un Petit Morceau de Moi....

donderdag 24 november 2011

op de dag voor P-day denk ik HA.....nog maar 1 nachtje
denk ik HA......ik heb het allemaal onder controle;).....denk ik...HA...eindelijk ga ik naar Parijs...denk ik.HA!!!!! dit gaat ZOOOO leuk worden......denk ik ....HA......girlpower(kleine note: mijn reisgenoot raakt ALTIJD alles kwijt...en IK..spreek geen woord Frans en was er dus nog nooit......u ziet het "risico"?)
Denk ik....HA.....*uhm*.......moet toch nog even wat versnaperingen scoren, goed dat ik daar nog even aan dacht;).
Denk ik.....bon(das frans!)......this is it!!!!



Oooooo...enne.....denk ik HA!!!! .......dié schoenen blijven THUIS!!!!!:P

à demain!
Lynda

ps: Parijs of niet, alle akties('t zijn er inmiddels een paar, en check ook die van Colin...rechtsboven!!) lopen natuurlijk gewoon door!!!!

Leave a Comment

Carla zei

Yep...die schoenen zou ik ZEKER thuis laten!!
Ten 1ste zijn het geen winkel schoenen....en dat ga je vast en zeker doen.
En als je in een overvolle metro moet is dat ook geen hit...gewoon platte stampers aan HA!!

Tip..neem een kaart voor € 20,- voor de metro en je kan half Parijs door je hele weekend!!
(heel Parijs red je toch niet in 2 dagen HA)
Nogmaals...Véél plezier!!

liefs Carla.

Mirjam zei

Ga lekker genieten meid! Enne die schoenen lijken me inderdaad niet handig. Goeie wandelschoenen, die moet je hebben. Of hardloopschoenen, nog beter, want jullie zullen moeten rennen om alles te doen wat er in het plan staat...
Maar zorg in ieder geval dat je GENIET!
Lieve groet,
Mirjam

Elly's kleine idylle zei

Hoi..Hoi,
Linda ik wil je nog even heeeeeeeeel...veeeeeel..plezier toe wensen in Parijs.
Het is echt een place to be en... het wordt vast superleuk.
En zo te horen ben je goed voorbereid en kan er niets meer mis gaan. En dan kan het grote genieten beginnen toch !!Het is wel een stad vol flirters hoor... en dan met deze outfit, nou ja een meid van deze tijd is hier ook goed op voorbereid toch !!!!
Linda, heel veel plezier en geniet ervan...en foto's en... je verhalen die volgen vast wel, kunnen wij ook even mee genieten toch !!!
Lieve groet.....Elly

Bonjade zei

Ha wou net gaan gillen....niet op DIE hakken!
Maar ha...ze is natuurlijk zelf slim genoeg ;0)
Enne......voor de rest: SHOP TILL YOU DROP.
Make lots of fun...oh jaa....dass geen frans.
Nu dat weet ik niet hoor......wel...voulez vous coucher avec moi ce soir......?
Altijd nee zeggen als ze je vragen...
FF

Unknown zei

Nice outfit!! (is die echt van jou? de tas en het topje vind ik helemaal leuk!) En die schoenen...kunnen toch mee voor de avondverkenning van Parijs ;-) Je bent stylistisch of je bent het niet :-)
Heel veel plezier!!!
Lieve groetjes Karin (en wel die foto maken van de verlichte eifel rond deze tijd he?!)

Nicole Claudia zei

Oef.... die schoenen zijn très bon, maar wel voor flaneeractiviteiten en zittende activiteiten... dus lekker warmen Uggsjes zijn een strakker plan. Maar boven Uggsjes staan de jeans, top, blazer en shopper zeker très TOP!!!

Alvast héééééél vééééél plezier!

Groetjes, Collie

Huys 50 zei

Aaaccc Lyndaaaaaa,
Meid wat leuk dat je bijna gaat,Super !!!
En die schoenen.....tja....voor s,avonds natuurlijk wel poepchiqué hé...wees eerlijk OP& TOP Frans hé ,dat wel.....
Meenemen de Franse mannen houeden daar wel van,.....yeeehhhh.
GENIETENNNN

Groetjes
Dicky Marie.

Thuis bij Tjits zei

ga er lekker van GENIETEN Lynda en heel goed dat je die mooie schoentjes lekker thuis laat mooi te zijn:))
ik ben heel benieuwd wat voor hilarische posten je volgende week gaat plaatsen haha;)

Amusez vous!!
liefs, Tjits

L zei

Haha, die schoenen zou ik zeker thuislaten!
Ga lekker genieten! Ik ben nu al benieuwd naar je verslag(en)!
Au revoir!

Anita zei

Lekker GENIETEN Lynda
van je kruin tot in je dikke teen ;-)
Véééél plezier !!!! Groetjezz lfs mij

Abacaxi & Hortelã zei

Woohaaaaa.... ENFIN!
En denk ff aan mij als je die macarons naar binenn duwt ;)

Home and Lifestyle zei

Heel veel plezier!!!! En bon voyage!!!

It's me zei

Ja inderdaad laat die schoenen maar thuis......proestttt....liefs veel plezier van mij....xxx...

Diana zei

Doomdenkester! Het gaat gesmeerd lopen! En nee, ik ben heulegaar NIETS vergeten! Heb jij de reispapieren schatteke :P

Corine(THUIS) zei

Je outfit is top in orde (behalve dan de schoenen), de goede zin is er duidelijk ook, dus kan niet mis gaan lijkt me! Au revoir!!

Petra zei

Zittend op een verwarmd terras kun je er wel de show mee stelen.

Meis geniet, en houd ons op de hoogte. Eigenlijk onnodig te vragen :):)

Liefs Petra

Elisabeth zei

Ff weer de blogpauze onderbreken Eindelijk naar Parijs ,geniet geniet geniet !!!
Liefs Elisabeth

Mayflower zei

Je zal nu waarschijnlijk wel in Parijs flaneren hihi....maar ik wil je toch nog even een heerlijk weekend toewensen.
Ohhh...die schoenen, ik vind ze geweldig. Zonde om thuis te laten, gewoon even een terrasje pakken en aandoen.

Amusez-vous à Paris.
Sincèrement, Mea

Room Seventeen zei

Hoezo schoenen blijven thuis??
Mooi schoentje om de Eiffeltoren mee te beklimmen!

Miss M zei

Misschien toch die schoentjes meenemen, voor als je heel sjiek ergens gaat eten? Jaaaaah, toch?!
Veel plezier toegewenst!

Groetjes, Marjolijn.