Het wordt tijd...

maandag 7 november 2011


echt....het wordt hóógste tijd!!! Was in eerste instantie 2 december de dag dat we naar Parijs zouden gaan, door wat omstandigheden(THANKS reisbureau!!!...) hebben we een en ander moeten wijzigen! Geen paniek(dat deden wij wél al;))...we gaan wel....alleen een week EERDER!!!!! Dat is dan wel weer fijn, maar dat "ons Kitty"niet mee kan daardoor is NIET fijn!(dat het gezegd is miss Kitty!!!). Maar goed, "de Rat"en ik zullen gaan! 25 november zullen wij ons in een bus hijsen en vervolgens een uurtje of 5 achtereen zitten hyperen, ons met de plattegronden in het middenpad storten, driftig krassent met een zwarte stift.....de route he! Weinig tijd, veel te zien, én een missie .......FLASHMOBBEN onder DE toren(google even flashmobben als je geen idee hebt)
DUS...wordt het tijd, dat ik ga oefenen....de choreo......én een of twee woordjes Frans.....zou toch handig zijn???;) We beginnen met een liedje.....drama en melancholiek......dat is ons wel toevertrouwd *kuch*....Diaan???;)


A DEMAIN!
Lynda

Leave a Comment

L zei

Oh heerlijk Parijs! Ik vind het zo'n mooie stad,ik hoop er nog eens terug naar toe te gaan. Veel voorpret voor nu en genieten straks! Au revoir

Home and Lifestyle zei

Parijs in kerstsfeer...dat moet geweldig zijn!! Nog een paar weekjes...dan is het al zover!

Diana zei

Drama? Wij? *kucht en schraapt keel* Nee hoor......!!!! Paniek? Echt niet!
Wij gaan naar Paris!! Van de Eiffeltoren hoppa, richting Champs, lichtjes, geveltjes, oeh's en aah's en natuurlijk croissantjes en macarons: oftewel: Koekhappen in Paris!!!

Madelief zei

Hoi Lynda,

Wat een geweldig vooruitzicht! Wat zal Parijs mooi zijn rond die tijd met alle kerstversieringen. Ik hoop dat je het voor ons vastlegt, zodat wij kunnen meegenieten :-)!


Fijne week,

Madelief x

Juule zei

Bofkontjes! Kerstinkopen doen in Parijs.. Volgend jaar Londen? ;-))

Carla zei

Heerlijk hoor Parijs...maar waarom niet met de Thalys....zo luxe en niet eens zo duur hoor!!
Maar ja...maakt niet uit hoe je er komt...Parijs is Super!!!

liefs Carla.

hokje zei

Paris... een prachtige stad! Geniet alvast van de voorbereidingen.

Liefs, Miranda

Elisabeth zei

Ha dus een weekje eerder,maar jammer dat ''Kitty'' niet mee kan ,das wel weer een domper .Maar het gaat helemaal leuk worden ,daar twijfel ik niet aan.
Liefs Elisabeth

It's me zei

Ik opzoeken staat er letterlijk flshmobben is voor losers !! echt nou ja !!...jij bent een vrouw van de wereld toch ???...1 dag naar Parijs.....Lynnnn waar begin je aan...maargoed je moet het zelluf maar weten...ik heb je gnwaarschuwd......en ja ik had een buddag ja...maar dat heeft niksssss met jouw te maken.....kus van mij...xxx.....

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Direct je raad opgevolgd en gegoogeld; Wikipedia zegt: Een flashmob is een (grote) groep mensen die plotseling op een openbare plek
samenkomt, iets ongebruikelijks doet en daarna weer snel uiteenvalt. ...
Ja, dat wist jij natuurlijk wel, maar ik echt niet hoor....
Nou, wat je ook gaat doen voor ongebruikelijks, als je ons maar laat meegenieten, achteraf
dan...
Voor nu eerst nog maar een heel fijne week hoor...
Groetjes,
Mirjam

Tanja zei

Jeetje dat is lekker, gewoon eerder naar Parijs, wat zal het daar gezellig zijn als jullie er zijn, leuke tijd zo naar de Kerst toe. Dan is het daar zo sfeervol

En die flasmob, daar ben ik wel heel benieuwd naar!

Fijne dag
Liefs
Tanja

Nicole Claudia zei

O, heerlijk lekker weg naar Parijs... jammer dat Kitty niet mee kan door dat gedoe met het reisbureau... Koop een dagkaartje voor de metro, zoef je heel snel van A naar B en je hoeft maar tien tellen te wachten op de volgende metro!!

Genietse van het heerlijke Parijs!!

Groetjes, Collie

André en Inka. zei

Wat een heerlijk vooruitzicht,ik ben verschillende keren in Parijs geweest maar nooit rond de kersttijd,lijkt me een ontzettende mooie tijd om te gaan,heerlijk dames,geniet alvast van alle voorbereidingen,...xx

Petra zei

Ben écht stikjaloers, Parijs.... diepe héle diepe ZUCHT.

Liefs Petra

lia zei

Uhhh, Miss Kitty naar Parijs.