah Diaan???:)

you can rub it on all your B's(buttocks, breasts, belly, upperarm and upperleg...sorry..no B's there;))
You skins becomes so soft, and the smell...HMMMMM(I got 2 pots given, and ordered another 4....you know by now.....choices choices...I can't make them ;))
You know it, the smoother your skins is, the tighter you look *GRIN*(maybe I have to order a container;))
Am I a good girl Diana?



zo heeft het even gestaan....maar het raam staat al de hele zomer buiten...het is NIET mijn ding
this is how it was for a LITTLE while...it's been outside for the whole summer, it's just not my thing ;))


In het kader van "het MOET leger, was ik vandaag aan het ruimen, en kwam wat dingen tegen die ik niet meer wil bewaren en die ERUIT moeten....ik zal er binnenkort eens wat foto's van maken, wie weet....kunnen we "hergebruiken";)...ik heb o.a. een oud halfrond tafeltje(behandeld tegen houtworm maar wel met gaatjes) 2 RM rotan lampenkapjes, een groot wit stalraam(zelf opnieuw te verven) en een Senseoapparaat(ooit gekregen voor mezelf, manlief blieft die koffie niet, maar voor mezelf haal ik dat ding niet tevoorschijn dus kan weg)......
Einde reclameblok;))


Mijn weggevertje...je kunt nog tot en met zondag meedoen !!
My Give away.....you can enter untill sundayevening!!

Geloof dat ik alles gezegd heb...*denkt*....dan wordt het nu tijd voor mn couchpotatoeact....was vanmorgen al om half 8 bij mn vriendin, om op te passen*GAAP*
Well, I think I've said it all *THINKING*....then now it's time for my couchpotatoeact....I'm tired....at 7.30 this morning I was at my friends house, she had to go somewhere and her boys still have vacation....so I had to watch over them...*YAWN*

Liefs,

Lynda

Leave a Comment

Monique zei

Nee! (dikke NEE!)

Je bent absoluut niet de enige die zo over dat gedeelte van haar privacy denkt. Het is zelfs zo, dat je bij sommige woningen binnen kunt kijken en kunt zien dat er iemand op de bank zit, of dat er mensen aan het werk zijn, of...

Schande!

Anoniem zei

Mij kom je niet tegen op de woonbeurs,teveel mensen en nee ik wil ook niet op met onze voordeur op Google maps,ik zet zelf wel mijn voordeur op internet,eh ff kijke wat je nog meer tikt haha waar ik op ga antwoorden,ow ja zacht is altijd goed,ik heb van Sabon,zo zalig en het stalraam is vet,zou ik mogen weten wat je daar voor wilt hebben,pracht foto,zonde dat je het zat bent zo,wens je voor straks truste,lieve groetjes Joke.

Michaja zei

Hej niet de eerste vanavond :)
Ik vind het juist wel grappig om mijn huis terug te zien op google maps. Maar daar moet het wel blijven.
Fijne avond, ik lig hier te rillen van de kou en dan heb ik weer warm. Beetje ziek geloof ik ):

Anoniem zei

Ehmm het woord op hoort niet in de zin thuis,maar had je vast al gezien,ik tikte te snel omdat mijn adreline ook stijgt van zulke brutale acties,net als idd dat smsen over een auto of huis,tssssss,doei doei,laat je wat weten van het raam haha.

Nieneke zei

Tuuterdetuut...echt van alles wat...
Nou ik geniet genoeg maar even van het muziekje en onthou me van verder commentaar...

Corine(THUIS) zei

Van de hak op de tak..echt wel!! Ik heb je post twee keer gelezen.. wat een informatie in één keer :)
En nee mij zie je niet op de woonbeurs, ik hou niet van zulke grote toestanden en nee mijn voordeur zie je ook niet op maps, we hebben namelijk geen voordeur :)
Groeten, Corine(THUIS)

Antonia zei

Hoi Lynda, ik heb helaas geen tijd om de tuin in te duiken. Ik ben op het werk gevraagd om een cursus te gaan begeleiden. Het is een cursus voor bibliotheekmedewerkers en heet 23 dingen. Het gaat over web 2.0 en toeval of niet, Google maps is een van de tools die aan de orde komen. Heb wel gezien dat gezichten van mensen onherkenbaar zijn gemaakt bij Street View. Al met al erg druk dus en heel interessant, maar eerlijkgezegd kijk ik liever uit naar de foto's van jouw poesje :-) Lieve groet Anja

Diana zei

Tuurlijk kijk ik mee *en rent snel naar de badkamer om voorraad scubjes te checken* Whoeha...en anders heb ik eindelijk eens een goed excuus om dat goddelijke scrubzout te gaan bestellen ;-) Zeg Lynda, die ZAMP op de foto...mag ik 'r twee van (een soort van ploegendienst zeg maar...) Hij is van achteren goedgekeurd hoor!!! Enne...stuur 'm deze keer niet naar de onderbuuf toe....Hij moet het kwijlspoor van beneden naar boven maar volgen! En ik weet dat ik je nu stiekums hoor gniffelen, maar meid, de nood is hoog hoor!!! *zucht nog maar eens diep*
Zeg, fijn dat je meedenkt met het I-Team...ik dacht zelf idd aan een "groot" bed (Tante Floor heeft superlief al een bed aangeboden) Ik zal mijn eigen bed wel ergens op moeten gaan slaan, want een 2-persoonsbed, en een bed voor Uk, dat gaat echt niet passen!!
En je weet het hè Lynda, komt er een donkere wolk opzetten, dan moet je heuls hard beginnen met blazen!!!! Knufs.

Irma zei

daar heb ik pas over gehoord en natuurlijk direct gekeken raar hoor en snap inderdaad de toegevoegde waarde niet:-((
is die ene meneer ook weer op de woonbeurs???
liefs Irma

Jolanda zei

Je bent weer lekker bezig, wat een gezellige post!!! Ik ben nog nooit op de woonbeurs geweest...maar wil wel dit jaar, zoals elke jaar en toch komt het er nooit van:)
Dus wie weet, zie ik je daar.
Google maps vind ik onbegrijpelijk, iedereen heeft de mond vol van privacy en dit mag gewoon. M'n collega zag z'n vrouw aan de eetkamertafel zitten toen hij z'n huis opzocht...
Wat had je nog meer...smeersels en opruimen... 2 eindeloze bezigheden, gaat tot in de eeuwigheid door!
En....Dinand, wat een heerlijke vent toch...10 oktober ga ik weer, naar een theaterconcert, heb er zin in!!!!
Lieve groetjes Jolanda

Stina zei

Verbaas me er over waar jij die stof toch allemaal vandaan haalt, ik krijgt dat niet voor elkaar..
Mij zie je in ieder geval niet op die woonbeurs, véél te ver weg...
Fijn weekend Lynda ,en de groetjes van mij Stina

It's me zei

Ik vind het ook te ver gaan hoor Lynnnnnn...dat dat zomaar mag...ik snap dat niet hoor......maargoed wij kunnen er weinig aan veranderen denk ik......wat een gezellige post trouwens......leuk hoor........en je de woonbeurs....erg leuk leuk !!....en Dian........tja...........zuchtttttttttt.......nou ik denk dat je al aan het dromen ben......vergeet mij niet he????...watte???? posttttttttttttttttt.............liefs Ria.....

Merel zei

Die jongen op de die foto bovenin...dat lijkt mijn neefje wel! hahahahaha echt ik zweer het.

Vosje zei

Opruiming???? wat moet de Senseo kosten??
groeten Truus

Karin zei

Heeeeeel veel info komt hier op me af en aangezien ik blond ben ben ik zo'n beetje bovenin blijven hangen na het zien van mijn eetkamerstoelen (heb ik smaak of heb ik smaak *kuch*) en de ZAMP (wat betekent dat, blond he) van Diaan (ik kijk alleen maar, kom er niet aan). Woonbeurs, uhhh weet ik nog niet. Google, ja mijn voordeur is ook te zien maar zolang ze niet weten wat er acher die voordeur gebeurt kan ik daar mee leven. Wat nog, scrubs, ja heerlijk, maar net na de vakantie doe ik dat even niet, ben bang dat mijn kleurtje dan te snel verdwijnt en aangezien bijbruinen in NL geen optie was...Ben vast nog het een en ander vergeten, o ja, Mr D.....hoe kon ik die nou vergeten *en slaat zich voor het blonde hoofd*
Dag dag

Mayflower zei

Het is voor mij al bijna 17 jaar geleden dat ik naar de woonbeurs ben geweest, we hadden toen net een nieuw huis gekocht en wilde inspiratie. Tegenwoordig haal ik die uit stapels tijdschriften en Blogs, dus voor mij geen Woonbeurs, alhoewel....er lopen wel errug leuke mannen, lijkt de mijne wel haha
Ik kan mij er ook af en toe druk om maken dat ze alles van je weten of willen weten, Big Brother is watching you....to much.
Ik vind dat stalraam op je schouw er helemaal geweldig op staan, maar ik heb af en toe ook zo'n bui dat ik ruimen wil, vooral na de feestdagen, want wat ik in december zo vol en gezellig vind, daar kijk ik in januari met heel andere ogen naar......dan wil ik rust en ruimte.
Ook wil ik je bedanken voor je lieve reactie.
Lieve groet, Mea

alma zei

Ha Lynda,

Ik heb de hoop op dat mooie figuur opgegeven. Wel even naar het youtube filmpje gekeken :))

Ik snap je irritatie helemaal dat iedereen maar alles van je weet. Wij worden de laatste tijd lastig gevallen door heel veel telefonische verkoop. "Iemand" heeft op onze naam een enquete
ingevuld. Not funny!!

Ehhh die Senseo....Ik wilde er één voor mijn hulp kopen. Maar als ik hem van jou kan overnemen.....Leuk ritje naar Limburg!!

Groetjes
Alma

Claudia Leertouwer zei

Ik krijg nog twee kaartjes, dus misschien maar eens een keertje doen.

Vorig jaar is de googlecar bij ons langs geweest in onze derde vakantieweek of zo met heel veel regen en zon. Je ziet ons huis bijna niet door het onkruid. Toch wel een beetje balen, had liever gehad dat we er leuk opstonden.

Liefs Claudia

Een sneller kloppend hart zei

Ja...'t idee dat iemand gewoon je huis kan bekijken als ze je adres weten...met tijd en wijle kan dat best een eng gevoel geven...ik heb 't nog niet gehad hoor maar je weet niet ;)
Dinand vind ik wel een sympathiek ventje...maar zijn stem 'gives me the chills', sowry :)

Oja....de woonbeurs ben ik sinds mensenheugenis al niet meer geweest...weet je waarom, ik wil gewoon niet naar Amsterdam omdat ik 't zo ver rijden vind, stom he...en ik ga wel naar Denemarken of een rommelmarkt een uur verderop!

Groetjes, Veronique

jolanda zei

Ja echt beláchelijk!!! Dat dat zomaar kan allemaal hé? En als het geen auto is die door de straat rijdt, is het wel een vliegtuig dat overvliegt en je weet vast te leggen op de gevoelige plaat. En dat terwijl je denkt dat je zo lekker vrij zit achter in je tuin... nou vergeet het maar dus! :-((
Die woonbeurs is denk ik niks voor mij... veel te druk en massaal. Ik ben meer van de kleine gezellige woonwinkeltjes ;-)
Maar alvast heeeeeeel veel plezier hoor! En ik zie de foto's wel verschijnen hier denk ik??
fijne dag!! groetjes jolanda
p.s.: golfjes breien kan heel goed hoor... dus bel je moeder maar snel!!

Kat Ibáñez zei

Me, me, me!!! I want to visit this great exhibiton! What a pity it´s not nearer to my house!! Please Lynda tell us everything about it!

Oh I would be so angry about the car too...Why do laws allow this? I mean, we all love internet and all their great advantages ( like knowing great Dutch friends) but privacy should always come first...
Yesterday I bought a lavender scrub which smelled ooooohhhh, and now I think I would be totally addicted to it!!

So pleased you liked my giveaway, my sweet friend!! :)

Have a wonderful weekend!

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Heleboel hak op de tak ;-))
Ik ga niet naar de woonbeurs, ik geniet wel mee van je foto's! Die bovenste is gaaf!!
Google-maps...ik kijk er nooit op. Wat niet weet....ga ik me helemaal niet druk over maken ;-)
Wat nog meer?? even naar boven scrollen hoor...oh ja, opruimen! Succes ermee, ik ga je er niet vanaf helpen! We hebben de zolder al VOL haha.
Groetjes Hilde!

Tanja zei

Hey Lynda, heb ik ineens 7 volgers erbij, dank zij jou, bedankt hoor, gezellig bedankt voor de reclame X

Ennuh verder ben ik ook errug van de privacy, werd ook altijd helemaal kriebelig van de verkooptelefoontjes tijdens etenstijd maar tegelukkig dat je tegenwoordig dat bel me niet register heb dan kun je je in ieder geval daarvoor afmelden.
Groetjes
Tanja

Fågel Blå zei

Hello!
Lovely photos from you!!!!!!
So nice!
I whish you a lovely week!
Kathrine

Margot zei

Eerst geluid weer hoog gezet, en bedankt weer.....
Heb me al aangemeld bij de B-club, voor van alles en nog wat, maar wil eerst leren kauwgom te eten, en het merk hebben.
Google komt hier niet, wij wonen in niemandsland. Echt waar, de ene kant van de straat en de andere kant zie je wel, maar de straat zelf komen ze niet in. Dus je hebt 2 opties: Je klaagt google aan, of je komt hier wonen.
Scrubben, zie reactie zuslief...
Ik heb niets nodig, moet nog 2 stoelen verven, maar andere vallen van ellende al uit elkaar. Kunnen niet goed tegen de regen van ons kikkerlandje.
Dus....volgend jaar verplicht (oooooh, wat erg, ahum) een nieuw tuinsetje.
En D....mmmmm lekker ding.
Zo, nu twee liedjes gehoord, ga nog even verder van hak op tak.
Laatste vakantiestuiptrekkingen, veel te doen dus....
Groet uit Brabant, Margot

Robyn zei

Oh Lynda, I LOVE those chairs, and that wall with the plates and that guys butt. OOOOPS, did I just type that outloud? Thanks always for your sweet comments and for "getting" me and my crazy thoughts! HUGS and Kisses!

Robyn zei

Oh and I added your blog to my sidebar! ;-)

Jeanette zei

Ook wij staan op google maps, mijn auto valt er ook heel duidelijk op terug te zien. Ben daar niet echt blij mee. Maar ja wat doe je er tegen?

Groet,
Jeanette