Ik ben 'm...

donderdag 9 september 2010


Ja hoor, ik stond weer niet op te letten, en nu was ik te laat met bukken en nu heeft ZIJ mij getikt!!!
Pardon? Hoor ik jullie denken......ja hoor....we doen een spelletje....als je getikt wordt moet je een paar vragen beantwoorden en weer 4 andere mensen tikken.
*kuch*...tikken kan ik, het is nog vroeg en ben héél stiekem enzo....dus bij deze GETIKT...

1. Floor( u vraagt wij draaien Floor, ik zag je sip kijken bij Claudia;))
2. "ons Bonneke (vooral benieuwd naar de inhoud van die tas Bon;))
3. Elisabeth(redelijk nieuw in blogland dus die kunnen we nog álles vragen;))
4. Catharine(because I want to know if a "foreign"girl also carries her entire household in her handbag;))

Mijn lijstje volgt later vandaag meiden, moet nog éven genieten van het feit dat er buiten mij NIEMAND in huis is *DANST*;)!

LATER!
***********************************************

Hi girls, we are sportive over here!! We are playing tags(is that the right word??)
Once tagged you have to answer 4 questions and tag 4 other people.
So....above you see who I tagged today.
My list with answers ......I'll post again later today, because first I just HAVE to enjoy the fact that there is NOBODY in the house but me!!! *DANCING*
Catharine, I will sent you the questions later!

So...see you later!!

Lynda(mocht je door mij getikt zijn en niet willen wachten op mijn lijstje....kijk dan even bij Karin

Leave a Comment

Floor zei

YEAHHHHHH het heeft geholpen mijn gezeur ik ben getikt THNX

Elisabeth zei

Oeiii ,krijg ik vragen!! Elisabeth kun je nog alles vragen ,maar of ze ook antwoord geeft??? HAHA Fijne dag .

It's me zei

Ik wist ut.......!!!! je bent getiktttttttt....fijne dag ik ga weg !.....liefs Ria

Michaja zei

Haha leuk vooral dat muziekje!!! Enne welkom nieuwe poes. Hoop dat andere poes snel went en lief zal zijn :)
Bisous

Stina zei

Leuk hoor die poezen zo!!

Gr Stina

Bonjade zei

Bah bah.......hoezo getikt.....
Ik Haat tikkertje.......bah...en nu wat moet ik nu weer doen.....weer schoudervullingen van de zolder???
Oh ik wacht eerst maar eens netjs op jou hoor.
Eerst maar eens zien....BAH!!! WAAROM IK....?
BAH Bah.

Liefs
Dikke knuf

Bonjade zei

Ja dat krijg je er nu van.......nu zit je ermee......en ik ook nog: THANKS!!!
Ik haat tikkertje.....bah bah....en al die vragen.....man ik heb amper een tas....ja echt ik ben 1 van de weinigen maar ze bestaan......
Oh heb jij niet nog een tas over...?
Tikkie jij bent 'm....bah....ik ben toch al bijna 40 en dan is dit totally not done!!!
BAH.....

Enne voor de heb is ie super hoor.......
Zou het maar doen als ik jouw was......
BAh

Kat Ibáñez zei

Hi sweet Lynda!! So happy you mentioned me, thank you so much!!!!! I would love to answer these questions, do you need my email?

catherinelovesroses(at)gmail(dot)com

Thank you again!!