Dwars...

vrijdag 24 september 2010

Ha!!Ik liet jullie schrikken, geef toe....jullie verwachten nu een post over mijn dwarse state of mind!!!!! Not!!!! :D. Na mijn poging van gisteren om de wereld er wat vrolijker uit te laten zien(geef het door geef het door;)) is het me vandaag weer duidelijk(THANKS DIANA).....genoeg geluid van mijn kant.....dus....volgzaam als ik ben, vandaag een DWARSdoorsnede van de nieuwe WLS(Wonen Landelijke Stijl oktober-november)....lekker op tijd, dan kunnen jullie vandaag als jullie boodschappen gaan doen meteen even een editie halen(jij niet merel!!!!;))))) Mag er wel een muziekje bij????

*****************************************

The Dutch girls think I'm in a perverse mood today......and I'm NOT!!! HA!.
After me trying to make this world a "better"place by making you all smile, I got the message, no more talking for me today!!;)
So, obedient is my middle name*COUGH* so today I just give you some pictures from the newest edition of WLS( Wonen Landelijke Stijl= something like Living the Rustic Style;)).
Unfortunately for you foreign girls, you can't pick one up while groceryshopping today.
So just have a look...and uhm....can I please add a little music??;)













Het is vrijdag....veel plezier!!
Lynda

Leave a Comment

wonen bij de dijk... zei

zo melige meid..
Ik kan helaas het you tube filmpje niet horen, want het geluid van mijn pc heeft het begeven.
( kon waarschijnlijk jou muziek niet meer aan...)
maar ik begreep uit de vele reactie's dat het om te gieren was..
vandaag meer rust voor ons met mooie foto's..
lieve groet, cobi

Corine(THUIS) zei

O wat goed ja! De WLS is weer uit, thanks voor de reminder!! En dat bad..dat is volgens mij van meneer RM..toch?? dat heb ik eerder in een blad gezien :)
Ik ben even huishoudelijk druk en dan fiets ik in rap tempo naar de AH..
Groeten, Corine(THUIS)

Merel zei

Ohhhh wat zijn we weer grappig!!! :-)

Je brengt weer een glimlach op mijn gezicht...

Bij Guusje Thuis zei

Geen liedjes vandaag ... wat jammer nou :-)
Zit even illegaal in blogland en kan hier toch geen Schlagers luisteren (thank God!!)

Maar wel ff genoten van je foto's (veel leuker dan zon-in-hart gebral) en dat wordt weer even naar het dorpsboekenwinkeltje dit weekend.

Groetjes,
Colinda

Home and Lifestyle zei

Ik had de WLS vorige week al, terwijl ie deze week pas uit zou komen...! Het blad ligt hier klaar, ik duik er zo dadelijk voor de zoveelste keer weer in...zucht...er staan ook altijd zulke mooie foto's in!

Een fijn weekend Lynda!! Lieve groet, Ingrid

Karin zei

*fluistert* wat is het hier lekker rustig vandaag. Heerlijke plaatjes en Ilse op de achtergrond, ik droom lekker even bij je weg.
Hee ik zie hiernaast dat je de Spotlight van Heidi hebt weten te bemachtigen!
Geniet van de vrijdag, want ons Diaan zint op wraak ;)

Kom Achterom zei

Heerlijk rustig! echt weekend!! hihih en ja dat woonblad daar kan ik me ook wel mee vermaken hoor!!
fijn weekend
Yolanda

Helena, The Swenglish Home zei

What a beautiful song! It goes so well with the calm mood of the images (from the gorgeous magazine that makes me dribble and drool...) ;-D The colour combinations, the light - all is so tranquil and autumnal - lovely images.

Thank you for your always so kind and encouraging words on my blog!

Warn regards,
Helena, The Swenglish Home

Margot zei

Wat een rust, mmmmm...
Ben ik wel bij de goede blog???
Dus volgens Diana ben jij de rust zelve....ja,ja... (wraak kan zo zoet zijn!!!)
Is dit om heel blogland op zijn kop te zetten???
Maar ik geniet even van Ilse, oké???
"a miracle, a miracle...", zie je wel, jij bent een miracle: een rustige druktemaker....
Ga zo door...
Groetjes, Margot

It's me zei

Hoi hoi.....wat een rust............helemaal nikzzzzzz..............alleen een tijdshrift.....zal eens even kijken vanmiddag .....bedankt voor de tip........maar volgens mij komt de jdl ook vandaag.........dusse.................liefs van mij enne tor morgen he!......leuk !

Michaja zei

Mooiuhhhhhh!!!!!!!! Vooral de derde foto daar zou ik wel willen wonen!!
Veel plezier vandaag
Greez
Michaja

Floor zei

mooiiiii weer en gelukkig even verlost van dat vreselijke liedje zeg

wonen bij de dijk... zei

Wil je van het liedje op mijn blog even een you tube filmpje maken...
ik wil zo graag de gebaren erbij...
( Ik moest wel heel erg lachen om je tekst..
heerlijk..)
groet, cobi

Nicole Claudia zei

En of het gelukkig is dat het vrijdag is!! Ik wil morgen lekker uitslapen, want het is deze week elke avond net effe te laat geworden.

Ik heb daarnet over mijn tetterende drietal gereageerd, alleen heb ik het bij mijn eigen berichtje geploft (handig... ahum). Zie je wel ben toe aan uitslapen!!

Wat een mooie foto's heb je weer gevonden, lekker stoer en robuust!! Mooi hoor!!

Groetjes, Collie

Diana zei

Ha!!! De rust is wedergekeerd in Huize Lynda... Geen DolDwazeVrijdag vandaag.... Maar ik denk je te kennen... Gegarandeerd dat je stiekums internet aan het afstruinen bent om vanavond, zo tegen de tijd dat ik naar bed moet, weer met een enorme hit aan komt zetten die tot zaterdagmorgen in mijn oren blijft doordreunen!!! Whoeha...ik bereid me voor, en bind mijn klik-vinger vast aan mijn duim!!!

Passione Helena zei

Hi, met het muziek van Ilse de lange (a miracle)
Zit ik hier gezellig met een kop koffie te genieten van je mooie foto's!

Een stuk ingetogener, passend bij het weerbeeld van vandaag hihi.
Ik hoop alleen daarom al, snel weer iets meligs van je te horen!!;-)

Fijn weekend!!
Liefs, Helena

Irma zei

een dag niet gelachen een dag niet geleefd, weet je wat ik vaak mis als ik jouw een berichtje stuur van die smilies, je weet wel die gekke gezichtjes een heeeeeeel fijn weekend groetjes Irma en een knuffel voor jullie tijger

Unknown zei

Nice! I love rustic when it has a touch of glam, like the purple or the chandeliers! I can't do straight up rustic, too much like a mountain retreat or something, I need some bling with my rustic! Have a lovely weekend, my dear! XX!

Tuur zei

Gelukkig...ik heb echt idioot lang dat stomme liedje in mijn hoofd gehad....beter gezegt de hele familie...hier...en ze waren er blij mee ...*NOT*
Telgje2 is op onderzoek uit...die heeft ergens een liedje speciaal voor jou!
De mams gaat zich ff netjes aankleden...we gaan naar een expositie van telgje1 JAJA ..
Haar kunstwerken zijn in de verkoop...
Als het mag van mevrouw...zet ik de foto's online....
Alvast een heel fijn weekend

Elisabeth zei

Lekkere muziekjes nu ,al heb ik gister wel moeten lachen .Wat een you tube filmpje al teweeg brengt!Mooie foto's ,als ik de eerste foto zie ,Zucht !! Fijn weekend Elisabeth

flowing moments zei

Prachtige foto's in de nieuw WLS zeer inspirerend!

Groetjes Joke

Tanja zei

Lekker zo'n nieuw blad, Ik heb altijd een eigen ritueel daarbij, ik koop hem, blader hem even vluchtig door en dan 's avonds op de bank met de beentjes, glaasje rose, en genieten van het begin tot het eind.
Groetjes
Tanja
p.s. hoe gaat het met Sjors

Luiza zei

Oooh, love the interior images!!!
They are wonderful and very inspirational!

Have a great weekend1
Hugs/
Luiza

lia zei

Haha, hij lag van de week opeens in mijn karretje Zo maar opeens.....
En dit liedje van mij altijd.....

fijn weekend
groetjes Lia

Bonjade zei

Kijk hier word ik nu helemaal ZEN van.......
Fijn weekend
liefs

Ambiente-nostalgia zei

Ik heb 'm ook al 3 dagen in huis liggen.
Maar morgen middag krijg ik er eindelijk tijd voor, heerlijk.
Ik heb natuurlijk wel al even "gesjpienst".
Zo nieuwsgierig als de meeste van ons zijn, op het gebied van wonen tenminste.

Fijn weekend,

Liefs Dorine

Claudia Leertouwer zei

Net als Ingrid heb ik het nieuwe nummer al een paar dagen in huis en ben er al lekker doorheen gegaan!

Liefs Claudia

Rozmeen zei

Goedemorgen Lynda,

Hoe gaat ie?
Ja heb hem ook vrijdag gekocht en wat is ie weer leuk he...ga er dit weekend even lekker voor zitten...drukte van de verjaardagen en gekte is weer voorbij.

Liefs en fijn weekend,
Rozmeen

Anoniem zei

Haaiii Lynda dank je wel voor het prachtige raam,ik heb wel wat kleerscheuren opgelopen omdat Ria mij niet wilde weg laten gaan met het raam whahahah en dank je wel voor je liefs,inspiratie altijd leuk om optedoen,maarre vind je mijn tuin niet mooi dan!whoehahahaha,grapje,ik had deze niet,want koop deze vaak,dus straks lekker lezen en het schattige boekje krijgt straks een heel leuk plekje,supergaaf,jammer we haddeen elkaar net gemist zei Ria,nah ja wie weet,ooit.

Mooie plaatjes trouwens hierboven,was de beurs nog wat,ik wens je een fijn weekend nog,lieve groet Joke.

Marga zei

Hallo Lynda.
Ik zie melige post, een fotoboek, rust, vrijdag.
Wat het ook is, ik geniet ervan.
Fijne zondag.
Groetjes Marga

alma zei

Je brengt weer een lekker sfeertje!! Mooie plaatjes van die interieurs! En weet je wat zo leuk is....ik heb die keukenstoelen ook. Ben ik helemaal in??

Groetjes
Alma

In den Uylenbal zei

Hoi hoi Lynda, heb net je Heidi und die Peter video bekeken en beluisterd ! 1 woord : GEWELDIG ! Ben superschlagerfan ! Houd, als uitlaadklep, van alle "foute" muziek ! Ben 7 jaar tourmanager geweest, dus mijn oren kunnen heel wat aan. Maar Ilse bekoort mij ietwat meer, heb haar zelfs een paar keer ontmoet voor haar grote doorbraak. Nou Lynda, een hele fijne zondag ! Greetz Lejo (In den Uylenbal)

Tierlantijn zei

Die méga pui met openslaande deuren....WOW!!!