Plus est Plus...

vrijdag 25 november 2011


Half 6 vanochtend ging mn wekkertje!!!! Waarschijnlijk lag ik al op 'm te wachten want tikkie opgewonden was ik wel ja;).

Gisteravond hebben we nog een klein kruisje op de TO-DO lijst bijgekrabbeld..........Lichtjestour!!!!
Ik weet dat jullie op het voorhoofd tikken, "gaan ze nooit redden".....en misschien hebben jullie wel gelijk......MAAR WE PROBEREN HET TOCH! HA!;).
Reispartneres en ik, een duo TOO much...echt....het is ECHT goed dat we niet in hetzelfde gebiedje wonen...TOO MUCH ENERGY! *kuch*....ken je beperkingen he ;)

9.00 uur zal de bus vertrekken van Den Bosch Oost......en laten we er maar gewoon vanuit gaan dat we erin zitten!:).


au revoir mes amis!
Lynda




Leave a Comment

M. zei

HEEL VEEEL PLEZIER!!!!!!!!!!!!!!!

groetjes manuela

Miss M zei

Enjoy!!! Ben benieuwd naar het reisverslaggie!

Liefs, Marjolijn.

Huys 50 zei

Heeeeeeeeeel veel plezier meid !!!!
Geniet,geniet,geniet en wij willen FOTOOOOOOSSSS..

Groetjes
Dicky Marie.

Ger zei

Las tussen één van al je posten iets over:onder 'n steen zitten.....
ook al zou ik willen.....krijg er de tijd niet voor;-) ik probeer als het enigsinds kan wel te reageren bij mijn volgers en me echt te verdiepen in hun posten......
maar dan merk ik maar al te goed dat ik ''wat'' ouder ben dan jij......ik kan je niet meer bijbenen.......pffffff.....waar haal jij die energie vandaan,kan me niet herinneren zo'n jachtig leventje gehad te hebben toen ik nog zó jong was als jij nu.

Nou ben jij vast al in Parijs aangekomen en je zal nog vaak met je ogen knipperen, kreetjes en zuchtjes slaken......en er achter komen dat je DIE LICHTSTAD niet fff doet,er is zóveel te zien en zó jammer als je al dat fraais maar in een flits ziet.
Geniet,geniet,geniet........en niet in TGV snelheid.......Parijs loopt niet weg en zeg nou zelf.....niks leuker dan een goede reden te hebben om weer eens terug te gaan....;-)

Ben vooral heel benieuwd naar je geveltjes foto's!!!

Liefs,veel plezier en kom terug zoals je gegaan bent, al zal het ''iets'' vermoeider zijn.

Groetjes,Ger

Alle mooie dingen zei

ja nu BEN je er......ik ben zo benieuwd wat je ervan vindt... maar geniet.. en net wat Ger hierboven zegt....je kan altijd nog een keer teruggaan om de rest te bekijken....
heel veel plezier!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

alma zei

Natuurlijk zitten jullie in die bus. Wat heerlijk zo'n weekendje ertussen uit. En Parijs....genoeg te zien en te beleven. Daar ga je vast nog wel iets over vertellen!

Heel veel plezier!!
Lieve groet
Alma

hokje zei

Die bus heb je gehaald, anders hadden we je hier vast alweer gezien ;) Geniet ervan (dat gaat zeker lukken!) en succes met jullie TO-DO lijst...

Lieve groet, Miranda

It's me zei

Ik mag hopen dat jullie er al zijn......pffffff....liefs !!! geniet !!!!...xxx..

La Maison zei

O, kon ik maar even een wijntje met jullie drinken.
Veel genieten hoor, slapen kan altijd nog.

Liefs
Hermine

Door Jolanda zei

Inmiddels ben je de bus hopelijk uit en hebben jullie alle lichtjes van de wereld gezien ? :)) Geniet! Jolanda