Today I wish...

woensdag 9 november 2011






today I wish I was my cat!!!.....

Na een gezellige(maar DRUKKE) Sint Maarten met al die meiden dacht ik nog even rustig uit te kunnen hijgen op de bank.........kom je er BIJ TOEVAL achter dat er iemand je gezin met alle macht in de rug staat te steken, dat iemand moedwillig je toekomst op het spel zet om eigen stoepje schoon te houden.
Lees je al langer mee, weet je dat wij éigenlijk ons portie achterbaksheid, doortraptheid, valsigheid, oneerlijkheid en machtsvertoon wel al gehad hebben.....zou je denken.
Dus vandaag even alle zeilen bijzetten om "op de been"te blijven.
You know me.....tijd voor een "eilanddagje"!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

beth214 zei

Geweldig die kat in de boom! Had t eerst nog niet gezien! Pas bij de 2e keer je foto's bekijken merkte ik hem/haar op!

En ik lees nog niet zo lang mee dus weet v eerder niks maar in je rug steken is al gemeen laat staan aan je gezin komen! Bah!

Alle mooie dingen zei

sterkte.... ik denk aan je
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Nicole Claudia zei

... you wish you was your cat... zodat alles goed op z'n pootjes terecht zal komen...

Hè, jakkes... waarom gebeuren dit soort dingen nou... Gisteren bij Floor nog gelezen... laat iedereen in z'n waarde, je weet wel gezellie en aardig en zo zijn voor elkaar...

Je hoeft dus niet de krant of het journaal te lezen/horen... er gebeuren ook nare dingen dichterbij... en nu bij jou... achter je rug om...

Ik hoop dat je vandaag alle zeilen bij kunt zetten en je beentjes stevig op de vloer houdt, zodat je en je gezin weer snel zen rondhobbelen.

Sterkte en héél veel liefs en knuf van Collie

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Wat vervelend. Ik lees nog niet zo lang met je mee, dus ik weet niet wat er allemaal gebeurd is, maar dit is echt heel naar voor jullie...
Als ik ergens niet tegen kan is het wel achterbaksheid. Mensen die beter willen worden ten koste van anderen wil ik niet kennen... Maar als ze ook nog eens aan je gezin komen, dan leren ze mij goed kennen hoor...
Laat het even goed bezinken voor je stappen onderneemt...
Ik wens je sterkte... en leef me je mee...
Groetjes,
Mirjam

Tanja zei

Hey meis, pak Sjors lekker op (geweldige foto's zo in die boom) en kruip samen op de bank, dekentje erbij, kopje thee en later de buitenwereld lekker buiten en zorg dat hij niet binnenkomt!

Sterkte
Liefs
Tanja

André en Inka. zei

Sterkte,meis,......enne,je foto`s zijn schitterend,...SMAK,....XXX

Unknown zei

Wat grappig je foto's, dia kat zag ik niet zo snel zitten. Wat vervelend dat er mensen zijn die zich zo door de tijd willen heeb slaan. Bah, meid sterkte en hou je taai! Nicole*

Astrid zei

Beste Lynda, ik lees nog niet zo lang mee dus weet niet wat er speelt maar
kan er wel uit opmaken dat het je erg raakt.... Ik wens je heel veel sterkte vandaag ! Blijf niet te lang op je eilandje, laat je niet gek maken, be yourself..
Lieve groet van Kiki

Huys 50 zei

Ach getsie,moet het nu zo,bahh maar we weten er alles van hoor,en ik laat dat soort dingen maar achter me....kan er niks mee en steek er geen energie meer in,niet nodig
Loslaten Lynda.....loslaten ze zijn het niet waard om over na te denken echt niet....
Dikke knuf voor jou en je schat van een poes, wat een lieverd zo op de foto.
xxx

Dicky Marie.

Karin zei

Zoiets als de wet van Murphy dus, moet onderhand maar een ophouden toch! Laat je niet op je kop zitten hoor, ennuh je wilt vandaag je kat zijn....voor het poeslieve of toch het kattige...;)

L zei

Ja, kon je soms maar net als een kat zijn....beetje slapen, beetje eten, beetje kroelen en vooral geen zorgen!
Ik wens je heel veel sterkte, ik wens je wijsheid en kracht toe!
Liefs Lisette

verftechnieken zei

Een beetje cryptisch voor mij. Maar hoe dan ook; het klinkt NIET LEUK! Veel sterkte, hou je taai!!

Elisabeth zei

Ook ik weet niet wat er allemaal gebeurd is ,maar wat kunnen mensen toch laag zijn Bah,Mooie foto's van Sjors.Sterkte meid.
Liefs Elisabeth

lia zei

En dan juist als alles lekker draait, gebeurt er weer iets hé.
Meid, kop op.... en laat ze allemaal.......

Sterkte en een grote knuffel.
Liefs Lia

Bij Guusje Thuis zei

Oké tijd dus om even je huis-luiken te sluiten en aan je voordeur het bordje 'tijdelijk afwezig' te hangen, vooral te genieten van die kanjers (inclusief dat eigenwijze poezenbeest) in je gezin en je vooral niet klein te laten krijgen, zijn ze nou helemaal ....

Hou je haaks, dikke knuf Colin

Unknown zei

Gatver gatver Lyn!!
Dat er toch telkens mensen zijn die het een nader onmogelijk maken,blah!
En in je rug steken,weet er alles van,dat doet vreselijk zeer..neem ff tijd voor jezelf en houd je voeten in het zand.
Je bent een prima meid,en laat een ander maar lopen.
dikke knuffels van mij

Thuis bij Tjits zei

ik weet ook niet wat er allemaal gebeurd.. maar het klinkt in ieder geval niet fijn.. neem het advies van Colin maar ter harte en sluit de buitenwereld maar even buiten.. sterkte!

liefs, Tjits

Corine(THUIS) zei

Je kunt je er niet tegen wapenen, elke keer komt het weer net zo hard aan als 'ze' aanvallen..Kom op meid, jullie staan samen sterk!
Wat ze ook zeggen of doen, laat je schouders hangen zodat de narigheid er met dezelfde vaart weer afglijdt!
Sterkte en een warme groet, Corine(THUIS)

Elly's kleine idylle zei

Je schouders even heel rond maken Linda en alles gewoon bij je langs laten glijden...Ik kan mij voorstellen dat je tot op de bot geraakt en gekrenkt bent maar helaas lopen er mensen rond die het een ander goed weten te raken en te kraken....Sterkte meidje en je foto's van je poes.... ik vind ze om te snoepen !!!zo mooi!!
Lieve groet.....Elly

Kom Achterom zei

Even een dikke knuf voor jou
Yolanda

Muisje zei

He bah wat verelend.
Probeer er afstand van te nemen.
Leuk die foto's

Groeten Herma

Petra zei

Jesses, wat ziek weer!

Ik zou anders ook graag naast Sjors kruipen, net op het werk ook een ellendige ruzie achter de rug.

Kop op! Liefs Petra

La Maison zei

Doe net als je kat, relax...
Wij staan achter je.

Liefs
Hermine

It's me zei

Lynnnnn...ik geef je wel een kontje om in die boom te komen....liefs van mij...xxx...

Saskia zei

kan goed begrijpen dat je dan effe liever je kat zou willen zijn ... 't zijn precies altijd dezelfde mensen die zo iets aantrekken hé :o/
veel sterkte en kruip maar effe lekker bij de kat in de boom ;o)

Claudia Leertouwer zei

Kattige Lynda, ik denk dat het niet zover komt, sterkte meis...

Bonjade zei

Bah zeg......zo naar.......
Denk aan je....
Sterkte en liefs
FF

http://truutske.blogspot.com zei

Ik blijf me verbazen en me afvragen...waarom
doen mensen elkaar dit aan????
Dit verdien jij niet!!!
Sterkte.....ennuh....kruip
heerlijk naast 'm in de boom....relax...
en probeer het los te laten.
Groetjes, Trudie

Brabbels en Kiekjes zei

Gauw, vlug nu is het d=onker, wat boodschapjes halen en barricaderen die deuren en ramen!
Binnen is het gezellig en klar en cocoonen met je man en je meiden, oke poezebeest ook erbij
'-)
Laat lullen & gaan Meid!
Ze kunnen beter over je lullen dan van je eten..

Liefs,

Carla zei

Wat drijft een mens zoiets een ander aan te doen??
Vreselijk....maar..het zegt meestal meer over die mensen dan over jou meissie!!
Probeer er boven te staan!!
Mijn moeder zei vroeger altijd "je wordt altijd door een strontkar overreden, maar nooit door een luxe wagen"

knuffel voor jou

hokje zei

Helaas zal je dit nooit kunnen voorkomen, er blijven mensen die het blijkbaar nodig hebben om een ander moedwillig pijn te doen! Geniet lekker na van een geslaagde St. Maarten en probeer je er niets van aan te trekken; ik vind je een gezellig persoon met het hart op de juiste plek!

Lieve groet, Miranda

HansDeZwans zei

Ben ook nog niet op de hoogte van alles, straks even rondsnuffelen.
Die kat in de boom (plataan dacht ik, heb ik ook staan, is wel handig met die grote bladeren, kun je zo bij elkaar vegen) is wel leuk.

Anoniem zei

ooo gets Lynda, laat je niet door die persoon klein krijgen hoor! laats ze lekker..... vallen.

groetjes