Ik ben een balletje....

donderdag 17 november 2011


en om precies te zijn, het MIDDELSTE balletje:).
*zuchtenslaatogenopennaarhemel*.........

Ken je dat? Ik klaag niet hoor, maar soms is dit balletje ook weleens een beetje beurs zeg maar...beetje uitgetikt zeg maar, soort van NU EVEN NIET!!!!........zeg maar  *kuch*.

Vraag je je af hoe een moderne meid toch zo in the middle of it all verzeild kan raken? Hoe het toch kan dat hoe lelijk je ook doet, hoe onooglijk je er ook bijloopt, hoe boos je ook kijkt.....je BLIJFT dat middelste balletje!! Op een of andere manier trek je dat allemaal aan...die andere balletjes(oooooo jee...ik vrees weer de nodige opmerkingen over niet te snappen blogjes en vage teksten).
voorbeeldje??? OKE!....neem vaders en dochters....die band....da's een hele bijzondere....daar sta je als moeder toch wel vaker aan de zijlijn naar te kijken, als buitenstaander....echt waar....moeders zijn leuk, en handig, en praktisch enzo....totdat vader thuis komt......dan zwermen de "engeltjes"(a.k.a. de puubsters) om "onze vader"(met respect) heen....kirren en giechelen ze wat af, daar waar moeder toch eerder diezelfde middag een snauw kreeg waar menig kreng onwel van wordt.
Maar goed, ook vaders worden weleens boos(het duurt even maar ALS.......--> BALLETJE)....en dan is vader een balletje.....en "engeltje"een balletje en U raadt het al.....IK het MIDDELSTE!
Komen er externe "kwaden"op ons af????? Wordt moeder vooral op het hart gedrukt NIET te panieken, niet te wanhopen, en vooral het humeur niet te laten verpesten..*kuch*....3...2..1... TIK TIK....jawel...rent iedereen met handen in de lucht van hot naar her en oefent moeder haar functie weer uit als balletje...het MIDDELSTE....vanzelf;).
Meer voorbeelden niet nodig lijkt me?
Advies van de "geleerden"? Als je je touwtje nu eens korter maakt zodat die buitenste ballekes tegen ELKAAR aan komen????
Nah......dan is toch OF het spelletje voorbij OF beschrijft zij een vaardigheid die wat MIJ betreft tot een ware kunstvorm verheven mag worden hoor! PFIEUW!
Anyway.......mocht u dus het idee hebben dat ik getikt ben? DAT KLOPT!:)

Dan nog even wat anders....20 inschrijvingen heb ik al mogen ontvangen voor de GROEPSKNUFFEL! :). Ook heb ik mooie gebaren mogen onvangen van kinderen van bloggers! Zo vond een aanstormend puubster(correct me if I'm wrong) het vet stom dat dat meiske niet geholpen wordt en draagt zij van haar eigen zakgeld bij! ZIjn er twee grietjes die nog druk doende zijn met "heitje voor een karweitje"en zullen ook zij een duit in het zakje doen. EN komt er zélfs een bijdrage van een Lady Espanol!(BESOS my friend!!!)...dusssss we gaan lekker......

Je kunt nog meedoen tot 1 december...althans...je inschrijven...tot 1 december zullen alle mailtjes(lyndahovens@home.nl) opgespaard worden en daarna zullen de adressen per mail naar jullie toe komen.
Let's KNUFFEL!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Alle mooie dingen zei

het was weer een interessant post die je geschreven hebt.. maar ik denk......(hoop ik) dat ik het snap... en dan kan ik maar een ding zeggen... het gaat vanzelf over... haha (ligt op de grond van het lachen!)
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

L zei

I know what you mean....denk ik toch ;-)

Bonjade zei

Ik voel me momenteel ook dat middelste balletje hier......
Ach ruimte tekort om het hier neer te leggen....
Ik buk....en toch....getikt..........kijk achterom.....en pats....tik.......
FF

La Maison zei

Weet je, ik vind dat middelste balletje altijd het meest fascinerend, het blijft onverstoorbaar, zo van jullie doen maar....dus lang leve het middelste balletje.
Enneh Linda kun je even een banner maken voor dat meisje, plaats ik dat op mijn blog.
Over balletje gesproken, dat moet harder rollen toch??

Liefs
Hermine

Huys 50 zei

Ik wil gewoon nooit het middelste balletje zijn Lynda en dus zorg ik er wel voor dat ik dat ook niet vaak ben, taddaaaaaa..
Ik spring er meestal op tijd tussenuit !! nee ik ben niet vaak dat balletje, al doende leert men.....
Knokken voor ruimte noem ik dat.

Groetjes
Dicky Marie.

Carla zei

Mijn oudste zei altijd...ach mam...we geven haar nog een jaartje.
Nou is dat een goede tip of niet...whahaha
't komt goed schatje!!

liefs Carla.

Pieternel zei

Mijn hemel,

Jij verzint ook elke dag wel een stukje tekst. Dochters en vaders, ja daar kom je soms niet tussen. Maar gelukkig heb ik nog een zoon, en die houdt toch van zijn moeder... niet normaal meer...

Knuffel groetjes Pieternel
p.s. ik sta toch wel al op de groepsknuffel?

What's in a day zei

De zijlijn, dat gevoel ken ik wel en het middelste balletje, ach weet je je bent wel degenen die de boel in evenwicht houdt!!!
Sterkte met je pubers!!

Lieve groet,
♥Eefie

It's me zei

Tja meis.....zo gaat dat in periodes in je leven...ook zonder kinderen kan je het heel moeilijk hebben hoor....ik zeg maar zo alles komt goed schatje...xxx.....oja ook ik heb weer gepost denk niet dat je hem ziet ....voor het geval je even langs wil komen......hahahaha...xxx...

Marjan zei

Ik kan me helemaal vinden in je tekst, vooral het gedeelte over puubsters en vaders. Zo gaat het hier in huis ook met mijn ( inderdaad aanstormende) puubster. Af en toe zou je d'r achter het behang plakken en even later geeft ze spontaan wat van haar zakgeld voor de groepsknuffel.

Ach en als middelste balletje ben je mooi het middelpunt van je gezin, en dat is toch ook wat waard!

Liefs, Juul

Thuis bij Tjits zei

heel herkenbaar! en weet je.. het middelste balletje vangt inderdaad alle klappen op.. maar is uiteindelijk ook de spil waar alles om draait!!

en je naam staat genoteerd, nu maar hopen dat zwarte piet goed graait haha:))

liefs!!

Bij Guusje Thuis zei

Lyn, count me in voor dat groepshugje, dit weekend ga ik er ff voor zitten en je blogjes lezen en zien wat ik allemaal moet doen.

Enne hoe vervelend het ook is dat jij dat af en toe bont en blauwe middelste balletje bent (links, rechts, komt u maar), jij kan het aan om daar te hangen en de klappen op te vangen ... kan niet iedereen zeggen haaah!

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Heel herkenbaar allemaal, maar het gaat over, geloof me. Mijn meiden hebben natuurlijk ook gepuberd, de oudste begon toen ze ongeveer 15 was en dat duurde maar tot ze 17 was, maar de jongste was toen 9 en dacht; dat kan ik ook, dus die ging gelijk meedoen en deed dat ook tot ze ong. 17 was. Dus lekker 8 jaar lang van kunnen genieten.....
De groepshug groeit dus lekker, had alleen al een mail van je verwacht...
Ik wens je nog een heel fijne week verder,
Lieve groet,
Mirjam

Astrid zei

Wat kun je toch leuk schrijven Lynda!
We snappen wel wat je bedoeld....Bij zo'n "nu-even-niet" moment even iets voor jezelf doen. En wat zullen ze je missen als je binnenkort naar Parijs gaat...!!! Groet Kiki

Henriette zei

Wat ontzettend lief iedereen die mee doet voor Alexandra.

Kat Ibáñez zei

:))))) The Spanish girl is so happy to help!!

Liefs!!!