Compte à rebours et position intermédiaire ...

woensdag 23 november 2011



Aftellen en een tussenstand, voor hen die net als ik geen woord Frans spreken;)!.
Nog maar twee nachtjes he, en dan...nah ja......dat weten jullie inmiddels wel toch?(of sliep je onder een steen?;)).
Vóór ik me naar het bruisende hart van Frankrijk laat vervoeren, wil ik jullie even bijpraten. Op facebook en twitter vindt men mij de laatste tijd een soort van druk....pffffff.....snap JIJ het?:). Dat lijkt allemaal maar zo, echt...totale controle hier, echt....zo zen as can be! Maar updatetje....daar had ik het over(zooooo niet van de hak op de tak).
De Groepsknuffel! Inschrijven kan NATUURLIJK nog, alles wat je moet doen is me mailen met je adres, je "partner"adres zul je tegen het einde van volgende week van me krijgen.
De aktie voor Alexandra(kijk even rechts in mn balk, daar kun je op het "logo"met het oog klikken en dan kom je bij de betreffende post) loopt óók nog en tot mijn grote vreugde wordt mn hartje nog elke dag verwarmt:)....meiden jullie zijn de "goeiste"echt waar! Ik snap het allemaal wel, einde jaar, dure tijden, zoveel goede doelen, druppel op gloeiende plaat, eigen volk eerst etc. maar hee.....ik ben geen wereldverbeteraar hoor....maar dit soort akties zijn gewoon te overzien voor een simpele ziel als ik, dus daarom doe ik dat! Wat mn hart me ingeeft!:).

Maar uhm...wat m'n hart me ook nog ingaf zo gisteravond.......in navolging van Tamara van MOODZfashion&lifestyle, heb ik nog even snel een aktie voor de Voedselbank opgezet.
In het kort, we zamelen snoepgoed in voor de kinderen van de Voedselbank, want hee...Sinterklaas houd van ALLE kinderen he, en zij verdienen net zo goed lekkers!(ik onthoud me van alle ins & outs over mensen die al dan niet terecht bij de Voedselbank aankloppen, daar zal de voedselbank best strenge regels voor hebben). Tot nu toe heb ik al 4 Goedheiligvrouwen en 1 Goedheiligman bereidt gevonden een financiële bijdrage te storten waarmee ik volgende week m'n kofferbak kan volstorten met Strooigoed en lekkers. En dan OP naar het uitgiftepunt van de Voedselbank zodat voor het Sinterklaasweekend zij nog lekker overal wat "gezelligheid"bij kunnen steken! Dussssss.........schroom niet.....HELP HELPEN en MAIL ME
lyndahovens@home.nl

Vandaag een chanson van Julio Iglesias en Davida.....nee ons Goelioo is geen fransoos, maar zingt dit keer wél in het frans...en dit is een kleine ode aan Catherine, my friend in Barcelona!
Catherine heeft OOK een donatie overgemaakt voor Alexandra!! Dus je ziet, grenzen vervagen!

My dearest Catherine, todays song is
 for you! I have NO Idea what they are singing about(well yes, about a rose, and birds told me you like roses??;)) but it's a duet, Julio Iglesias with Davida, so France meets Spain! With this song I want to thank you for your HUGE heart! you always pitch in whenever there is a new "thing to do"on my blog! SFGA you donated an piece of art made by YOU!!!! So therefor I thank you......and I will take you with me to Paris;)))

Lieve allemaal, geen extra veren voor wie dan ook, maar in dit geval was een klein pluimpje wel op zn plaats! Jullie zijn me allemaal even lief, en ik weet dat ik nogal uhm...."aanwezig"lijk....maar nog twee nachtjes.....en dan ben ik TWEE DAGEN weg!!!!;))))

au revoir mes amis!

Lynda

Leave a Comment

André en Inka. zei

Alvast heel veel plezier gewenst straks in Parijs,geniet ervan,meis,.....xxx

L zei

De voorpret knalt van je blog af ;-)
Geniet ervan!

Ik doe hier al mee aan een aktie voor de voedselbank...
Super dat jij er ook aan een meedoet!

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Lynda,
war die Post schon da :-)?
Ganz viele liebe Grüße
Yvonne

Kat Ibáñez zei

Lieve Lynda,


Ooooooohhhhhhhh thank you!!!!!! I´m touched!!!!! A big thank you from the bottom of my heart!!! Those things are the ones that make a day very special!!!!
You are one of the most generous girls I know!!!! I´m sure you will have a wonderful journey in Paris full of magic, the magic you always share with us ma amie!!!!!!

Julio and I send you lots of kisses!!!! And roses of course!!!!!

BON VOYAGE!!!!!!!!!!!!!

It's me zei

liefs van mij...........♥.. ♥... ♥....

Margot zei

Ooh meis, reageer eigenlijk even op je vorige berichtje...Déja vu!!! Ben toch in Mei met mijn 4 vriendinnen geweest (ja, ik heb er 4...populair hè!!)
Tips:Die kleine Ladurée is ook druk, maar achter dat kerkje zit een geweldig restaurant in Jugendstil, zeker de moeite waard, al is het alleen maar om er even te kijken.
Ga geen bustoer doen, maar met de hoponhopoff boot over de Seine. Kom je vanzelf langs alle hoogtepunten, en kan je uitstappen waar je wil.
Doe toch dat kabelbaantje maar naar de MontMartre hoor...mijn kuiten deden zooo zeer van die klim!!!
Verder hoop ik dat je net zo geniet als ik...want het blijft een geweldige stad..
Doe ze de groeten, au revoir,
Margot

Kom Achterom zei

Heel veel plezier!! en eet voor mij wat van die roze groen en bruine gevalletjes je weet wel die met dat heerlijke spul ertussen! hhii
fijne dagen
Yolanda

Carla zei

Ga jij maar lekker genieten daar...enne...vergeet niet om veel foto's te maken hè!!
Die Eifeltoren...die vond ik zó overweldigend !!
Je ziet hem op plaatjes en tv, maar in het echt is het niet te bevatten!!

Have fun....en nee..ik spreek ook geen frans zoals je ziet hahaha

liefs Carla.

Antonia zei

Hoi Lynda, we zijn klaar met verbouwen maar hebben nog een hele waslijst met kleine klusjes.'s Avonds is het zo donker dat er eigenlijk niet van klussen komt. Volgend weekend de kapstok ophangen, de rollluiken weer monteren, lampen aansluiten etc. Eindelijk kan ik weer van huis maar moet veel op pad voor allerlei hoognodige zaken zoals wc-rolhouder, een mat voor in de hal (boven meterput) een nieuwe bel etc. Nog niet echt de leuke zaken, maar dat komt nog wel. Super dat je naar Parijs gaat. Heel erg veel plezier gewenst, geniet met volle teugen!!!!! Lieve groetjes Anja

Karin zei

Ik zeg alleen maar GENIET MET VOLLE TEUGEN!!! Heel veel plezier in la douce france (of zoiets)

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Ga maar lekker genieten hoor, in Parijs. We willen uitgebreid verslag erna... maar dat kunnen we wel aan jou overlaten. De akties gaan gelukkig lekker door... Prachtig idee van je hoor...
Lieve groet,
Mirjam

vosgesparis zei

whaaaaaaaaaaa je gaat NU naar parijs!! nou ja morgen... ben nieuwsgierig of het al in kerst stijl stemming is ... wahhaa jalous!! merde haha.. je moet wel even de opdracht bij de giveaway van de Tour eiffel lezen he!

bizz bizz

vosgesparis zei

lekurrr hoor dat franse muziekje ;)