Nieuw begin....PRIMEUR

woensdag 8 september 2010

Zoals gezegd dames, een nieuw begin van "het spotlight", en meteen een primeur!(waar anders dan bij mij *snuif*;)).
Vandaag in het spotlight, Claudia van BoButiek, dankjewel Claudia dat je het hele lijstje én de foto's nóg eens hebt willen sturen;).  Hierbij als eerste.....

*Wil je jezelf en je winkeltje even voorstellen?


Ik ben Claudia Leertouwer, 39 jaar, moeder van 2 meiden, getrouwd, woon in een klein boerderijtje op Goeree Overflakkee, werk als boekhoudster en woongek in hart en nieren. Er gaat geen week voorbij zonder iets leuks voor mijn huis te kopen.




*Wanneer en waarom heb je besloten je eigen webwinkel te beginnen?

Geïnspireerd door andere winkels en gemotiveerd door mijn man de stap gezet om een winkeltje in Oud-Beijerland te openen. Ik wil altijd meer, beter en nog mooier (je kent het wel) en daarom ook nog een webwinkel ernaast begonnen. Helaas is de winkel inmiddels gesloten. De combinatie winkel en mijn gezin liep niet van een leien dakje en ja als je dan moet kiezen…



*Wat is het leukste aan het hebben van een webwinkel als die van jou?

En dat is nu het punt, ik vind het hebben van alleen een webwinkel niet zo leuk, ik mis het persoonlijke contact met de klanten. Lynda je krijgt de primeur, ik heb besloten om te stoppen met de webwinkel. Dames sla je slag want alles mag weg met zeer hoge kortingen.



*Koop je in vanuit je eigen hart of ook op verzoek?

Ik verkoop alleen maar spullen die ik zelf leuk vind, met in mijn achterhoofd: “Mocht de verkoop niet lukken dan kan ik het altijd bij mezelf nog een plaatsje geven.” Dat gaat natuurlijk niet helemaal op want 12 stuks dezelfde vaasjes op een rij staat ook zo raar.



*Wat is je mooiste vondst, en zeg eens eerlijk, heb je ‘m zelf gehouden?;)

In de winkel verkocht ik de meubels van het prachtige Deense merk Oliver Furniture. Tijdens de sluitingsopruiming wilde een stel heel graag het showmodel van de klepbank van dit merk overnemen. Deze was echter al verkocht meldde ik gelijk, jaja verkocht aan mezelf!





*Waar wordt JIJ blij van?



Ik ben heel erg blij geworden dat mijn keuze voor mijn gezin zo goed heeft uitgepakt. Daar doe je het toch allemaal voor.





*Wil je nog een “collega”in het zonnetje zetten?



Ik heb heel erg veel respect voor Ilse van de Tutze-company. Een vakvrouw pur sang en dat in combinatie met haar grote gezin. En dan die foto’s die ze maakt…

*************************************************

Today I start again with "the spotlight"! Is started it before the summer and lots of people loved it, so after having a little summerbreak we start again!
Today's spotlight is for Claudia.....she gave me a scoop!!!! Gonna tell you right away because I'm not gonna translate the entire interview....she is gonna close her webshop!!:(
She has tought about it and had to be honest to herself, she just didn't like it THAT much anymore! She used to have a "real"shop and misses the contact with people. So thats why she has SALE!!!!
Good luck Claudia and thank you for the scoop(where else then here;))))).

Ilse, ik weet dat je ergens meeleest....ik ga je mailen deze week, en wie weet mogen we jou "van dichtbij bekijken"volgende week???;)


Groetjes en bedankt Claudia, ik wens je veel succes met de uitverkoop!!!
Meiden, sla je slag!!;)



Lynda

PS: de dames die mij al gemaild hebben, dank jullie wel, ik probeer jullie deze week het lijstje te mailen.
the girls who have already send me an e-mail, thanks, I'm gonna try to sent you the list this week.

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Met een verhaal over Claudia maak je mij wel blij hoor...een goede blogbekende en een hele trouwe bezoekster, die ik graag beter wil leren kennen! Alleen jammer dat de webwinkel dicht gaat...maar haar motivatie snap ik wel! Wie weet krijgt Claudia zo weer de ruimte om een eigen zaak te openen :-)

Lynda, bedankt...dit was met recht een primeur!

Lieve groet, Ingrid

Karin zei

Leuk Claudia in de spotlight, alleen errug dat ik niet wist dat ze een webwinkel heeft STOM STOM STOM en daar gaat ze nu dus mee stoppen. Ik had al wel eens bij haar gelezen dat ze gestopt was met haar winkel (Begrijp het wel, heeft het veel te druk met poetsen om ons een rondleiding in haar huis te kunnen geven). Misschien moet ik toch een bij haar gaan kijken, ik ben dol op uitverkoopjes.
Leuk dat je de draad weer hebt opgepakt Lyn!

Bij Guusje Thuis zei

Wat een leuke blog om zo even een kijkje in een webwinkel te nemen en te ontdekken wie "er achter zit".

Terwijl ik nog altijd droom van een combi winkel/webwinkel (blijft waarschijnlijk bij dromen hoor aldus de eeuwige kantoorslaaf), besluit Claudia te stoppen, maar ... hele begrijpelijke keuze.

Nieuwsgierig wie nog meer een webwinkel heeft waar we even binnen mogen kijken!

Groetjes,
Colinda

Karin zei

Nou NIET die tas die naar zusje gaat, die zal wel leeg zijn (hoop ik toch...) dus dan maar die met de meest intieme spulletjes erin ;)

Claudia Leertouwer zei

Oh daar sta ik dan, spannend hoor met mijn grote nieuws, de kogel is dan wel door de kerk maar zolang niemand het weet is het toch nog niet echt zo!

Dank je wel lieve Lynda voor deze post.

Liefs Claudia

Margot zei

Tja, kom ik weer met mijn eieren na pasen.
Is ze gestopt.
Maar gelukkig kunnen we haar nog volgen en ideeen opdoen via haar prachtige foto's.
Lekker muziekje weer, tatadaaaa...
Waar heeft zuslief het over, tas met intieme spulletjes.
Achter mijn rug om sjoemelen???
Kijk, ik ben volgzaam, maar ook achterdochtig, dus....
Ga wel even bij zus langs....
Groetjes van je " nieuwe beste vriendin for the time beeing..."
Margot

Margot zei

Sorry, ik heb hem inmiddels door, van de tas....
Nu zijn we samen ook al getikt, het moet niet gekker worden...
Toedeledokie....
(Moet ik "combi"bij je intoetsen, een combi van getikte dames, zeker....)

Claudia Leertouwer zei

Dan ga ik jullie lekker pesten met allerhande onzinnige stukjes! ik lijk wel getikt, oh nee dat ben ik ook, morgen meer!

Liefs Claudia

Elisabeth zei

Leuk hoor zo'n item !! Ik als nieuwkomer kan dan een beetje lezen wie de dames zijn waar ik al een tijdje aan het lezen ben
Groetjes Elisabeth

Margot zei

Rust, vertrek morgenmiddag pas, dus zal netjes op de postbodemanjongen wachten, oké.
Kun je ook tikkie terug doen, gaan we zuslief pesten....
Nu 3x langs geweest, kap ermee voor nu, ajuus

Stina zei

Mooi om het te lezen ga gelijk even bij haar kijken.

Groetjes Stina

Passione Helena zei

Idd een primeur deze spotlight Lynda.
Toch kan ik Claudia haar besluit begrijpen. Het moet hoe dan ook goed voelen.

Maarre ik zie altijd jouw'n lieve berichtjes bij mij, maar krijg geen melding van die van jouw....Oooho bloos, ik kom erachter dat ik mij nog nooit heb aangemeld!! Nu wel hoor?! Waarschijnlijk heb ik dat al eens eerder geprobeerd met de vaste pc, wat vaak niet lukt. Bij deze zal je vaker van me horen!!

Fijne avond, liefs Helena

It's me zei

Wat een toestand...jammer hoor van de webwinkel van Claudia........ik kan niet wachten tot ik eindelijk aan de beurt ben......zuchttttttttttt......fijne avond meis !!! en Claudia succes met de uitverkoop....

Rozmeen zei

Ik wist eigenlijk ookniet dat ze een webwinkel heeft...jammer maar snap haar besluit...je gezin gaatvoor alles. Ik wens je veel succes en ga ook nog even in je webwinkel kijken.

Liefs,
Rozmeen

Pierelantijntjes zei

Hoi Lynda,
Dank je wel nog voor de tip met de rasp. (Scheelt een berg pleisters:-)
Ontzettend leuk om het intervieuw te lezen. Ook leuk om Claudia weer een beetje beter te leren kennen op deze manier.
liefs Ester

Michaja zei

Wat een primeur op jouw blog Lynda. Dat heb dan weer goed voor elkaar dame!
Leuk stukje ook al is er minder leuk nieuws vermeld.

Floor zei

Ahhhh CLaudia wat lief ben er gewoon ontroerd door dikke smak voor jou en Lynda mail me maar hoor ;)