Omdat...

dinsdag 14 september 2010

Ik weet ik weet, interieurfoto's had ik gezegd, en dat zijn ze ook wel een beetje maar anders dan ik van plan was....het plan loopt niet weg.
Ik was even afwezig, je gelooft het niet maar onze kleine harige vriend was al ziek.....gelukkig gaat het inmiddels met wat medicatie en flink knuffelen en warmhouden door mij,  alweer beter met hem. Tijd om te bloggen dus.....als eerste kreeg ik het bericht van Jolanda onder ogen, en was ik even van slag.
Jolanda's moeder is helaas overleden, via deze weg wens ik haar nogmaals ALLE liefde en kracht van de wereld en steun van haar "inner circle". Mijn kaarsje in de rechterbalk is bij deze ook voor jou en je moeder Jolanda. X
Meteen is alles relatief.......voor vandaag schrijf ik voor: "lief zijn voor jezelf....omdat je het verdient"!

I know I know....interiorpictures, that's what I said, and they are, sort of, but different from what I planned....the plan is not going anywhere.
I didn't find the time to blog for a day(call the doctor;)), but believe it or not, our little furry friend was sick already!!!! But he's doing better now, with medication from the vet and some TLC from me. So here I am, ready to blog, and I stumble on to Jolanda's blog.....she lost her mom!!!! The candle in  my sidebar therefor is also for her and her mother. X
 That was upsetting to read, so I changed my plan....for today I prescribe:.Be nice to yourself...because you are worth it"!












Ik heb meteen mijn eigen voorschrift opgevolgd en heb een boek uit mijn boekenkast genomen, en ik dacht dat het wel lekker bij de tijd van het jaar zou passen......(ja Bonneke......ook IK ben inmiddels in de herfst aangekomen ;))
Een boek vol wonen, eten en lifestyle

Ofcourse I followed my own prescription right away;) and took a book from my collection, and thought it would fit the season(autumn overhere, almost but with this kind of rainy weather....I'm already there;)).
It's a book about living, food and lifestyle.









geniet van je dag..
enjoy your day..

Lynda

Leave a Comment

wonen bij de dijk... zei

Ik ben het zo met je eens..
Ook ik was stil van het overlijden van Jolanda haar moeder..
Fijne dag,denk om jelf en om je toch alweer aan de beterende hande kat..
lieve groet, cobi

Mayflower zei

Ik word even stil van je post Lynda, net zoals ik gisteren stil werd van het bericht van Jolanda dat haar moeder was overleden. Zoiets grijpt je aan en ondanks dat wij elkaar niet 'echt' kennen, voelt het wel zo, als een warm bad. Dat misschien wel één van de dingen die mij het meest aanspreekt met Bloggen, want buiten onze passie voor wonen zijn we ook allemaal heel betrokken naar elkaar toe. Want het allerbelangrijkste wat er werkelijk toe doet zijn de mensen, met hun gelukjes en helaas ook hun verdriet.
Lief dat je hier bij stilstaat.
Liefs, Mea

Vosje zei

Ook ik ben even stil van je bericht ik ken Jolanda niet maar ben er wel even door van slag.
Wat heb je er weer een prachtig blog van gemaakt met heerlijke foto's als je die ziet is het niet zo erg dat de zomer voorbij is toch?
Veel warmte toegewenst groetjes Truus

Diana zei

Eventjes stilte en tijd voor het verdriet van een ander.... Heb ik je vandaag al verteld dat ik je een schat vind?? Big Hug...

Floor zei

Dat is zeker iets om even bij stil te staan.
Je foto;s zijn prachtig .

Bonjade zei

Lieve lieve post.........
Enne wat vond je nu van mijn stukje.......?
Heerlijk heerlijk interieur foto's van jouw huisje ....ben zo benieuwd....
Wil een rose bank zien!!!
En nog meer en meer, je hele huis.
WAt een prachtboek Lyn, oh zo goed van je
Leve de herfst......
Dit boek moet ik hebbe...hebbe.....

Oh ja de sprei: zap naar brocante webshop.
Hoe kan het anders;0)
Big hug
Knuf knuf

Oh ja heerlijke muziek

André en Inka. zei

Alles is relatief en geleend in het leven zeg ik altijd maar,............ook wij lazen het bericht dat Jolanda haar moeder is overleden en,zijn er ondersteboven/stil van.

Je foto’s zijn erg mooi en las ik het nu goed dat Sjors ziek is!!!!!!!!

xxx

Unknown zei

Liebe Lynda,

die Schaukel auf dem 4. Foto ist wunderbar. Die hätte ich zu gern in meinem Garten. Umrahmt von Efeu oder einer Kletterrose!

Ganz liebe Grüße

Tine

Michaja zei

Ik ken Jolanda en haar blog niet maar van zulke berichtjes word je altijd even een beetje stil.
Mooie foto's en arm zieltje het kleine poesje. Gelukkig gaat het inmiddels beter met hem.
Liefs Michaja

Unknown zei

Dat is nu zo lekker van de herfst op de bank met een boek,koffie.mmmm genieten maar.
Het leven is te kort...

fijne dag nog Kari

Kaatje zei

Wat ben jij toch een lieverd, zo'n mooie post kun je alleen vanuit je hart schrijven...
Ik hoop dat Sjors heel snel beter wordt en hij er helemaal bovenop komt. Ze zijn zo vatbaar als ze zo klein zijn hè.
Ik zal een kaarsje branden, niet alleen voor Jolanda maar ook voor jou.
groetjes, Karin

Passione Helena zei

Dat zijn de nare, intens verdrietige kanten van het leven. Vreselijk, ik lees het nu pas?! Lief van je, dat je speciaal voor Jolanda een kaarsje brand.

Geniet jij maar lekker van je heerlijke herfstboeken met prachtige foto's! Vertroetel ondertussen je zieke sjorje..wat zielig.

Liefs Helena

Abacaxi & Hortelã zei

Heerlijke plaatjes Lynda, maar ik moet nog ff niet denken aan de herfst... ik wil het niet!
Ohh dat arme poessie, verplicht veel knuffelen!!
Bisous, Chantal

Home and Lifestyle zei

Wat lief dat je voor Jolanda speciaal een stukje schrijft, ik was nog nooit op haar blog geweest, maar heb er nu meteen een berichtje achter gelaten. In zo'n nare tijd kan ze veel steun gebruiken!

En wat een heerlijke herfstfoto's...sinds afgelopen weekend ben ik ook - zij het heel moeizaam - om gegaan! Ik hoef maar naar buiten te kijken...dat is toch echt geen zomer meer :-(

Nog een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

P.S. Super leuk dat je meedoet aan mijn give away en dat je een link op je blog hebt geplaatst!

Jeanette zei

Ook ik ben door jouw blog even naar het blog van Jolanda gegaan, uit respect voor haar. Heb er even een lief berichtje achter gelaten, is toch het minste wat je kan doen.

Leuke foto's hoor, zet jij ook wel eens foto's van je eigen huis op je blog?

Groet,
Jeanette

Nicole Claudia zei

Ja, ik ben gelijk stil en dat niet alleen omdat ik geen geluid uit mijn keel kán krijgen en ziek in bed lig...

Maar zo'n bericht van Jolanda maakt, dat ik gelijk weer met beide benen (in bed dat wel) op de grond sta en niet meer mor, maar blij ben dat de lieverds om me heen gezond zijn...

Wat een prachtige foto's heb je laten zien, vooral de foto's met de veranda, wat een dróóm!! De herfst die je laat zien is prachtig!!

Groetjes, Collie

Anoniem zei

tsss,dwarsligger!!!! wat las ik nou is Sjorssssss ziek:-( dat is niet mooi. Verdrietig van je blogvriendin,duurt hier denk ik ook niet meer zo lang helaas, grtjs

Kom Achterom zei

Ooh Lynda wat een prachtig boek zeg!! en fijn dat je aan Jolanda denkt! moet er ook steeds aan denken. Zware tijd en dat kaarsje kan ze goed gebruiken nu!
Ik wens je een fijne en rustige avond
lieve groetjes
Yolanda

It's me zei

Ook mijn kaarsje brand voor Jolanda.....zo triest ze was vandaag in de winkel......zo bijzonder....nu mogen wij het grafwerk gaan maken voor haar moeder.......ik voel me zo verdrietig leef zo met haar mee...zo moeilijk ditte......lief van je Lynda dat je even aan haar denkt in je post.......ze is zo verdrietig..........liefs Ria....

Room Seventeen zei

Hey die veranda foto heb ik ook in m'n favomapje :-)
Mooi is ie hé? Vind alleen dat hekje een beetje knullig alsof je in een box zit, vind je niet??

Luiza zei

This seem to be a wonderful magazine =)!
Thank you for sharing.

Have a nice evening!
Hugs/
Luiza

Een sneller kloppend hart zei

Ja wat een treurige berichten allemaal, de realiteit slaat weer hard toe, zucht..
Mooie post met mooie foto's...dat boek, prachtig...en fijn dat 't kleine katje weer opknapt.

Groetjes, Veronique

Karin zei

Een mooi moment om weer eens even stil te staan en jezelf af te vragen wat er nou echt belangrijk is. Lief van je!

Elisabeth zei

Ik ken Jolanda niet maar wat lief van je om er in dit log even bij stil te staan .Wat sneu dat poes al ziek was ,hoop dat het kleintje snel weer helemaal beter is .Mooie foto's,een heerlijke tijd om in huis bezig te zijn .
Groetjes Elisabeth

Claudia Leertouwer zei

Wat een heerlijk foto's! Bij ons is het nu bijna een jaar geleden dat we afscheid hebben moeten nemen, vaak gaagn mijn gedachten al terug naar toen, donderdags is ze voor het laatst in mijn winkeltje geweest, in het weekend pas mijn nichtje jarig, zonsdags haar opgebeurd omdat ze zo verdrietig was...

Ik leef mee met Jolanda, ze heeft een hele moeilijke weg te gaan.

Liefs Claudia

Margot zei

Je bent een schat.....Mooi en lief, alles in dit bericht...
Groet, Margot

Margriet zei

Wat lief dat je in je blog stilstaat bij het verdriet van een ander. Het boek heb ik zelf ook in de kast staan, mooi boek vind ik met leuke recepten en foto's.
Fijn weekend.

groetjes,
Margriet