Souvenirs...

zondag 22 augustus 2010


je kunt niet naar huis zonder....
you can't go home without them....

Lynda

Leave a Comment

Unknown zei

Dear Lyndy,

if I'm at the beach, I passionately collecting shells. And all that I find beautiful, I'll take them home.;)

For me it is the best: be on the beach, listening to the water and collect shells. Only an hour is like a little vacation.

Hugs

VINTAGE

Michaja zei

Gisteren waren wij ook op het strand en hadden zo'n zelfde collectie gevonden.
Lieve groetjes Michaja

Anoniem zei

Daar heb je gelijk in,ik heb ze ook lange tijd mee naar huis genomen en plakte ze op schilderij lijstjes van de Ikea met een stranfoto erin,zoo lief,ik wens je een fijne zondag,lieve groet Joke.

Irma zei

daar ben ik het helemaal mee eens en je foto is errrrrug leuk, een nieuwe verzameling geboren ;-))

lieve groetjes Irma

lia zei

En hoe bevalt het daar?????

Pierelantijntjes zei

Heerlijk he, die schatten van de zee, Ik neem ook altijd wat schelpen mee als ik op het strand ben.
Groetjes van Ester

Anoniem zei

De mooiste souvenirs!

jolanda zei

Ja heeeeerlijk hé?? Wanneer je op het strand loopt, móet je ze gewoon meenemen!! Het zijn allemaal mini kunstwerkjes wanneer je ze goed bekijkt.
Leuk deze foto zo ;-)
groetjes jolanda

Unknown zei

Oh yes you can make plenty of stuff with these, like windshimes!

vosgesparis zei

ja fek he er moet altijd iets mee... ik zie dan dingen die ook hier te koop zijn maar dan bijvoorbeeld 2 euro goedkoper en dat geeft me dan weer een reden om het eindelijk eens te kopen.. als souveniertje ;)

Claudia Leertouwer zei

...ook bij ons weer volop in huis te vinden!

Liefs Claudia

Rozmeen zei

Mooie cadeautjes van de natuur!

Liefs,
Rozmeen

Mayflower zei

Mooie herinneringen aan ik hoop een prachtige vakantie. En was de Noord-Hollandse kust net zo mooi als die in Zeeland?
Fijne week.
Lieve groet, Mea