on tour...

vrijdag 17 september 2010


dat jullie het weten, ik ben vanmiddag éven on tour...
just so you know, I'm on tour this afternoon...

kreeg net ineens het idee om te gaan...
it's a spur of the moment idea....

bij het zien van deze foto zal er bij iemand van jullie het zweet uitbreken(niet nodig, ik ben niet akelig ;))
there is someone who's getting freaked rightnow.(don't worry, I'm not scarry;))
natuurlijk ga ik vragen of ik foto's mag maken...:D
ofcourse I will ask if I'm allowed to make pictures..:D

SSSSSSSSSSSSSSSSSTTTTT.......niks zeggen!!
SSSSSSHHHHTTT......don't say anything!!!


to be continued...

Lynda

Leave a Comment

Kaatje zei

Hoe nieuwsgierig kun je een mens maken.......????? appelpluktuin, vrouwtje theelepel, bakker....
groetjes, Karin en snel komen vertellen waar je bent geweest hoor!

Vosje zei

Oh wat gemeen ik ben zoooo nieuwsgierig!!!!
Groetjes!!

Margot zei

You go to fast girl.
Was net nog bij je andere berichten bezig, en zit nu alweer bij je in de auto, naar????...
PinkPanter en appels???
Appeltaart eten bij de Sjorsleverancier???
Een appeltje schillen met de kattenvoerindustrie????
Appels plukken in een roze poezenpak, ja, foto's graag....
Iemand rode appelwangen bezorgen met een stritease??? (ook foto's, van de wangen dan hè!!)..
Je bent en blijft een raadsel...
Veul plezier,
Salue, Margot

Karin zei

Aaaaaarghhh die lettertjes op dat verkeersbord zijn natuurlijk veuls te klein. Hoe oud denk je dat je lezers zijn?
Goede reis!

Miranda | Taxx Life Blog zei

? Inderdaad je maakt ons nieuwsgierig!! We lezen het vast wel binnenkort! Veel plezier!

It's me zei

Ga je naar Margot??? je jam ophalen??? hahahahhah!! ben benieuwd !! ......vertel het maar snel.................mocht je langs mij rijden...je weet het he?? je bent welkom.......liefs Ria....

desde my ventana zei

Whow!!!
Happy weekend Lynda,
Hugs
Cecilia

wonen bij de dijk... zei

wat leuk..
zal ik de koffie met gebak alvast klaarzetten?
Hoe laat kom je, en kijk je uit voor al die flitsers bij Groningen..
Tot zo...
(Grapje..)
Ben benieuwd met wie jij een appeltje hebt te schillen..
groet, cobi

Michaja zei

Ik snap er helemaal niets van. Ben dan ook heel benieuwd naar het vervolg.
Veel plezier met what ever je aan het doen bent :)
xxx

Kom Achterom zei

OOh klinkt als detective werk!!! dus het wordt de grote sla hem tot moes appel???
wacht op het vervolg!!!
Yolanda

Stina zei

Ga je soms naar de Betuwe appels plukken en dan lekkere apppeltaart bakken voor je bloggers, hihi.
We horen het wel.

Gr Stina

Home and Lifestyle zei

Je laat ons lekker in spanning zitten...we wachten geduldig (nou ja...geduldig) af!

Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Irma zei

welke appelgaard ga jij onveilig make;-))
ik ben nu wel heel nieuwsgierig, groetjes Irma en mischien zie ik je wel rijden

Bij Guusje Thuis zei

Bij wie ga jij in de boomgaard appels plukken om voor ons een heerlijke appeltaart te bakken?
Ben verder niks nieuwsgierig hoor. Toeter je ff als je voorbij komt racen?

Groetjes,
Colinda

Floor zei

nou waar was je ? niet hier in ieder geval ik heb je niet gezien ....