Twee naar voren, eentje terug...

zaterdag 19 november 2011

Week vol emoties, goede én slechte......achtbaaneffect, zowel zakelijk als privé. Veel te vertellen, maar doe het maar even niet, lijkt me wijs;). Een ander wijs vrouw adviseerde me....."kalm aan".....o ja....."NU"...dus....dat doe ik dan he(na herhaaldelijk aandringen...dat dan weer wél;))

De nieuwe Ariadne at Home kwam gisteren, dus voor hen die 'm nog niet hebben, kijk even of hij op je boodschappenlijstje moet:).





*zucht*


*droomt*





Goud Groen Glas......



Dus voor vandaag, me and my tissues....stop and smell the roses!!


Liefs,
Lynda
ps: denk aan de groepsknuffel....mail me, het kan nog!

Leave a Comment

Alle mooie dingen zei

ik heb er ook net in zitten lezen.... het is altijd weer even lekker wegdromen in de at home...
groetjes en veel plezier
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Nicole Claudia zei

Ik bleef helemaal zen bij je muziekje hoor, ik sprong geen kilometer omhoog, hahaha.

Maar inderdaad gewoon rustig aan... elke keer een stap dan kom je er ook, zeker als je in een achtbaan zit.

Ik kwijl weg bij de prachtige foto's vooral die met van een veranda in de sneeuw, ik ben dól op veranda's (en ook wat àchter die veranda zit, hè). Kan hier niet in de tuin, dan is de tuin namelijk weg, hahaha.

Een heel fijn relaxt, gezellig en warm weekend, liefs Collie

Facts and Fairytales zei

Hmmm, ik denk dat die Aridne me inderdaad op m'n boodschappenlijstje moet, heerlijk die kerstsfeer. Nog 1 week en dan is het advent en kan ik voorzichtig met de kerstdecoraties beginnen.

Fijn weekend,
Brigitta

Karin zei

Als ik al geen kerstkriebels had kwamwen ze hiervan wel naar boven. En nee hij hoeft niet op mijn lijstje hij ligt al op tafel. Vandaag of morgen gaat hij op schoot. Fijn weekend en ja luister naar die wijze vrouw.

Bij Guusje Thuis zei

Hij viel hier gister al door de bus en ligt klaar, samen met nog 2 gezelligerds, om vanavond of morgen op zo'n lazy moment eens lekker voor te gaan zitten ... eh bankhangen!

Wijze raad van wijze vrouw natuurlijk wel opvolgen hè ook behoor je eerder tot de eigenwijzen dan volgzamen, soms gewoon even je oortjes aanzetten, luisteren, braaf ja knikken en gewoon doen :-)

Mayflower zei

Die mooie plaatjes van de Ariadne sla ik even over, ik laat me verrassen als ik deze dinsdag in het winkelmandje gooi hihi.
Vervelend dat het niet gaat zoals je zou willen Lynda, sterkte hiermee en hopelijk dat snel alles weer beter gaat.
Lieve groet, Mea

Rumour has it zei

Ik stuur je wat zonnestralen uit Westvlaanderen, ok? :)
Het allerbeste voor jou!

Pink Princess zei

Komt echt wel op mijn lijstje, en ook de Brocante winter uitgave. HEERLIJKE muziek ♥♥ Michael Bublé.....swoon ♥♥ En jij...rustig aan meis.....probeer het tenminste.

Alynia zei

Hihi ik krijg het koud bij die ariadne, met al dat wit en die lichte tinten. Koud is soms best fijn, maar ik houd het lekker bij mijn groene fleece-dekentje dit jaar...

http://truutske.blogspot.com zei

2 stapjes vooruit....1 stapje achteruit = 1 stapje vooruit. Sterkte Lynda!!!

Ennuh....die Ariadne ga ik kopen.

Fijn weekend, Treudie.

Thuis bij Tjits zei

ja die ariadne ligt ook nog op mij te wachten.. kwam er gisteren nog niet aan toe.. zit net als jij in een soort van rollercoaster.. mijn gehoor laat het afweten.. buis van eustachias of zoiets zit dicht.. en mijn hart ging ook nog heel erg raar doen.. zucht.. ik adem dus even rustig met je in en uit.. en ga zo lekker op de bank met de ariadne en een pot thee!
keep it calm!!

liefs van mij!

Huys 50 zei

ZO.... die Ariadne hoef ik niet meer te kopen alles is hier al te zien,leuk !!! haha...
Meis...wat is er nu met je ???
Maar ik snap het wel denk ik, jij bent zo, bezig bijtje, altijd in de weer denk ik ook geestelijk want dat kunnen we hier altijd wel lezen natuurlijk hé, jaaaa en wij(lees: IK) vinden dat super leuk en gezellig enzooo maar wordt het je nu allemaal niet een beetje teveel Lynn...niet doen hé !!
Ga nu maar eens lekker languit en laat alles maar van je af glijden en geniet maar eens fijn van je Ariadne of een mooi boek.
RUST !!!! en nog meer RUSTTTTTT......kaarjes aan en.......RUSTTTTTTT....hmmmmmmmmmmmmmmmm................................................
Lekker hé Lyn.....RUSTTTTTTTTT en geniet.


Groetjes
xxx

Dicky Marie.

Home and Lifestyle zei

De Ariadne lag hier gisteren in de bus, dus daar heb ik al van genoten! Minder is dat het met jou niet zo lekker gaat, ik hoop dat het je lukt om je energie in positieve dingen te stoppen en als het ff kan niet in negatieve zaken. Maar dat heb je helaas niet altijd zelf in de hand. Sterkte Lynda!!

Lieve groet, Ingrid

P.S. Ik mail je nog wel hoor...ik doe in ieder geval mee!

Mirjam zei

Hallo Lynda,
"Kalm aan" en "Nu" zijn dus woorden die niet voor niets zijn geweest. En de therapie doet ook zijn werk natuurlijk. Doe je dan ook wel echt kalm aan, of alleen maar tot je de At Home uithad....?
Ik wens je een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Madelief zei

Hoi Lynda,

Ook bij mij lag de At Home gisteren in de bus. De kersteditie is voor mij altijd de mooiste uitgave van het jaar :-)

Ik hoop dat je je snel weer beter voelt!

Veel lieve groetjes,

Madelief x

Jolanda zei

Ja heerlijke ariadne, helemaal mijn ding deze keer. Die mooie aquakleur en zelfs met kerst. Ga ik hier ook doen denk ik. En 'take it easy' meid, bedenk wat het belangrijkste is in je leven en laat de rest de rest...lieve groet

It's me zei

Moeilijk he soms het leven........maar eens komt het goed wij zijn zo sterk wij.....xxx....dikke knuff knuffff.....xxx..

L zei

Geniet maar lekker van je tijdschrift en doe het nu maar lekker rustig aan.
En net zoals in de reclame: 't komt wel goed schatje!

justwendy zei

He meis ff aan je zelf denken nu.
Lekker rustig aan, komt wel goed maar heeft wat tijd nodig. Fijn weekeind.

gr wendy

Ricette low carb zei

Mooi deze keer de Ariadne, ik vind het zo vaak tegen vallen dat ik het niet zo vaak meer koop.
Een grote sterke knuffel in de hoop dat alles voor je weer langzaam beter word, liefs Barbara

Pieternel zei

Heey heey,

Ben er heel lang lid opgeweest. Nu abb. stop gezet. Vond toch wel dat er vrij veel dingen in terug kwamen en dat ik hem alleen maar ff snel doorbladerde en dan weg legde...

Lees groetjes Pieternel

alma zei

Zo snel mogelijk die achtbaan uit lieve Lynda! Even pas op de plaats maar soms niet altijd mogelijk. Ik heb tegenwoordig een dekbed achter de bank.. Even lekker hangen onder het donsje!

Dikke knuffel en Parijs is wel een heeeeeeeel erg leuk vooruitzicht!!!

Lieve groet
Alma

alma zei

Heb ik gewoon die groepsknuffel helemaal gemist!!

Floor zei

Kalm aan ! ja dat zeg jij altijd tegen mij ! dus nu moet je het zelf ook nog even doen :)

Judith zei

Weet je, ik koop 'm bijna nooit meer... ik haal er niet meer zoveel inspiratie uit op de een of andere manier! De WLS is meer 'mijn' blad, of de Landelijk Wonen en Tijdloos wonen... Al vond ik de nieuwe WLS voor het eerst sinds tijden tegenvallen... altijd jammer! Maar het is altijd lekker om met zo'n woonblad jezelf ff terug te trekken.... En jij: TAKE CARE!!!!!

Dikke kus X

Petra zei

Jep, wil ik hebben. De groepsknuffel, hoe leuk ook, dit jaar ga ik niet meedoen.

Het klinkt heel erg zwakjes, maar we hebben het zakelijk zo ongelofelijk druk. D-Sign, ik ben natuurlijk erg trots, maakt dit jaar alle lichtornamenten voor de binnenstad :)

Liefs Petra