Time is up!

donderdag 10 november 2011

"laat gisteren vandaag niet teveel in de weg staan"

Dus...genoeg eilandjesgedrag, time to kick ass again;).
En natuurlijk weer net op tijd want vanavond loopt de termijn van m'n Give Away af he! Je kunt nog tot vanavond 00.00 uur meedoen en kans maken op het boek Smoesjes!!(ik heb het bijna uit, paar bladzijdes.....*zegtniks*;)).
En ook net op tijd omdat ik maar eens denk dat ik alvast een tipje van de KNUFFELsluier op ga tillen! HA!
Weten jullie nog? Vorig jaar, einde van het jaar, de groepsknuffel? ( zo niet, klik je even HIER).
Zoals toen geopperd, doen "we"dat dus dit jaar weer! Maar.....stelde ik vorig jaar nog voor er een aktie voor het Glazen Huis(rode kruis) aan te koppelen, wil daar eigenlijk van afwijken, althans...wel een gekoppelde aktie, maar niet het Glazen Huis, kleiner.....een meisje in Roemenië dat door de heren doktoren al afgeschreven werd op haar 9e, omdat ze een glaucoom heeft. Privébehandeling kost 700 euro. En dan kan dat grietje weer aan haar toekomst bouwen! Meer details, informatie en spelregels deel ik snel met jullie
Ik ga daar nog eens goed over brainstormen, maar reken erop dat we snel starten. Het is immers al bijna half november, en ik wil iedereen ruim de tijd geven, geen gestress meer zoals vorig jaar(LES VOOR MIJ ;), maar dat heb je met die spontane ingevingen he *kuch*).
Dus stay tuned voor de Groepsknuffel 2011! Maar zorg éérst dat je nog meedoet aan de give away van een paar posten terug!

Doe dingen waar je blij van wordt!!!! (luister in elk geval even naar Billy Joell.....wordt je blij van....powersong;))
Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Huys 50 zei

Hee Lynda,
Hoe is ie ?? weer een beetje bijgekomen ?? lekker laten waaien alle toestanden...ben je gek zeg niets van aantrekken.

Wat gaan we nu weer doen ??? O.k we gaan het meemaken, ik weet van niets.

toedels

Dicky Marie.

It's me zei

xxx...

Astrid zei

Gaat het weer een beetje? Gelukkig heb je weer een echte Lynda-post...
Groepsknuffel...ken ik nog niet...maar klinkt erg leuk..!! Ben dus heel benieuwd..
En inderdaad lekker nummer en "Do More of what Makes YOU Happy!" is ook belangrijk!
Fijne dag verder! Groetjes Kiki

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Lynda,
ich schreib Dir nachher mal eine E-mail :-)!

Home and Lifestyle zei

Afgelopen week moest ik nog aan de groepsknuffel van vorig jaar denken...ik wilde er zowat aan beginnen, maar ja...jij wil nog weleens verrassend uit de hoek komen, dus het leek mij beter om de spelregels eerst af te wachten haha!

Maar de eerste deelnemer kun je noteren...moi (op voorwaarde dat ik met de spelregels wel een beetje kan leven hihi)!

Lieve groet, Ingrid

Jolanda zei

Ook ik dacht pas aan de groepsknuffel en hoe ontzettend leuk het was! Doe weer mee hoor:) Lieve groet

Bij Guusje Thuis zei

Als dat even geen ass-kicken is ... een goede doel groepsknuffel. Goede doel, kindje, hulp, knuffel dan heb je me al hè. Greetzz

Carla zei

Alleen voor dat doel al zou je me doen!!
Maar de groepsknuffel van verleden jaar vond ik ook hardstikke leuk, dus...count me in!!

liefs Carla.

Karin zei

Ik lees weer volop energie, goed zo.

Unknown zei

Yes, you're right: the vegetable crate remains as it is and I'll decide later. Much later ... :)))

Do you know a good www-address for real estate (rent & buy) in the Netherlands? I've searched but found only mobile homes....

Enjoy the Friday and the start into the weekend!

Hugs
Tine

Verrassend Goed! zei

Oh jeetje, wat gaan we nu weer doen. Knuffelen, nou kan je niet vaak genoeg doen toch.
Ik lees het vast nog wel even wat de bedoeling is.
warme groet,
Marianne

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Ik heb even je post van vorig jaar gelezen, want deze kende ik nog niet. Jeetje wat leuk. Ik doe zeker mee. Stuur je straks vast een email. Ben benieuwd naar hoe je dit in het vat gaat gieten. Geweldig idee!
Fijne dag vandaag.
Groetjes,
Mirjam

Haikey love of living zei

Hoi Lynda, IK kan wel een groepsknuffel gebruiken dus doe ik graag mee!

Ik wil je ook even bedanken voor de lieve woorden op mijn berichtjes van de afgelopen week.

Fijne dag!

Haikey

Anoniem zei

Hi, leuke afsluiting van je blogje:-)
thanks voor je commentaar:-)

groetjes

L zei

Klinkt leuk!!!!!!! Ik hou je blog in de gaten!
Let's kick some ass haha!