Balletje in therapie!!

vrijdag 18 november 2011

was je al opgevallen?? Ik schrijf graag.....waar dan ook!!!

Balletje zoekt steun bij gevederde vriendjes!



Ik zie je daar!!!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Nicole Claudia zei

Oo, wat een leuk ddoorzichtig ding voor in de boom. Ja, daar willen de geverderde vriendjes wel een hapje nuttigen!!

Ook in huis wordt er druk gezellige gemaakt. Zelfs Rem!!!! kwam samen met Ramon met van die, wat voor kleur is het ... paars-rozig met een vleugje bruin?? Snap je de kleur nog?? Zet er wel een keer een kiek van op m'n blog, hahaha.

Fijne dag vandaag, groetjes Collie

P.S. succes met die middelste knikker-functie, zó herkenbaar!!

Nicole Claudia zei

Ik zie dat ik een stukje vergeten ben.... het zijn kaarsen, van die stoere grote kaarsen, die die twee meenamen.... Hahaha, ik ben blijkbaar nog niet helemaal wakker... Ga gelijk een bak thee zetten...

Groetjes, Collie

Corine(THUIS) zei

Schrijftherapie..goed zo, schrijf jij maar lekker veel, zittend voor je raam met uitzicht op..
Groeten, Corine(THUIS)

Huys 50 zei

Heeee,
Even gekeken naar het....balletje,....leuk ding dat wel maar als ik die koop DAN moet IK in therapie van mijn hubbie denk ik zo, hep je de prijs gezien Lynnnn......!!!!
Bijna 40,- EURO !!!!
Kijk mijn liefde voor vogels kent bijna(lees BIJNA)geen grenzen maar uhhhhhhh 40 EURO Lynda !!!!!! en let wel, dan is ie nog leeg ook hé !!
Van glas......dat valt hier meestal......
Je snapt het al hierbij weet ik mijn grens dus,hahahahaha..
Maaarrrr het is een waanzinnig leuk ding dat dan weer wel hé, jaaaaaaaaaaaaa dat is wel zo.
Hier hangt ook van alles voor het raam voor de vogeltjes maar wel in houders van kunststof en metaal,wel zo veilig (voor ons dan) haha

Groetjes
Dicky Marie.

L zei

Wat een leuk voederding!

It's me zei

Kind waar haal je de tijd vandaan.....???...leuk die voederbol......liefs van mij...........♥.. ♥... ♥....

What's in a day zei

Jammer dat wij niet in die bol passen,hi, hi, jij als balletje, ik ga er in zitten omdat ik geen plekje op mijn bank heb...
Maar de tuin is idd een verlengstuk...ik zou hem zo kopen.


lieve groetjes van mij,
♥Eefie

Mirjam zei

Hallo Lynda,
Dit is toch wel heel fijne therapie hoor, lekker een stukje schrijven over een onderwerp dat je zo leuk vindt, toch? Prachtig hoor, die voederbol. Heel mooie vorm. Veel leuker dan de standaard dingen, die ik overigens gewoon wel in ons tuintje heb gehangen, maar och... je moet toch wat... Als je vogeltjes maar eten kunnen uiteindelijk.
Ik wens je een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

De Theemuts zei

oh oh als ik een vogel zat, dan wist ik wel waar ik elke dag zou zitten!

fijn weekeind, liefs coby