Ik ga u voor....hoor

vrijdag 4 november 2011

Ja echt, ik ga de winnaar van het boek "Smoesjes", dat ik weg mag geven HIER, éven voor hoor!!! Het is vrijdag(bijna)avond, de kaarsjes zijn aan en een lekker muziekje streelt mijn oren, en ik ga me nu toch snel weer overgeven aan Astrid haar debuutroman "Smoesjes"! Meteen al bij de eerst bladzijde zat ik er lekker in, geen moeilijk gedoe, gewoon lekker lezen en grijnzen om herkenbare situaties(ik zeg experimenteren met een nieuwe make-uplook.....zegt jullie natuurlijk nog niks....maar geloof me...GRAPPIG!).
Stiekem vind ik het ook wel heel leuk, dat iemand die ik niet ken, maar wel al een tijdje "spreek"gewoon nu bij mij "op schoot"ligt! Hadden we dat al eerder met de dames die met hun interieur in e.o.a. magazine kwamen, zoiets van Heee...die ken ik;). Dit is dus net zoiets....al vind ik dit wel mieters stoer....heb ook al de eerste recensie gelezen en die was POSITIEF! Dus...lijkt me duidelijk, snel even doorklikken naar mn post van gisteren (klik)en meedoen!
Ik wens jullie een heerlijke relaxte vrijdagavond, en ik lees snel even door, wil 'm uit hebben voor ik 'm los moet laten;).......


ik hóóp dat de nieuwe eigenaar het me gaat vergeven maar ik doe écht mn best het boek niet te ver te openen met lezen;)

Bedenk me ineens....ik had misschien een gesigneerd exemplaar moeten "regelen"......chicklits zijn HOT he...wie weet;)!

Liefs,
Lynda


Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Je maakt mij nieuwsgierig! Maar ik doe toch even niet mee, heb al wel eens vaker iets gewonnen...ook al bij jou ;-)!

Lees lekker verder!! Fijn weekend!!

Lieve groetjes, Ingrid

La Maison zei

Nou ik doe al mee, maar lees het gewoon lekker.
Een boek is om te lezen en of dat nou uit de eerste of de tweede hand is, wat maakt dat uit??
Als ik het niet win bij jou, ga ik het voor STRAF (;)) kopen.
gezellig weekend
Hermine (die een ook een giveaway heeft).

Mayflower zei

Een goed boek, lekkere muziek en de kaarsjes aan, jij zal je niet vervelen Lynda.
Wat leuk dat iemand die je van het bloggen kent een boek heeft geschreven.
Wens je nog veel leesplezier en een fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Huys 50 zei

Boek,kaarsjes, jaaaaaa fijnnnnnnnn....
Plaidje,bakkie koffie erbij.....NOG FIJNERRRRR....hmmmmmm
Smoesjes....neeeee ECHT !!!

Groetjes
Dicky Marie.

Pink Princess zei

Ja ik doe ook mee, maar lees lekker verder hoor. Tis je vergeven haha. Idd koppie koffie erbij, voetjes op de bank..geniet ervan :)

It's me zei

Hou je hem wel heeeeel netjes...ik hou niet van ezelsoren aan een boek enzo.......hihihihih!!.....x..x...x..

hokje zei

Gewoon genieten en open vouwen hoor, een boek mag er best gelezen uitzien, dat laat alleen maar zien dat het leuk is ;) Ga mij snel even aanmelden...

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Het klinkt als Genieten....
Maar niet de clou verklappen hoor.....
Fijn weekend hoor...
Groetjes,
Mirjam

L zei

Lekker genieten van het boek!
Fijn weekend!

Anita zei

Lezen is zo héérlijk !!!!
Ik word wél nieuwsgierig naar je boek ;-)
FIJN WEEKEND Groetjezz lfs mij

butiksofie zei

ui wenn ich das Buch lesen könnte:-), gglg Anja