Smoesjes! GIVE AWAY!!!

donderdag 3 november 2011

BOEKTIP!!!!!!....dit keer niet van jullie voor mij, maar van mij voor jullie!!!:)
SMOESJES wordt a.s. vrijdag gepresenteerd en werd geschreven door Astrid Krijgsman. Ik zie je kijken...wie??? Astrid heeft ook geblogd(sorry Astrid....volgens mij doe je het nu toch niet meer??;)), eerst als MEREL(heel verhaal, doet niet ter zake;)) maar later gewoon als zichzelf. Ook is ze freelance schrijfster voor diverse bladen en deed ze mee met de Libelle correspondentenwedstrijd!

SMOESJES is een chicklit, over het verhaal ga ik natuurlijk níks zeggen, dan zou de lol eraf zijn he, maar een chicklit.....gaat meestal over vrouwen en vriendinnen en liefde enzo;). Een leuk boek dat lekker wegleest, perfecte ontspanning dus! En IK mag er eentje WEGGEVEN!!!! *GRIJNST*
Wat zullen we zeggen? Een week(kan ik het tenminste nog even snel zelf lezen...zonder vouwen te maken...beloof ik;))...dus....doe mee tot en met 10
 november! Je kunt Astrid volgen op Facebook(gewoon klikken) en op Twitter(klik). Ga haar even feliciteren! Het is niet niks, je debuutroman schrijven!;)

Laat een reactie achter, and spread the word!!!
Astrid, veel plezier vrijdag en moge er maar vele herdrukken gemaakt worden!!!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Mariska zei

Een mooi leesboek is altijd aan mij besteed...dus ik waag een kansje

MamaMixx zei

Leuk boek, alleen om te zien al!!
Probeer hem te winnen, hihi.
Mooie give away!!

natuurlijk groen en doen zei

Ik las altijd graag de blogjes van Merel ,maar helaas nadat ze meegedaan had aan de Libelle wedstrijd inderdaad nooit meer een blogje gezien
Dus een boek van haar ,leuk .
Alleen ik heb geen twitter en facebook ( antiek he) dus bij deze Astrid van harte met je boek

groetjes Bep

Pink Princess zei

Ben dol op lezen, dus probeer het gewoon weer bij je hihihi

Carla zei

Ik ga meedoen..voor mijn dochter...die helemaal gek van lezen is.
Leuke Give Away trouwens!!
En ik ga dus even kijken op Facebook bij Astrid.

Fijne avond..liefs Carla.

Cinderell@'s wereld zei

Nou...ik doe graag mee...ik hou van lezen....en ben benieuwd naar het BOEK!
H gr Cinderell@(beau-bente)

Claudia Leertouwer zei

Laat ik nu toch al een boek van Astrid hebben....en dat is niet smoesjes!

Toet zei

Wat een heerlijk enthousiast blogje! :-)

Corine(THUIS) zei

Lezen..een eerste levensbehoefte voor mij :)
Dus ik maak graag kans op dit boek!
Groeten, Corine(THUIS)

La Maison zei

Leuk, ik doe mee.
Het is een aantrekkelijk boek om te zien en dat ga ik Astrid even vertellen.

Liefs van mij
Hermine

Saskia zei

ooh wat doe ik graag mee hiervoor!
ik hou van lezen! chicklits of thrillers (liefst medische) zijn mijn favoriet!!!
En ik ben op facebook Astrid al gaan opzoeken!!!

iris zei

Alleen de voorkand van het boek maakt al nieuwsgierig. Leuke give away dus. ik wil zeker mee doen.

Mirjam zei

Hallo Lynda,
Nou, ik doe graag mee! Plaats gelijk een linkje op mijn blog. Mooi dat we niet te lang hoeven wachten, want als ik deze niet win, ga ik hem kopen in de winkel....
Fijne avond,
Groetjes,
Mirjam

It's me zei

Alweer een give away???..lijkt me een leuk boek hoor!!...ik doe mee.......!!...liefs van mij...xxx...

L zei

Ik doe graag mee!
Ik zal een link plaatsen om mijn blog.
Alvast een fijn weekend!

Merel zei

Lieve lezeressen van Lynda's blog....Wat leuk dat jullie zo enthousiast reageren. En dan ook nog de link verspreiden. Echt super. Bedankt daarvoor en ik hoop dat de gelukkige winnaar veel plezier mag hebben van SMOESJES.
En Lynda, jij natuurlijk ook super bedankt. Ik vind je echt een kanjer!
Groetjes Astrid (Merel :) )

Alynia zei

Ik doe zeker ook mee. Leuk!

Cisca, Servie zei

Verleden jaar heb ik bij Astrid een boekje gewonnen. Het was een heel erg prettig lezend boekje . Ik hou wel van haar schrijfstijl. Jammer dat ze niet meer blogt.

Unknown zei

Ik doe mee natuurlijk! En zal zo even een linkje maken! Ben benieuwd! Schrok me net trouwens een ongeluk want de speaker stond wat luid haha

Anoniem zei

Wat lijkt me dat een leuk boek!! Doe mee, en....misschien win ik. Nu al zin in!
Groetjes,
Anneke B.

beth214 zei

Ik ben haar gaan volgen op twitter...kende haar niet dus ben heel benieuwd! Lees graag en heb geen 'smoesjes' om niet mee te doen! Leuk initiatief!

Abacaxi & Hortelã zei

Leuk!!! Smoesjes... mmmm... titel triggert genoeg, dus ja, doe graag mee! Zal ff een linkje op m'n blog zetten!!
XX Chantal

lia zei

Oh, leuk.... Wil graag meedoen.

Liefs Lia

Anoniem zei

Ik doe graag mee. Leuke give away, want ik ben dol op lezen!
Groetjes
Femkebob

hokje zei

Deze had ik dus gisteren even gemist, maar gelukkig vandaag ook nog een kansje ;) Ben gek op dit soort boeken (heb inmiddels even op facebook gelezen waar het over gaat) en waag dan ook graag een kansje (fijn op de bank met de kaarsjes aan en een kopje thee met een stukje choco onder handbereik...)

Groeten, Miranda

Blogster zei

Oh leuk, ik heb het blog van Merel/Astrid gevolgd, totdat ze er ineens mee stopte.
Ik doe graag mee dus.

faire un songe zei

Heerlijk op de bank met een goed boek ...dat lijk me wel wat..ik doe dus graag mee.
Groetjes Hetty

harten8 zei

Ik kan wel wat ontspanning gebruiken *LOL*... als straks de verbouwing klaar is.. heerlijk met boek 'Smoesjes' op schoot. Dus ik doe natuurlijk graag mee :-) XX

Nicole Claudia zei

Ooo, ik ben de boel weer even aan het "bijlezen" zie ik een give-away van een boek... met de perfecte ontspanning... Nou laat ik dat nou wel kunnen gebruiken, hahaha...

Ik geef me graag op om mee te doen!!

Fijn weekend, Collie

Marieke zei

leuk, ik doe graag mee!!

Thuis bij Tjits zei

gelukkig ben ik nog op tijd:) ik doe graag mee!
ik volgde Astrid toen ze een poosje geleden meedeed met de wedstrijd van Libelle, zo leuk!
ik ben dan ook heel benieuwd naar haar boek!

liefs, Tjits

Blauwe Druijffjes zei

Leuk! Ik maak graag een kans!

Unknown zei

OOhhh gaaf, i luv chicklit! :) Ik doe mee! :)

Marjan zei

Ik vond de blog van Astrid altijd al heel leuk, dus ik ben heel benieuwd naar haar boek. Ik doe dus graag mee!
Juul

GewoonEs zei

Ik hoop dat ik niet te laat reageer en het boek al weggegeven is. Want ik zou 'm ook heeeel graag winnen, ik kan niet zonder lezen, in geval van nood lees ik zelfs de VI van vriend.
En van mij mag je hem gerust lezen met vouwen en al, vind ik helemaal niet erg.
Liefs, Es

Elise zei

Helemaal nieuw hier, gelokt door het boek :)

Dus ja, Ik Wil

Lezen is mijn grote hobby, na scrappen dan. Maar iedere avond, voor het slapen, lekker even lezen.

groetjes Elise

Joozz zei

Hoi, hier doe ik graag aan mee, ik ben dol op chicklit. En weet ook al aan wie ik het boek na mij ga geven als het uit is. Ik zal het net zo netjes lezen als jij, zonder vouwen en kreukels, beloofd :-).
Groetjes, Josette

Cathy zei

Oh ik vond de blog van Merel super hoe ze probeerde te consuminderen enz.. vond de stop heel jammer en daarom doe ik graag mee want ze heeft een heel leuke schrijfstijl!!
grtjs

Anoniem zei

Ik wil ook graag meedoen. Het blog van Merel las ik ook altijd. Ben benieuwd naar het boek.

Groetjes, Andrea

Corine zei

Boeken, boeken...I love boeken...ik heb zelfs mijn nagels in boekenwurmstijl haha...

Ik doe dus graag mee ;)

Je hebt er een volger bij en een linkje plaats ik ook nog even snel..

Groetjes Corine

ps, op mijn blog loopt er ook nog ergens een giveaway rond....

lunaster zei

ooh als het nog kan doe ik graag mee !
Ik ben volger van je blog geworden en hoop op nog meer leuke boekentips !
deze ga ik zeker lezen.

Groetjes Ineke