Klaar ermee.....next!!! Wie???

vrijdag 11 november 2011

vanmorgen nog snel de laatste bladzijdes gelezen en meteen ingepakt.
Waar mag ik 'm naartoe sturen? Wie is de winnaar van het boek
SMOESJES??

Ik heb speciaal voor "haar"een muziekje uitgezocht, omdat ik weet dat ze zich rot schrikt nu;)(door het applaus....dat lijkt op HERRIE...zegt ze.....
Benieuwd wie het geworden is?
(niet in een tasje doen hoor, zou zonde zijn:P)

Nicole, ook namens Astrid natuurlijk, gefeliciteerd en lekkere leesuurtjes gewenst!!!!

Heb je nu niet gewonnen? Denk eraan, het doet het ook leuk als schoenkadootje he, te bestellen bv HIER. (ook als je geen lid bent!)

Fijne vrijdag,
Liefs
Lynda
(die lekker verder blehrt "ITS A BEAUTIFUL DAY)

Nicole, even je adres naar MIJ svp:)


Leave a Comment

Nicole Claudia zei

Hahaha.... ik schrok inderdaad, hahaha, maar wat ontzettend leuk dat ik het boek heb gewonnen en nee túúrlijk niet in een tasje... Boeken gaan niet in tasjes, maar liggen hier her en der op een stapeltje, zodat ik ze bij de hand heb om te lezen, gezellig in mijn erkerzitje met een mok warme chocomel!!

Ik zit er klaar voor hoor!!

Groetjes, Collie

André en Inka. zei

Nicola,van harte gefeliciteerd en heel veel mooie leesuurtjes toegewenst,.....fijn weekend,xxx.

Anita zei

Van harte gefeliciteerd Collie
Héél veel leesplezier gewenst :-)
FIJN WEEKEND allemaal !!!!!
Groetjezz lfs mij

It's me zei

Kijk ik gun hem Nicole laat dat duidelijk zijn.......maar had zo gehoopt he??? zo jammer......nou dan ga ik hem zelf maar kopen...zit nikzzzz anders op.......alleen je had hem toch ook gewoon zonder give away aan mij kunnen geven.......ik bedoel maar.....kuchhhh....xxx...

Huys 50 zei

SMOESJES !!!!!!!
hahaha.....

Groetjes van mij..

Dicky Marie.

L zei

Gefeliciteerd Nicole!

En jij een fijn weekend Lynda!

Mirjam zei

Hallo Lynda,
Felicitaties voor Nicole, veel leesplezier gewenst.
Voor iedereen een heel fijn weekend,
Groetjes,
Mirjam

La Maison zei

Nou ik blèr gezellig mee en wens Collie heel veel leesplezier. En Collie, je hebt meteen een leuke giveaway.

Groetjes
Hermine
Heb je mijn giveaway gezien?

Ina zei

your blog is cute!!
i love your header!

Martina zei

Gefelicteerd Nicole and happy weekend lieve Lynda!

Saskia zei

helaas pindakaas :o) 'k zal em zelf moeten gaan kopen ...
toch leuk dat je zo een toffe give-away wou doen!!!!

http://truutske.blogspot.com zei

Nicole...jij bofkont....van harte gefeliciteerd met deze prachtige give away. Lekker van genieten ennuh...Lynda ik wens je een heerlijk weekend. Trudie.

hokje zei

Nicole gefeliciteerd met dit leuke boek! Ik ga hem snel op mijn verjaardags-verlanglijstje zetten...

Fijn weekend. Liefs, Miranda

Bij Guusje Thuis zei

Nicole gefeliciteerd! Enne Lyn you made my day, zomaar gewoon mijn 'heroes' als blogondersteuning ... don't let it get away!