i zonder puntje....geduld zou fijn zijn

woensdag 2 november 2011

schrikt u niet.....mijn muziekkeuze voor vandaag is misschien niet zoals u van mij zou verwachten...alhoewel...als u al een tijdje meeleest...had u HIER(klik) al een "waarschuwinkje"kunnen lezen:). En wellicht bent u een kei in tussen de regeltjes door lezen....: een Lynda vind HEEL veel leuk;)!
Anyway......even een muziekje om de ochtend mee te beginnen(voor de avondlezers..no worries...daar doet ie het ook héél lekker;)).....en dan weer verder om toch dat puntje OP die i te krijgen......hierbij wat foto's van de woonkamer op DIT moment.....(zonder puntje dus)




hier zie je de kleur met de zon erop....KLEI van Histor(bruin-grijs..remember??;))





het blijft lastig om in deze richting te fotograferen, ons woonkamerraam ligt op het zuiden dus een bak zon stroomt binnen.....maar het idee is duidelijk toch?

en deze is de andere kant op...naar het noorden dus...de achtertuin...en daar komen dus nog dezelfde gordijnen als "voor".....


Kortom, we zijn er bijna......en dan kunnen we door....naar de hal...als je dan toch bezig bent.....toch?

Fijne dag allemaal!!!!
Liefs,
Lynda

ps: met manlief gaat het goed hoor, dankjulliewel voor alle beterschapswensen....bikkel als hij is ging hij gewoon aan het werk maandag;).

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Dat ziet er heel mooi uit Lynda...je boft maar met zo'n man die aan de slag gaat terwijl jij er niet bent...een echte verrassing!

Lieve groetjes, Ingrid

Anoniem zei

ziet er super uit!

erg stijlvol.

groetjes

Nicole Claudia zei

Dat ziet er héél mooi uit... Als het mijn huis zou zijn, dan zouden er wel tien puntjes op de i staan, dus eh...!!!

Ik vind het er prachtig uit zien, je kast... Oooooh zo mooi, daar kan je zo lekker de seizoenen in variëren. Wat een heerlijke lichte en ruime kamer, je zal er wel heel blij mee zijn.

Fijn dat je hubbie zich beterder (is dat goed Nederlands??) voelt.

Groetjes, Collie

Nicole Claudia zei

Ik schrok me trouwens te pletter van het muziekje.... Ik heb het geluid altijd uit staan, maar ja, was wel benieuwd naar je muziekje...

Ik hoor niet zo goed, dus ik herkende er geen applaus in, het leek meer op een soort knal met gekletter, hahaha, ik begreep het later pas.

Je had me moeten zien kijken (hele grote ogen), check staat het geluid te hard... nee goed... nog eens checken en toen begon het "muziekje" en viel het kwartje :-) hahaha.

Groetjes, Collie

Kat Ibáñez zei

Hey girl!!
What an amazing living room!!! So beautiful!!!!! Love the dresser, the wall colour ( one of my favorites shades!!) and all the charming details!!!
You need to show it in an interior design magazine!! :)

KUS KUS!!!!!

Bonjade zei

Kijk nu toch...een post waar ik zo blij van wordt op de vroege woensdag.....
Wat woon je toch prachtig! En zo ruim! Alles top, je muur, je zithoek, die kast en helemaal in to the HERFST!!! top
En muziek waar een mens ook blij van wordt, ik hou er van......
Luister tegenwoordig zelfs naar radio nostalgia....;0)
Of word ik nu oud......?
FF

Anna Marie zei

Je huiskamer is heel mooi geworden Lynda. En je olijfboompje staat in een perfecte mand. Goed bouwjaar was dat. Geniet van je mooie ruimte. Anna Marie.

natuurlijk groen en doen zei

Dat is dan toch wel een heel klein mini puntje wat er nog bij/op moet. Ik vind het zo al reuze gezellig bij je
Maar ja een echte stylliste is niet gauw tevreden....???????????

fijne dag
groetjes Bep

Brabbels en Kiekjes zei

Lekker sfeertje Meid!

Liefs,

Room Seventeen zei

Dat ziet er mooi uit zeg, volgens mij heb ik ook nog een pot kleiverf staan ( ja, altijd wel een kleurtje voorradig hier in huis). Vraagje, waarom heb je de muur niet tot bovenaan geverfd?
Optische truc??

Anita zei

Móói hoor het heeft wel iets weg van onze woonkamer.
GEZELLIG en met een huis blijf je bezig ;-)
Groetjezz lfs mij

Elly's kleine idylle zei

Een goede morgen,
Prachtig is het geworden !!!Een heel rustig geheel door de warme kleur gebruik...Je kunt duidelijk zien dat het met het oog van een styliste is ingericht...Mooi hoor en een heerlijke ruime kamer....kijk daar kun je nog eens wat mee.
Mijn compliment Linda !!!!!Lieve groet Elly.

Huys 50 zei

Dat muziekje,...heeeerrrrlijk......hmmmmmmm.....
Ik kan daar wel wat mee ik hou ervan.
Voetjes op de bank,bakkie erbij....hmmmmmmmmm
Aaaahhhh...ok we zijn er weer,knus huis !!!
Als ik in de buurt ben............haha...KOFFIIIIEEEE


Groetjes
Dicky Marie.

André en Inka. zei

Mooi,hoor,heel sfeervol,...x

L zei

Het ziet er heel gezellig uit! En wat een lekker muziekje!

Ger zei

En vergeet vooral niet om saampjes van tijd tot tijd op die aaibare tweezitter neer te ploffen....ff time out....siga,siga....zoals ze in Griekenland zeggen,en geniet van al het fraais in jullie stulpje.

Fijne dag!!!
Liefs,Ger

Elisabeth zei

Je woonkamer ziet er super uit .Een hele mooie warme sfeer.Kan me voorstellen hoe gezellig het is als s'avonds de kaarsjes branden.
Liefs Elisabeth

Home is where the heart is zei

wat een sfeer!!! Beterschap voor je bikkel
Fijne dag verder
lieve groet Brigitte

Marjan zei

Je woonkamer ziet er mooi uit, en wat een prachtige kast. Daar kun je veel in kwijt. Fijn dat alles nu bijna klaar is. Alhoewel...nu de hal nog. Van het een komt het ander, wie weet waar je eindigt ha ha.
Juul

Jolanda zei

Wat een lekker plekje, ziet er spik en span uit! Echt zo'n zondagochtendmuziekje, moet kunnen...al hoor ik toch liever ons bandje!!!!Lieve groet

Corine(THUIS) zei

Ook zonder puntje is dit al een heel mooi I :)
Groeten, Corine(THUIS)

Karin zei

Flink geklust lees ik! Ziet er prachtig uit hoor, en jou een beetje kennende zullen er doorlopend wel wat puntjes gezet gaan worden en op z'n tijd weer eens een weggeveegd. Dat blijft juist zo leuk om telkens weer het sfeertje te veranderen. Al wordt manlief daar af en toe wel eens wat zenuwachtig van ;)

Bij Guusje Thuis zei

Tegendraads als ik ben, ga ik eerst naar de hal en dan pas richting woonkamer ... dus dat puntje dat duurt hier nog een heel stuk langer dan bij jou, daar issie zo goed als gezet toch?

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Wat mooi is het geworden. Prachtige kleur op je muur en wat heb je een mooie kast staan. Heel sfeervol vind ik het zo...
Ja, tegen het licht in fotograferen blijft lastig. Toch een mooie impressie gegeven. Leuk om even bij je ´binnen´ te kijken...
Ik wens je een heel fijne avond,
Groetjes,
Mirjam

It's me zei

Toppie !!!...ik had het niet beter gekund......proestttt...kus van mij....x...

Petra zei

Het is echt mooi geworden. En heerlijk zoveel zon in huis. Als tie schijnt natuurlijk :)

Liefs Petra

Claudia Leertouwer zei

WaT ziEt het er gezellig uit!

Astrid zei

W at een mooie kast
A aibare kussens
R uim
M ooie kleuren

Geniet er maar weer van!
Fijne avond. Groeten Kiki

Ilona zei

Wat leuk om een kijkje te nemen in huize Hovens. Elke keer zagen we een stukje maar nu het geheel. Leuk leuk !

Een ander kleurtje, beetje snuiven... Wat kun je daar weer van genieten he?

Liefs! Ilona

hokje zei

Wat een mooie en sfeervolle woonkamer; leuk dat ik even een kijkje bij je mocht komen nemen.

Groeten, Miranda

Abacaxi & Hortelã zei

Het ziet er sfeervol uit... wow!!
Enne, dat inox (??) gewei (2e foto), dat vind ik te gek! Waar heb je die vandaan (niet aan mij gedacht he!!!)?
XX fijne avond nog, Chantal

Carla zei

Wat een heerlijk groot huis heb jij!!
En mooi ingericht!!
Het muziekje...dat vind ik wel lekker zo op de vroege morgen hoor!!

fijne dag...liefs Carla.