Retour à la Maison......

zondag 27 november 2011

champagne op de top van de Eiffeltoren


zomaar een binnenpleintje waarvan de poort open stond ;)

het CHANEL juwelenparadijs op Place Vendome

achter het LOUVRE....de glazen piramide

view from THE top...

op het plein achter het LOUVRE

elk uur de knipperende lichtjes...

kerstversiering op de Champs Elysee

een van de toren van Saint Germain des Pres

een tres jolie bloemenwinkeltje in de wijk Saint Germain des Pres

WINDOWshopping bij HERMES;)


LADURÉE...ja we gingen naar BINNEN;)

Espresso with the locals...:)..staand aan de bar

parfumerie op de Mont Martre....en ook daar gingen we naar binnen....

*****************************

Gisteravond om half een strompelde ik thuis binnen....hierboven een korte impressie...geef me éven tijd om woorden te vinden hoe we het hebben gehad;)!

BONNE JOURNÉE

Lynda


Leave a Comment

Huys 50 zei

Jeeeeeeeeeeeyyyyy,joh SUPER !!!
En nu bek af natuurlijk, hahaha maar dan heb je ook wat hé.
Genoten natuurlijk.....Chanel...parfummetje...hmmmmmm...
Champie om top, niks mis mee(lus wel geen champie)maar het idee hé...het idee.
Leuk Lynda.

Groetjes
Dicky Marie.

Abacaxi & Hortelã zei

Ouiiiiiii, eindelijk foto's!!!
Lekker nagenieten vandaag (en de komende dagen, weken, maanden?).
X Chantal

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Deze eerste impressie is al geweldig. Rust eerst even lekker uit en verwen ons dan met de rest...
Fijne zondag,
Lieve groet,
Mirjam

Corine(THUIS) zei

Volgens mij heb je maar 2 woorden nodig!
Très magnifique :)))))

Thuis bij Tjits zei

kom jij maar even bij, wij genieten voorlopig wel even van deze schitterende sfeerimpressie!!

slaap lekker:)

liefs!

Anita zei

Voor bovenstaande impressie zijn geen woorden nodig :-)
Het was in één woord GEWELDIG dát is duidelijk !!!!
Eerst ff bijtanken ... FIJNE ZONDAG
Groetjezz lfs mij

Unknown zei

Heeee meid weer terug!!
Nu vast super de super genoten,natuurlijk veel te kort he haha.
Nu ff bij komen en dan vertellen hoor!!
groetjes karin

Jolanda zei

Wat ziet dat er gaaf uit! Ben zooooo benieuwd naar de rest...rust lekker uit, lieve groet

Carla zei

Hey je bent er alweer...jeetje wat gaat dat toch altijd hard...zo lang er naar uit kijken en voor je het weet!!
Maar zo te zien heb je het echt geweldig gehad.
Rust dus vandaag maar ff lekker uit, en morgen die foto's dan hè!!
(ik moet toch werken vandaag...morgen alle tijd om ze te bewonderen!!)

Fijne zondag meis...liefs Carla.

Passione Helena zei

Ik denk dat ik je gevoel wel kan raden...je zat er zo vol van! Wat heerlijk dat je er zo van genoten hebt...een droom is tot uiting gekomen! Droom jij nog maar lekker verder van alle indrukken die je hebt opgedaan, ik heb in ieder geval enorm genoten van je foto's! En nu ben ik stiekem een beetje jaloers op je, want ik ben er namelijk nog nooit geweest,(behalve dan, dat we er dwars doorheen zijn gekomen op doorreis.. en je natuurlijk net niks ziet) hihi. We zetten het op ons verlanglijstje;-)

Hoe roman-tisch...champagne op de top van de eifeltoren!

Geniet lekker na!
Fijne zondag,
Liefs Helena

Diana zei

*sjucht en scrolt alle foto's nog eens na*

Mandy zei

Dat ziet er nog eens goed uit meid! Zou er bijna jaloers van worden. Hier kun je wel een tijdje op teren denk ik :)

Fijne zondag nog, liefs,
Mandy

Susan zei

Volgens mij zeggen de foto's al genoeg...daar zijn geen woorden voor nodig hoe fijn jullie het gehad hebben denk ik....

Gr. Susan.

Alle mooie dingen zei

ik wil nog meer foto's.... je hoeft niet te vertellen of je het leuk hebt gehad... ;) dat zie ik zo wel... meer foto's vandaag even rust.. maar dan morgen nog meer foto's PLEASE???
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Kom Achterom zei

Woorden zijn volgens mij echt niet nodig hoor!!
Waahhhh wat een reis en wat heb je veel gezien!
fijne dag
met de beentjes op de bank
Yolanda

Home and Lifestyle zei

Parijs pakt je in en al helemaal met kerst! Ik zou er zo weer naar toe willen!!!

FF bijkomen en dan je verhaal doen! Lieve groet, Ingrid

Bij Guusje Thuis zei

Zelfs dit met-weinig-tekst verslag is al formidable! Groetjes en geniet lekker na, Colin

lia zei

Volgens mij heb je een heerlijke tijd gehad.
Geniet nog maar lekker een beetje na.

Liefs Lia

Roelien zei

WAT HEERLIJK!!!!!!!!!

Mayflower zei

De foto's zeggen volgens mij genoeg Lynda, wat een heerlijke sfeer, vooral nu alles zo in Kerstsfeer is.
Geniet maar lekker na van de mooie dagen in Parijs en neem de tijd om bij te komen.
Lieve groet, Mea

House of Seasons zei

Wat heerlijk om zo even vanuit mn luie stoel mee te mogen genieten.....
Dankje!
En nu maar even lui zijn en nagenieten!
liefs
Lia

Nicole Claudia zei

De foto's zijn duidelijk hoor, je hebt het zo te zien heerlijk gehad. Prachtig in het donker met al die lichtjes, en prachtige etalages van winkels, en natuurlijk in de winkels ook prachtig.

Geniet lekker na, en verwen je voetjes in een voetenbadje...

Groetjes, Collie

lien zei

Oh mooi, mooi! Ik wil ook graag weer een keertje terug, zeker rond deze tijd van het jaar!
Groetjes Carolien

Antonia zei

Superfoto's Lynda, doen me terugdenken aan onze "kerstreis" naar Parijs jaren geleden. Dankjewel, nu lekker nagenieten! Groetjes Anja

Madelief zei

Mooie sfeervolle foto's van Parijs. Ik zou zo willen afreizen!!! Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad.

Een gezellige nieuwe week!

Madelief x

hokje zei

Prachtige foto's! Nu even lekker relaxen en nagenieten, die woorden komen nog wel... voor nu zeggen je foto's genoeg ;)

Lieve groet, Miranda

vosgesparis zei

klinkt als the best time of your life!... ziet er wel erg verleidelijk uit met die lichtjes...

Elisabeth zei

Mooie foto's.Waarschijnlijk zit je nog heel lang met je hoofd in Parijs.Lekker nagenieten!!
Liefs Elisabeth

It's me zei

A qui bon tu est thuis........heerlijk Lynnnn dat heb je lekker zitten.......vertellll.....xxx...

Elly's kleine idylle zei

Het ziet er prachtig uit je eerste foto's dus het vervolg.... dat beloofd wat...!!!!Wat een super mooie sfeer en nu ook al helemaal in kerstsfeer.....
Lekker nagenieten hoor.
lieve groet....Elly

Kat Ibáñez zei

Lyndaaaaaaaaa!!!!!!!!!


Dreams come true!!! Oooohhh what a wonderful travel!!! Christmas decorations, Eiffel Tower, la nuit...Amazing!!!! And let me guess...who was the girl with red nails??? :))) Love all your pictures but the one with champagne is...marvelous!!! :)

Have a wonderful week ( and keep on dreaming my dear friend) Liefs!!!!!

Corine(THUIS) zei

Dat kopje waar dat chipje af is :)))
Franse charme!
Groeten, Corine(THUIS)

verftechnieken zei

Welcome home. Mooi met al die lichtjes, weer totaal anders dan in 't voorjaar of in de zomer.

Margot zei

C'est magnifique, madame...
En...waren de koekjes lekker...???
Puf nog maar even uit, maar dan een compleet verslag hoor...
Au revoir, Margot

André en Inka. zei

Welkom thuis en,wat een prachtige reportage,Lynda,mooie herinneringen komen weer bij me naar boven als ik naar je mooie foto`s kijk,...xxx