Groepsknuffel..

maandag 14 november 2011



Maar dan nu in het kort :D....ik kreeg nogal wat reacties op voorgaande post HIER....teruglezende...denk ik hm hm....ik snap het wel ;).
Dus daarom nu puntsgewijs de do's and don'ts...ins & outs...enzo.

1. er zijn al leuk wat aanmeldingen binnen!! HOERA(dames, ik mail jullie vanavond of morgen het banknummer door maar je zult het hier ook nog aantreffen, dankjulliewel!)

2. als je mee wil doen(duhhh) moet je me mailen lyndahovens@home.nl en ik mail je terug.

3. het is niet VERPLICHT een bedrag over te maken(maar wat zou het leuk zijn....ik weet...ik=drammert;)) natuurlijk! Even goede vrienden hoor, no hard feelings! Maar je moet me wél mailen.

4. ik ga het banknummer hier ook vermelden, mochten er mensen zijn die wél wat willen overmaken maar die bv vinden dat me dat niks aan gaat:D...ook goed...nog steeds die even goede vrienden(mèn ben ik makkelijk ;)).
Komt ie:  ING rek.nr. 489 2382 tnv Stichting WCL te Amsterdam


5. de bedoeling is dat je wat kleins(aardigheidje) maakt óf koopt voor een ander. Die ander zijn/haar adres krijg je tzt van mij! De bedoeling is dat je het tot het moment van verzenden "geheim"houdt naar wie je "knuffel"gaat.(spannend). Ik zal in tijdig aangeven wanneer de "knuffels" verzonden mogen worden, maar zorg ervoor dat 't in de week vóór kerst op de plaats van bestemming is. De bedoeling is OOK dat de ontvanger er een blogpost van maakt zodat we allemaal gezellige en knuffelige posten krijgen in de week voor kerst. Dat laatste is ook leuk voor de afzender, hij/zij heeft er immers aandacht en zorg aan besteedt!
 
6. uhm......geen 6 geloof ik....toch???? *denkt*...GEEN 6!!!:D
 
Dus samengevat in 5 punten...zit ik klaar met een aparte map in mn mailbox "groepsknuffel".....en er passen er nog veeeeeel meer in;)!
 
mail me: lyndahovens@home.nl
 
Liefs,
Lynda

PS welkom aan alle nieuwe volgers, wat gezellig dat je er bent! Vergeef de warrigheid van de laatste dagen en vraag me NIET waarom mn letterformaat zo stom doet...want IK deed niks, nah ja...ik tikte.....meer niet...echt niet....maar duidelijk is het gelukkig wel...althans DIT keer wel ;)
WELKOM!

Leave a Comment

Jolanda zei

Naruurlijk doe ik mee, ik had het je al gezegd. Het was vorig jaar zo leuk!!!Ik ga je straks even mailen en natuurlijk een bedragje overmaken voor dit mooie doel. Ik vind het een ware kerstgedachte waar iedereen naar draagkracht aan mee kan doen, superlief van je!!!! Lieve groetjes

Pink Princess zei

Heb je NET een mail gestuurd, vind het weer leuk ♥
(en ja maak nat. ook een bedragje over voor het geweldige goeie doel...dat spreekt)

Groetjes

Nicole Claudia zei

Túúrlijk doe ik weer mee!! Oh, ik zie net dat ik je dat moet mailen, hahahaha.

Groetjes, Collie

Brabbels en Kiekjes zei

De groepsknuffel hoort gewoon bij kerst, is dus een traditie..!
Ik doe mee, graag!

Liefs,

Elly's kleine idylle zei

Met deze groepsknuffel doe ik zeker mee !!!! Helemaal leuk en ik heb al een mail gestuurd.
Lief groetje....Elly.

It's me zei

Okeee...duidelijk nu....proestttt....liefs van mij...♥.. ♥... ♥....

Linnie's kaartjes zei

Oh wat leuk dat er weer een groepskunffel is en ook nog eens één met een super goed doel, maar helaas kan ik niet mee doen dit jaar en dat vind ik erg jammer.
Ik moet 8 december voor een behoorlijk zware operatie het ziekenhuis in en weet dat ik daarna langere tijd niet veel kan dus iets voor de groepsknuffel maken/kopen lukt me gewoon niet dit jaar en dat vind ik echt jammer...gelukkig kan ik wel wat overmaken...maar het blijft jammer, het was zo leuk om te doen vorig jaar.
Hopelijk komt het volgend jaar weer terug, doe ik dan gewoon weer mee.

Lieve groetjes,
Linda
(www.lindagboek.nl)

Abacaxi & Hortelã zei

Mail is gestuurd, want NATUURLIJK doe ik weer mee, incl. bijdrage... UITERAARD!!

XX

Mirjam zei

Helemaal duidelijk...
Lieve groet,
Mirjam

Carla zei

Tuurlijk doe ik weer mee...zal je zo gelijk even een mailtje sturen.
En natuurlijk even een bedragje over maken voor het goede doel!!

liefs Carla.

Kat Ibáñez zei

Hoi Lynda!!!

Can I help?? I would love to!!! Please tell me :)

Liefs!!!!!

Bianca zei

Ik snap 'm......:)
Ik doe mee aan de groepsknuffel !!!
Groetjes Bianca

House of Seasons zei

Ik heb je net gemaild, leuk weer!!!
Doe mee en maak over!!!!!
Liefs
Lia

Home and Lifestyle zei

Op de valreep...natuurlijk doe ik mee!! Ik zal je zo dadelijk even mailen!! En natuurlijk ga ik een bedrag overmaken!!

Tot zo ;-)!