Time to....

vrijdag 13 augustus 2010

Say goodbye!!!:)
De laatste wasjes zijn gedraaid en gestreken, gevouwen en gestapeld, we zijn nog niet helemáál klaar, maar......het wachten is natuurlijk op manlief, die(zoals als altijd en ik KAN er maar niet aan wennen) waarschijnlijk vanavond een en ander in een tas mikt en dan KLAAR gilt. *ZUCHT*.
Ik wacht met pakken van m'n eigen spullen tot het laatste moment( ja net als manlief maar MET geldige reden;))) omdat alles anders zo kreukt.:D.
De tassen van de meiden zijn dicht(net, maar dicht!) en heel veel hoef ik gewoon niet mee te nemen omdat het er al allemaal is. Morgenvroeg nog de toiletartikelen in een laatste tas mikken en kijken of ik dit keer met gestrekte benen voorin kan zitten(als ik terugdenk aan de tripjes naar Zuid Frankrijk en Oostenrijk......dat mn kuiten op knappen stonden van het gebogen zitten, mn ene bil dood was omdat ik er maar op 1 kon zitten, ....enzo;)).

I don't think there's one piece of dirty laundry in my house anymore because I've washed it all, ironend it all, folded it all, and stacked it all....and now we stand before the challenge to get it all in bags! Well....we WILL get it in bags, but the question IS....will those bags fit in my car???*SIGH*
The girls' "stuff" fitted in a bag...each!!!! And Hubby will do as he always does...tonight....planning to go to sleep he will throw some clothes in a bag and says TADAAAAAAAAAA.......and me, I always wait until later because otherwise everything wil get wrinkled:D!. So....let's see if tomorrow I will be able to sit with stretched legs in the car( that brings me back to the times we drove to the South of France or Austria....and my calves nearly exploded from sitting with benden legs all the way....and one buttock nearly died because I could only sit on 1......and so on...;))


Ik had me voorgenomen er morgenvroeg ZO(zie boven) bij te staan.......*zucht*...we zijn nog niet klaar maar ik kan jullie NU al melden dat DAT er niet in zit.....hoe er wél uit zal zien??? Dat zien we morgen wel! Moet nog even een kadootje inpakken, 2 tasjes naaien(yeah right) en........uhm......enzo.......
Voor iedereen die ook nog gaat......BON VOYAGE!!! En voor de rest die hier blijft of zelfs alweer moet gaan werken......MIJN BEURT!!!!;))).....JUST KIDDING!!

This was my plan(above) looking like this tomorrowmorning, but....I can tell you now, IT'S NOT GONNA HAPPEN! What WILL happen??? Don't know, will see...have to wait....
I have to wrap a present, sew two handbags(NOT) and....and....and....
I wish all of you who also has a vacation ahead...BON VOYAGE!! En for those who went and came back already, or even have to work again...MY TURN!!!;) JUST KIDDING!!!!

Bye for now!!

TOEDELS!!!

Lynda

WHOOPS......dit was natuurlijk alleen over de kleding he..."vergeet"ik zomaar dat er ook nog twee slaapzakken, 2 luchtbedden, 2 tenten en 2x beddengoed in de auto moet!!!!! En nee ik heb geen stationwagen!!!!
AAAAAAAAAARGH
WHOOPS...I forgot....this was all about clothes.....I "forgot" 2 tents, 2 sleepingbags, 2 airmatrasses and pillows and covers......also have to fit...in my car....and NO I don't have a stationwagon!!!!!!
AAAAAAAAAAAAARGH

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Ohhh Lynda!! Heerlijk dat je morgen op vakantie gaat! Ik wens je heel veel plezier toe...geniet er lekker van!!

Lieve groet, Ingrid

Karin zei

Flink wat tassen en koffers achter tussen de zittingen proppen, kunnen de kinders zich opvouwen (zijn op die leeftijd heeeeel wat elastischer dan ons) en manlief niet teveel mee laten nemen, heb jij weer wat extra plek. Slippers he, niet vergeten hoor.
Enjawelhoor, ik heb bommetje gedaan, vraag maar aan zoonlief, maar dan in het zwembad wat dat had de aangename temperatuur van 26 graden EN dan zag niemand mijn ingezakte coupe ;) Ik heb het alleen niet op foto vastgelegd, je zult me dus op m'n woord moeten geloven.

FIJNE VAKANTIE!!!!!!

wonen bij de dijk... zei

lieve lieve schat, heel veel plezier op je vakantie, en heelhuids terugkomen graag..
Ik heb het vandaag zwaar, woensdag de begrafenis, willemijn die met haar klas heen gaat..
kan ze het aan??
ik weet het niet..
moeten maar zien, en anders gaat ze bij mij zitten...
jij lekker genieteten het is nou jou beurt..
wij moeten over 1 week alweer naar school...
kus, coob

Diana zei

Joehoe!!!!! Lynda, gaat op vakaaaaantie!!! Niet dat ik nou zo blij ben met jouw afwezigheid (zal je echt echt echt missen hoor!) Ben gewoon blij omdat je een leuke tijd tegemoet gaat!!!
Enne...tegen de tijd dat ik een nieuw huisje kan huren (keep your fingers crossed) dan plaats ik een noodkreet op m'n blog: Gezocht: Tips van bekwame Interieur Designer (aangezien ik niet weet waar ik zou moeten beginnen)
Heul Veuls Plezier allemaal!!

Bonjade zei

Vergeet je niet je laptop mee te nemen lieve Lyn....je snapt toch wel dat ik je niet zomaar kan missen....;0}
Heel veel fun, maak veel herinneringen en kom vooral heel vlug weer terug.
Liefs en toedels

It's me zei

Lynnnnnn....ik ga je missen meis.....hoe moet dat nou 2 weken zonder jouw???....geniet met volle teugen !! heel veel plezier........dikke zoen van mij......liefs Ria......mis je nu al.......

Splashes of Pink and Mint zei

Owww... ik zie jullie al gaan...!! Wagen natuurlijk tot de nok aan toe volgestouwd! Wat dacht je van een aanhangertje? Heeft mij ook deze vakantie weer gered hoor, hahaha!!!! Of... zou ik misschien wat minder ouwe meuk mee naar huis moeten slepen volgende keer??? Tja... het is allemaal zo leuk hè! Nou meid, ik wens je een hele fijne vakantie, en tot over een paar weken! (Natuurlijk wel effe een fotootje van je ingeladen auto nemen hè! Dat willen we zien vanzelf!)
Liefs Elly

Unknown zei

Oh Lynda, dabei packen wir Frauen doch generell immer nur dass Allernötigste ein und beschränken uns auf die wenigen Basics. Wie ich sehe, hast du auch nur die dringlichste Bekleidung in den Koffern verstaut. Und selbst die Autohersteller sagen immer, dass die Fahrzeuge reine Frauenfahrzeuge sind. Da müssen doch die paar Köfferchen hinein passen, oder? ;)

Ganz liebe Grüße

VINTAGE

Claudia Leertouwer zei

Fijne vakantie, maar zo'n jasje zit niet echt lekker in de auto hoor!

Liefs Claudia

Irma zei

hihihihi zo herkenbaar, de laatste keer dat ik op vakantie ging met de auto waren we slechts 10 min. onderweg en werd al gek van twee ruzieende kids ik heb naar achtergegrepen en pakte wat ik pakken kon en gaf er een beet in ....tja zeg ik ben ook maar een mens we moesten nog 12 uur dus vond het dapper dat ik in 10 min. al gillend gek was .....maar het hielp wel en het luchte op,

een heeeele fijne vakantie en ohhhh ik zou zo mee willen...nou als ik nou beloof niet te bijten????

liefs irma

Miranda | Taxx Life Blog zei

Oh ik ben benieuwd of alles in de auto past...we zijn net terug van een weekje. Auto prop en prop vol!! Maar ik wens u een hele fijne vakantie en geniet ervan!

lia zei

Oh, dat word passen en meten.... Maar een hele fijne vakantie meid en geniet ervan.

Anja zei

Geniet ervan meis! En kom heerlijk uitgerust weer terug. Dan kan ik tegen jou "strijk ze" zeggen, whahahaa :D ;)

Groetjes & Kus
Anja

Jolanda zei

Gewoon zitten op de dekbedden en slaapzakken die kids, spullen onder HUN voeten, en genieten!!! En denk aan mij, ik moet maandag weer beginnen....:)
Veel plezier, zomerse groetjes

Jeanette zei

Hele fijne vakantie en genietze, tot over twee weken.

Groet en tot blogs,
Jeanette

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Maak er een toffe tijd van!!!!
Hier ook vakantie, we genieten van huis, tuin en dagjes weg ;-)
Fijne tijd!!!!

Tot blogs enzo ;-)
Groetjes Hil

Kom Achterom zei

Ha Lynda
Meid maak er een heerlijke vakantie van
Zo als hekkensluiter heb je dat echt verdient hoor!!
jaaah dat meen ik!! Ik zal je gekke geintjes en maffe reacties wel even missen hoor!
Met of zonder kramp in de kuiten lekker genieten hoor van Frankrijk!!
lieve groetjes
Yolanda

G-STYLE zei

Lieve Lyn, hele fijne vakantie gewenst ......enne : NO STRESS !!!!
liefs Gea

Pierelantijntjes zei

Ik wens jullie een heerlijke vakantie toe!!!!!!
Liefs van Ester

casa nostra zei

hahaha, zo herkenbaar! succes morgen met de auto volproppen en een hele fijne vakantie. geniet ervan!!!

Inge zei

C u 2 D Sissie!!!
Koes!!

Floor zei

Oh Lynda geniet er van !!! Heel veel plezier en tot snel !!!!
xxx

Unknown zei

fijne vakantie hoor (ben natuurlijk net te laat :-( ) En fris en uitgerust weer terug he!
groetjes karin

Nieneke zei

Veel plezier.

Anoniem zei

Owww ben ik al te laat zeker,om je nog een hele fijne vakantie te wensen,dan zie je in ieder geval als je terug komt,dat ik toch aan je heb gedacht om je een fijne vakantie toe te wensen,doeii doeiiii,wat zal het stil zijn hier,lieve groet Joke.

alma zei

Ben natuurlijk te laat om je nog een fijne vakantie te wensen...maar dat gaat ook zonder mijn wens wel lukken!!

Meid geniet er lekker van en ik wens je een hele berg mooi weer toe!!

Groetjes
Alma

Michaja zei

IK ben te laat! Je bent al weg. Had gisteren nog even willen reageren maar het kwam er niet van. Maar alsnog een hele fijne vakantie gewenst. Is het inmiddels bekent naar welk tropisch oord je bent? :)
Geniet er van en vooral van elkaar.
Lieve groetjes
Michaja
p.s. Ben heel benieuwd naar je stofje!!

Corine(THUIS) zei

Hmm, ben benieuwd of het allemaal gelukt is.. of heb je twee keer gereden??
Fijne vakantie in ieder geval!!
Groeten, Corine(THUIS)

Robyn zei

Lynda, I also have to have ALL of my laundry done when we go away! I hope you have a GREAT trip! THanks for your sweet comment on my blog!
I'm your newest follower!

Margot zei

Je bent al weg..... aarrrgghh....
En ik maar netjes reageren op al je stukjes. Had je me niet persoonlijk kunnen waarschuwen, nou ben ik ook weer aan vakantie toe.
Oké, toedeledokie, en tot over????
VEEL PLEZIER!!!!!
Groetjes, Margot

Vær våken zei

Lynda, it's your turn!! Have a lovely time!! xoxo Kristin