D-tour/THE tour/ ON tour...

donderdag 26 augustus 2010

Mèn, ben ik trots op mezelf!!!!;)....de meeste van jullie hebben nog nooit een bericht gepland....en IKKE WEL!!(mam, lees je mee??? IKKE WEL:-P) Dat vraagt om een online workshopje "berichten plannen".....alle bedankjes van jullie mannen mogen in bloemvorm naar mijn adres *grijns*;)

Kijk.....(lees)....je tiept dus je nieuwe bericht.(tot zover iemand vragen??:)).
Maar als je klaar bent klik je niet op "bericht publiceren"maar zie je linksonder(bóven bericht publiceren.....ow jee..) "Berichtopties, onderstreept.......(zie je het staan? heeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal links naast Labels)....daar klik je dus op en plots verschijnen er allerlei opties....GEEN paniek....alleen naar het rechter rijtje kijken.....daar zie je staan *denkt*.....automatisch en gepland.....drie keer raden....klik gepland, en vul daar je tijd en datum in....en klik DAN pas op publiceren...et voilá!!!!*BUIGT*
That's all!!! IEZIE!:)
Tot zover THE tour...
zucht...
Op de heenweg van onze vakantie kozen we dus voor een D-tour......adres thuis opgezocht, routeplanner geprint, cadeautje in de tas en daar gingen we.....zou ze er zijn? Zou ze het wel leuk vinden(was misschien een vraag die we ons te laat stelden ;)).....adres gevonden...4 man sterk naar binnen, en vragen aan de eerste de beste die we tegen kwamen of ZE er was......wat verbaasde blikken vanachter een glazen wand riepen naar de dame in kwestie dat er bezoek voor haar was.......kwam ze aan....nou....ZO zag verbazing eruit....ik riep nog "IT'S ME"......en verdomt...ze wist het meteen......dat IK het was...;)!
Lekkere koffie(dank u schoonmama;)) en een sanitaire stop(en heeeeeeeeeel veel gezellig kletsen) verder...maakten we ons weer op weg, maar NIET zonder een bos prachtige roze rozen en een vaas om ze in te zetten, in de voortent.....en ze hebben de HELE vakantie gestaan.
Balen is nu dat ik NATUURLIJK wel foto's heb gemaakt...van de voorkant van de zaak én van haar(keer of 4 want mevrouw moest keuren;)).....maar dat ik nu dus niet aan mn foto's kan omdat die op de harde schijf van manliefs' computer staan.......*haalt adem* en omdat DIE heeft besloten ermee te stoppen(niet manlief, die schijf!!!)

update:....als je naar Ria haar blog gaat,......want ik had natuurlijk wél al de foto in het echie aan haar laten zien he, was de voorwaarde;)....maar ze heeft 'm geplaatst..STOER WIJF!!!;)
Telt u even mee??? Dus mijn laptop....KAPUTT.....harde schijf van pc van manlief...ZIEK....blijft over.....een computer uit het jaar nul, met een beeldscherm model koelkast, met een snelheid van.....-10!!!!!
(die arme Ria voor niks al haar nagels van zenuwen afgebeten;))
En dus eindigt mijn verhaal over de D-tour met een anti-climax.......
tja....ON tour gaat ie dus....die pc......en ik rammel mn blogposten dus (ALS IK AAN DE BEURT BEN...kuch) op een oldtimer....

Wat dit liedje ermee te maken heeft???? Dit is Toto...met het liedje 99...want zeg zelf, wat is de beste manier om geen pc aan gort te meppen????????
Tot 100 tellen!!!!

1....2.....3.....4....5....*zucht*...6....7.....

*************************
O boy am I proud of myself!!!!! Most of you girls never planned a post before, although....I think for some of you American/Italian ladies it's old news;)!
If not, let me know....I will tell you!(I explained it in Dutch, but if you already know.......I won't translate;))
So far for THE tour....
When we went on our vacation, we took a D-tour, looked up the adress at home.....printed a planner and went. Parked our car, questioned ourself, would she be there, will she like the surprise(maybe a little late;)) because I don't know if I would;))...and in we went.....asked for her....and waited.....she came, looked puzzled and surprised and knew when I said: "IT'S ME"....right away it was ME....strange;)
After a nice cup of coffee, a sanitary stop(lots of talking;)) we went on, but NOT after she gave us a LARGE bundle of pink roses!!! With a vase!!!!! To put in our caravan!!!! And we did, they lasted the entire time!!!
Shame is, I took pictures, from her and the roses, from her 4 times because she wasn't content with the other 3 I took ;))))....but.....*sigh*...those pictures are on my hubbies harddisc, and this thing(disc, not hubby;)) decided to STOP!!!!!!
Update: go to her blog, she shows you the picture, I've had to send it to her, that was the deal.....she had to look first;)..and now she is showing herself.....TOUGH CHICK;))
 So....no IT has to go ON tour, and we are left behind with 1 computer....prehistorical version, screen with the size "fridge" and as fast as a dead snail!
So, when it's MY TURN, I will make my posts from there.....*sigh*
Are you girls counting? My laptop...BROKEN....hubbies pc.....SICK....
*SAD*.
But at least we have this oldtimer, and so posts will be coming....:)....

If you are wondering why this song???
It's Toto.....song is called 99.... because what's the best way to keep yourself from destroying a computer???
counting till 100!!!!

SALUT!
1......2.......3......4......5...*sigh*......6.......7.....

Leave a Comment

flowing moments zei

Handig dat je berichten kunt plannen ik moet het maar eens onderzoeken. Minder handig is een kapotte PC en een zieke man , sterkte en beterschap daarmee.

Groetjes Joke

It's me zei

Kijk nou naar mijn post !!!! hahahahhahah!!!! wel sneu zielige jij !!.........alle computers stuk.........wel even een link maken nog naar mij.....want daar sta ikke...............toedeloe........liefs van mij....

Abacaxi & Hortelã zei

Oh wat ontzettend balen zeg! Voor jou... maar ook voor ons...wij... nieuwsgierig... neu tuurlijk niet ;)
Hoop dat de snel weer verbetering in de digitale toestand zit bij jullie! Voor iedereen beter!

Bisous, Chantal

Irma zei

nee geen medelij met dat K...e ding eruit ermee door het raam dan zul je merken dit lucht op, tot 100 tellen daar heb je nu juist nu geen geduld voor, doe maar het is verantwoord smijten,

sterkte Irma

Karin zei

Wat is dat toch met die computers, zijn allemaal de geest aan het geven geloof ik. Die van mij blijft om de haverklap hangen grrrrrr. En het ergste....geen foto van ons Ria!!!!! Maar we gaan hem toch wel te zien krijgen he, als de harde schijf weer is opgeknapt, want ik ben retenieuwsgierig hoor!

Rozmeen zei

hahah jij kan echt zo leuk schrijven!! Ik hoop dat je snel weer op de digi weg zit...ben reuze benieuwd!!!\


xxx Roz

Nicole Claudia zei

Ooo, wat schrijf je toch geestig, ha, heerlijk na een dag allemaal rokjes, rokjes, rokjes, rrr.....!! Gepland berichtjes sturen, ik zal het even doorsturen naar mijn ongestructureerde hersenpan, maar ik vrees.... dat ik belabberd in plannen ben...

En tot honderd tellen?!? ik kan me voorstellen dat als je met een computer uit het stenen tijdperk probeert foto's in te laden je beter even wat anders kunt gaan doen... Zwaar waardeloos, zeg... nu veel beterschap met de harde schijf!!! Hahaha!!

Groetjes, Collie

lia zei

Oh jee, alle computers geven de geest bij jou. Dan moet er toch echt wat gaan gebeuren hoor, want hoe moet dit anders hier.....
Leuk dat je Ria hebt ontmoet, zal zo eens even bij haar kijken.

groetjes Lia

Magui zei

Thanks Lynda! concur with your feelings with the PC and I also hope the language barrier is not a stone in the way of our friendship ... kisses. Magui

G-STYLE zei

Dankjewel Lynda voor de korte cursus , lekker duidelijk ,zelfs ik denk er wel mee aan de slag te kunnen , wat jammer dat ik geen vakantie meer heb en het nu dus nog niet nodig is ......
Ik heb Ria al even gezien achter de bloemen, heb voorgesteld de bloemen de volgende keer 10 cm te laten zakken (als ik nou om de broek vroeg zou het anders zijn.....)
Ben benieuwd wat ze doet , t'is toch leuk om iemands gezicht(vooral van zo'n leuk iemand) achter de blog te zien , vind je niet ......
nou , ik ga stoppen en wens je veel sterkte met je pc uit jaar nul.
fijen avond verder, lieve groet Gea

Corine(THUIS) zei

Dank voor de cursus :)) Maar (fluistert) ik wist het al en stiekum zet ik ook wel eens wat klaar als m'n weken wat vol zitten..
Die foto van Ria..heb je niet iets meer mens voor ons?? Ik ben gek op bloemen hoor, maar nog meer op mensen:)
Groeten en succes met je prehistorische pc die je ook nog delen moet..
Corine(THUIS)

Pierelantijntjes zei

Haha, wat heerlijk dat Ria gelijk doorhad dat jij het was. Gezellig om elkaar te ontmoeten, en leuk ook dat er foto's gemaakt zijn, maar minder mooi dat ze op de kapotte comp. staan. Het zweet breekt me al uit als ik aan een kapotte computer denk, ben n.l. zeer verslaafd...tot 100 tellen zou voor mij niet genoeg zijn denk ik.
Ik wil je ook zeer vriendelijk bedanken voor de cursus berichten plannen, maar ik heb zo het vermoeden dat ik zelfs voor deze supergoede uitleg te blond ben, maar morgen ga ik het uitproberen.
Groetjes van Ester

Floor zei

Bedankt voor de tip ! dat plannen bedoel ik verder is het knap balen van je computer en die Ria die moet ik ook maar eens ontmoeten en volgende keer even D tour langs mij ook gezellig !

Mayflower zei

Jij bent ook een stoer wijffie....berichten planner hihi....ik kon deze optie al, is heeeeel handig voor als je eens weg bent of geen tijd heb.
Heb jij die megabos rozen aan Ria gegeven???? Zou ze die niet eens snel in een vaas zetten hahaha.....hoppa...zakken met dat boeket...ik wil de hele nieuwe coupe zien hihi.
Lieve groet, Mea

Margot zei

D -tour komt ook hierlangs hoor. Maar of ik je meteen herken,,,,,of WIL herkennen????
Heb je nog berichtjes op voorraad???
Dan kan je ook met de computer uit het jaar blog..uuuhhh, blok, snel vooruit. Maar bedanklt voor de tip en het is je vergeven...
Wordt wel spannend hoor, hoe ons Ria er nu uitziet????
Smakkerd, Margot
Simpley Red is trouwens wel 1 van mijn favorieten, zolang doe ik nou over één reactie, kun je deze ook al zovast vooruitplannen??? ha, ha....
Welterusten

Floor zei

Hoi

Ik klikte dus op publiceren maar toen publiceerde ie hem meteen moet je niet op opslaan klikken als je de tijd en datum hebt ingesteld ? want nu stond ie er al maar ik heb m weer weggehaald maar ja hoe moet dat nu?

Claudia Leertouwer zei

Vol verwachting klopt mijn hart, ga snel bij haar kijken.

Liefs Claudia

by kuzz zei

Wat leuk dat je Ria in het echie ontmoet hebt! En volgens mij was het daar wel heeel gezellig!
Balen van die computers zeg, maar gelukkig had je dat ouwe bakbeest nog, zo kunnen we weer heerlijk mee genieten nu je weer thuis bent!
groetjes, Erna