Award x 2 =......

zaterdag 7 augustus 2010

paniek?


Ik kreeg er eentje van Cobi en eentje van Claudia.....dames.....ik dank jullie nogmaals van harte! Claudia gaf als reden dat ik in staat ben Blogland op z'n kop te zetten..*kuch*....jullie begrijpen....in positieve zin he;)!(mocht er iemand een andere mening op na houden..........pech ;)).
Ik heb een award......twee zelfs....en nu??? Moet ik de "regels"opvolgen...doorgeven aan 5 andere blogdames(dat moet nog wel gaan lukken) én 5 dingen over mezelf vertellen die jullie nog niet van me weten(o boy, krijg ik het dáár benauwd van....;))
En dus....de 5 dames die ik hierbij graag de award doe toekomen..

uhm.....
(in willekeurige volgorde)
het lijkt bij haar altijd zo opgeruimd;)
ga toch eens kijken, het huis waarin zij woont is een aantal jaren geleden omgebouwd tot B&B, zovéél liefde heeft ze erin gestopt....je zou toch zó je koffer pakken.
zij heeft altijd héérlijke posts, zowel over eten als over haar tuin...volgens mij een échte gastvrije brabantse;)
gewoon omdat ik altijd de neiging krijg om haar "ons"Bonneke te noemen, geen idee waarom ;)!
omdat ik *PIEP*gek wordt van haar bank *DOING*;))

misschien overbodig te melden, ik vindt jullie allemaal gezellig, maar dat weten jullie wel he(jullie mogen mijn reacties als toewijding zien ;)).

Klaar!!!!.....oef..
Niet klaar....5 dingen....zonder aarzelen..:

1. controlfreak....*CHECK*
2. regelneef ...*CHECK*
3. ik verf mijn haar DUHHHHHHH(dus ik kies ervoor nog blonder te zijn dan ik al ben ;)
4. ik droom van m'n eigen bureautje als interieurstylist, daarvoor doe ik dan ook die opleiding(of het er ooit van komt...dat diploma wel, maar de rest, de tijd zal het leren)
5. ik er trots op ben dat ik mijn depressie te boven ben gekomen en kan zeggen dat ik verandering heb kunnen aanbrengen in mijn denkpatroon, en mn overdreven verantwoordelijkheidsgevoel...o.a....;)

I DID IT!

*****************************
I have been given not  but 2 awards!!!
I'm really happy, and want to pass them on to 5 other blogladies!
If you see your name above...CONGRATS....it's yours,.....start telling ;)
You may give the award to 5 other girls, and you have to tell us 5 things about yourself we didn't know yet!:D
My 5 things are:

1. controlfreak *CHECK*
2.Organizer *CHECK*
3. I dye my hair...DUHHHH...I choose to be more blonde then I actually am;)
4. I dream about starting my own agency as a interiorstylist....and so I study....:)
5. I'm proud to be able to tell you I've overcome my depression by changing my way of thinking and my feeling of responsibility(among other things;))

There!!!!!;) DONE!!!


we feesten verder/we party on!
Groetjes
Lynda

Leave a Comment

Irma zei

heej Lynda nou twee awards verbaasd mij niks je bent zo leuk en gezellig en positief aanwezig dat zullen meer mensen op prijs stellen en je 5 typischeb Lynda dingetjes zijn eerlijk en heeeeel herkenbaar liefs irma

It's me zei

Check dubbel check....je bent de beste !!!......hahahhaahh!! zullen we samen naar Valdirose gaan???.............liefs Ria.........

Enne toch....toch valt het me tegen van je hoor................hahahhahhahahah!!

Diana zei

Depressies zijn lelijke, lelijke beesten!! Dus krijg je van geen Award, maar wel een welverdiende pluim die je mag steken waar je wilt. En loop nu naar de spiegel, geef jezelf een flinke klop op de schouders, en ben met recht trots op jezelf. Ik vind je een schat, en blijf vooral zo lekker spontaan door bloggen meid!!

Jeanette zei

Gefeliciteerd!!!, geniet ervan, je valt op een prettige manier op tussen de blogdames in blogland. Dat is ook een kunst!!

Geniet ze en fijne zondag,
Jeanette

G-STYLE zei

Gefeliciteerd meid ! Verdiend hoor want je bent een uniek geval in blogland , ook positief bedoeld hoor .

Leuke top 5 had je , was die depressie nou de reden dat je thuis was ?Wat een zelfinzichten krijg je dan he en wat kost dat een energie om je denkpatronen te veranderen . Uiteindelijk wordt het gemakkelijker en is alles niet voor niets geweest, integendeel het is ergens goed voor ( I,ve been there ....)

nou , geniet van je awards , het weekend en dit heerlijk weertje waardoor het zo gezellig is om s'avonds de kaarsjes even aan te doen
(alles positief bekijken toch ...? )

doeiiiii, groetjes Gea

Irene b zei

wow thank you!!! I'm going to prepare a post about it!
Kisses
irene

Een sneller kloppend hart zei

Dik verdiend die twee awards, je bent fanatiek, gezellig en motiverend!
Je laatste openbaring geeft me ineens weer een heel ander beeld, iedere keer weer een klein stukje van jou...

Fijne avond!

Groetjes, Veronique

Ger zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ger zei

....Aha....nou heb ik um...ik hoorde 'n stemmetje...psst...dat ik iets moest komen ophalen hier...

Allereerst wil ik jou lieve Lynda van HARTE feliciteren met je 2 gewonnen Awards!!!
Ik sta daar helemaal niet van te kijken, jij met je altijd spontane posten of de inhoud nou over leuke of minder leuke dingen gaan....ik weet haast zeker dat jij ook schrijft zoals je bent.....recht uit het hart en dus gemeend!



En dan lees ik dat jij er een doorgeeft aan mij.


Nou wil ik niet ondankbaar lijken of arrogant overkomen, maar ik heb in het begin van mijn blogtijd ook eens een Award gekregen en heb toen eerlijk verteld dat ik me zeer vereerd voelde daarmee....maar dat ik het daarbij laat en er verder niets mee doe en dat is nou nog altijd zo.
OMDAT: diegene die mijn posten lezen moeten inmiddels Ger van de hoorn des overvloeds wel een beetje hebben leren kennen.
Ik ben zoals ik schrijf,ik lees bij al mijn volgers en doe mijn best om 'n reactie achter te laten, wat soms niet altijd lukt....helaas!
Jullie zijn mij allemaal even lief dus aan Awards doorgeven doe ik nu ook niet.
En ik moet ook eerlijk bekennen dat ik er niet op uit ben om in de kortst mogelijke tijd zóveel mogelijk volgers te krijgen....
Want dan ben ik bang dat ik al die posten toch niet bij kan houden, en dat wil ik wel graag!
En toch staan er inmiddels al 90 volgers, waarvan enkele die mij zijn gaan ''volgen'' en er voor de rest niks meer mee deden, en geen enkele reactie achterlieten, en dat kan ik dan weer niet zo goed volgen....

Tegen de tijd dat ik 100 volgers heb ga ik wel een Give Away bedenken omdat ik het leuker vind te geven dan te ontvangen.
Ook doe haast nooit mee met de Give Aways bij andere bloggers, het kan wel in mijn sitebar staan maar mijn naam staat niet op 'n briefje bij de verloting.
Een keer heb ik de Give Away gewonnen bij Jolanda van ''Kom achterom'' en die mooie zelf gemaakte en beschilderde hartjes en eitjes staan en hangen op 'n mooi plekje in huis.

Hopelijk heb ik het een beetje duidelijk gemaakt wat de reden is van het niet in ontvangst nemen van de Award.

Fijne zonnige zondag en lieve groet!!!
Ger

Unknown zei

Liebe Lynda,

erst einmal herzlichen Glückwunsch zu den Awards! ;)

Und dann natürlich ein riesiges Dankeschön, dass du Kristins Aufruf gefolgt bist. Ich habe ihn gerade eben erst gesehen und war vollkommen sprachlos und auch gerührt. Und so habe ich auch deine Seite gefunden ... :D

Wenn ich darf, komme ich gern wieder ;)

Ganz liebe Grüße

VINTAGE

P.S. Dein Deutsch ist klasse - ich wäre superfroh, wenn ich so gut Spanisch sprechen und schreiben könnte... *nick*

Fågel Blå zei

Oh thank you for the awards!
I beee so happy!
I show it on my blog today!
Have a nice Sunny sunday!
Kathrine

Home and Lifestyle zei

Van harte Lynda...jij zou ook nog eens een gezelligheidsaward moeten winnen, volgens mij stromen die dan je blog binnen! Je hebt een heel eigen stijl van schrijven en reageren en dat maakt je bijzonder leuk in blogland!! Recht uit het hart...maakt niet uit waar het over gaat!

Oh...wat erg je depressie! Ik hoop het nooit mee te maken, wat dat betreft kun je beter je pink breken...dan weet je dat het na een aantal weken weer over is! Dat is met een depressie heel anders....!!

Een hele fijne zondag, Lynda! Lieve groetjes, Ingrid

Rozmeen zei

Hoi,

Als eerste gefeliciteerd!
Ik heb net je blog otdekt. Prachtige inspirerende fotos en geweldige blog!

ik ben je nieuwste volger.

Fijne zondag!
Liefs,
Rozmeen

Bonjade zei

Iehhhhhh....aaahh..........check check is it really me......yes...yes!!!!!
Wat lief wat lief!!!!!
Ik voel me vereerd, ook al heb ik ook op mijn blog staan liever geen awards...ja zo moeilijk altijd...aan wie geef ik hem door.....want ik heb er maar 5 te vergeven....tja, en ieder verdient er wel één.........
Maar ik neem hem zeker van je aan hoor, een eer zelfs....hang hem lekker in mijn prijzenkast;0)
Kuch...kuch.....
Ga er in mijn volgende post even aandacht aan schenken........zo lief!!!
Was diep onder de indruk van je punten, vooral nr: 5
Kon er vast veel met je over kletsen en ik weet wat je hebt doorgemaakt............maar super stoer van je om dit te noemen en nog stoerder dit te hebben overwonnen........
Heel veel liefs van je Bonneke
Past heel goed bij me.
Hug
Blogging makes friends for life
;0)

Anoniem zei

Ja ik geloof ook wel dat jij blogland op zijn kop kan zetten,volgens mij doe je dat dagelijks whoehahaha,nee hoor,maar ik geloof dat je druk bent haha en een beetje gek,maar goed gek,ehmm vrolijk gek,nou genoeg ik feliciteer je met je awards en leuk wat te lezen over je,wens je nog een fijne zondag,lieve groetjes Joke.

Karin zei

Pssst ;)
(je hebt ook een TAS gewonnen las ik, jippie!!)
Gefeliciteerd

casa nostra zei

Heey Lynda, leuk om jou hier ook te zien. Ik ben een tijdje niet in blogland geweest en zie dat er weer veel nieuwe bloggers (o.a. jij) bij zijn gekomen. gefeliciteerd met je awards en ik kom binnenkort weer verder bij je rondsnuffelen.
groetjes,

Loveforpiemonte zei

Hoi,
Snap je helemaal hoor! Ik heb natuurlijk al 2 katten die ook altijd naar buiten gaan en een hordeur gelukkig!!! Maar het geeft wel weer heel veel gezelligheid!
Fijn weekend nog!
Groetjes Madelon

Unknown zei

heeeeeeeeee meid gefeliciteerd met je awards!!!
Leuk je geheimpjes te lezen......ook al is dat uit moeilijke tijden.
Weet wat het is en.....weet wat het me gebracht heeft,veel zelf inzicht en achteraf ja das achteraf dus :-) had ik het niet willen missen,heb er veel van geleerd.
Dus ga lekker door met je blog en GENIET ...knuf!

Jeanette zei

Jij heb voor iedereen ook wel een bijnaampje hè, sjaantje en bonneke...Je verzint ze leuk!
Gefeliciteerd met je award! (s)

Liefs, Jeanette

Corine(THUIS) zei

Gefeliciteerd met je dubbele award! En dapper dat je ons die 5 dingen van jezelf vertelt! Blog jij maar lekker verder zoals je bent, ik vind het reuzegezellig!
Groeten, Corine(THUIS)

Pierelantijntjes zei

Hey Lynda,
Gefeliciteerd met je awards. Je bent zeker in staat om blogland op zijn kop te zetten hoor. En dat bedoel ik echt in positieve zin. Heerlijk hoe jij reacties geeft, en hoe je blogt. Blijf jezelf, en ik hoop ook dat je droom nog een keer uit zal komen.
Liefs van Ester

Inge zei

Thanks sissie!!
You nominated me WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Ma ma ma ma ma moehoeoeoeoet ik ze nu dus ook doorgeven?? Hoeoeoeoeoe gaat dit in zn werk...

Mn award prijkt bovenaan in mn blog en ik ga er vannacht over dromen, naast mn schoenen lopen morgen, hopelijk wordt t mooi weer en je NOG meer lastig vallen en GEK maken (voor zover je dat nog niet was) met mn banken...hahahahaha...
Want als ik DAAR al een award voor krijg dan ga ik nog ff door natuurlijk...LOL

Sweet Dreams sissie!!
XXX vj Z

Gaia zei

congratulations! You nominated one of my fav blog of one of my dear friend Irene! Valdirose is amazing you should visit it!

Little Emma English Home zei

Well done Lynda!! I'm so glad to hear that. you're a wonderful woman, you can do whatever you want! I'm so proud of you...Congrats on your award too, well deserved.

I send you a big hug, I'm leaving for France so now I'm going to prepare the suitcase (hate it!)

See you soon
xx Zaira

Gaia zei

Just a quick note to wish you a great holiday!

See you in september!

Bonjade zei

Nee liefie.......je naam stond er wel hoor.....
Maarre ik dacht...huh....zou ze.....???
Ken ik er nog meer....????
Nee, of toch misschien.........
Voor mij....???
Zou het echt.......

Iehhhaaaahhhhhh......ja het is echt....!!!!
Een tastbaar lief kaartje van Lyn.....
Oh wacht..........................................................................................................even dansje doen................................................................................................................................
Pfff ben ik weer.....
Dus nu heb ik hoog aaibaarheidsgehalte van Lyn in huis......trots trots....
Op mijn kussentje genietend van een prachtkaart van mijn lieve Lyn.....

Dikke smakkerd van mij, ga er binnenkort weer een post van maken hoor....ach meid als jij niet binnenkort beroemd bent dan maak ik een dansje..


Kom effe saampjes gezellig...........................................................dans, dans...................................................................................
Dikke knuf van mij voor jou.
Bonneke