Geen man overboord...

zaterdag 5 november 2011

want stél.......dat je het boek volgende week nou níet wint hè...ik zeg no problemo! Bestel je 'm gewoon HIER (kan ook als je géén lid bent).
Wat ze daar ook doen is leuk inpakken want hee.....Sinterklaar geeft graag boeken hoor!;)



Dus...chillax(zou mijn puubster zeggen), komt goed skatje(dat zeg ik dan weer:))......
Heb een zaterdagse avond!
Liefs,
Lynda


Leave a Comment

It's me zei

Zit je nu gewoon aan de pepernoten ????????............LYNNNNDA !!!!!.........stel he??? als ik het boek nu wel win he?????......proestttttttt....smak smak...een echte zaterdagseavond smak.....xxx...

André en Inka. zei

mooi/leuke tip,....enne Ria,heerlijk pepernoten,hoor...hier al een paar weken op het recept,.....uhm,....hahahaha,sttttttttt ben aan het lijnen,kuch....xx

Nicole Claudia zei

Ik heb me opgegeven hoor voor je give-away en ook effe een link geplaatst...

Voor mijn neus staat ook een "bak" met pepernoten, kruitnoten, kruitnoten met chocola... kreun... zó lekker!!

Fijne avond, liefs Collie

What's in a day zei

Gewoon gemist....maar ik gun hem aan een ander hoor, ik kijk Sint wel lief aan...
Ja pepernoten...die mogen hier nog niet in...maar als ik het zo zie...

Geniet heerlijk met de poezen van het mooie weer...heerlijk!!!

Lieve groet van mij,
♥Eefie

Bij Guusje Thuis zei

Eh wacht even hè, wat ligt daar op jouw koffieschaaltje terwijl de stoomboot nog onderweg is??? Ik beken dan ook lekker niet dat de gevulde speculaas hier 's avonds ook opeens zooo lekker smaakt. Ik geef de boekentip aan de huisbakker door, leuk voor onder de boom ofzo ...

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Goeie tip, maar ik wacht toch nog even af hoor... Anders ga ik ´m zeker daar bestellen.
Lekkere zaterdagavond voor jou ook...
Groetjes,
Mirjam

hokje zei

Een goed boek en wat lekkers, jouw zaterdagavond kan niet meer stuk...

Groeten, Miranda

Thuis bij Tjits zei

ik heb iets heel leuks gemist zie ik! ik ga nog snel even terugkijken..

fijne zondag, liefs!

L zei

Ik wacht eerst de uitslag even af ;-)
Fijn weekend!

Huys 50 zei

Jeeeeeeeee Lynda wat een schranspartij daar bij jou !!!! whahaaa maar wel Yammie, oooh nee ik moet het maar niet doen ( dikke kont hé)hahaaaa...
Heb wel net een tompouce naar binnen gewerkt zzonlief is vandaag jarig !!! hmmmmm... en die was toch lekker en VET...

Toedels

Dicky Marie.

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Lynda,
Post war da :-)! So viele tolle Zeitungen!!!! 1.000 DAnk! Du bist so lieb! Ich freue mich total! Du weißt, Mittwoch versende ich!
Eine schöne neue Woche wünsche ich Dir,
ganz viele liebe Grüße,
Yvonne