I FEEL GOOD.....

vrijdag 6 augustus 2010


ZON!!!het is echt waar.......mijn "ochtenddansje" werd deze morgen opgeleukt door de zon!!
Heb natuurlijk meteen m'n camera gehaald(al dansend;)) want ik wil wel even vastleggen wat er na al die regen nog over is....en je weet maar nooit hoe lang die zon dit keer blijft he;)(IK DUIM NOG EEN WEEKJE OF 4!!!)
:)
******************************
SUN!!!
it really is sunny today(I know you lucky birds abroad had sun since I don't know when, but we had some serious rain last few weeks)
My "morningdance" felt so much better in the sun! I danced inside and grabbed my camera, to show you what is left after all this rain.....and because you never know how long the sun will stay(I WANT IT TO STAY FOR AT LEAST A WEEK OR 4, is that too much to ask??;))


linksboven en rechtsonder....bloei van mijn hibiscus....van dezelfde struik..:)
picture left in top and right at bottom....flowers from my hibiscus...same bush..:)



linksboven  roze gipskruid, die het overigens beter doet ZONDER zon...gek ding
picture at the top left..baby's breath.....seems to like the rain more then the sun....


Bruce!!!(ik had nog éven de neiging het liedje van James Brown hieronder te zetten...I feel good.......maar ja....dan zouden jullie de hele dag met dat liedje in je hoofd lopen...;))
Bruce!!!( for a minute I thought about putting James Brown on...I feel Good.....:)...but then you all would have been singing this song in your head all day...;))


Fijne dag!!
Lynda

Leave a Comment

Anoniem zei

Pracht foto`s heb je gemaakt,je tuin ziet er gekleurd uit,echt genieten en dan je poezen beest erbij,dan kan je dag toch niet meer stuk,wens je een fijn weekend,lieve groet Joke.

Fågel Blå zei

Hello!
I love your beautiful photos!!!!!!
So lovely!
have a nice weekend!
kathrine

Diana zei

So Good... So Good... I Got You!!!! Te laat Lynda, hij zit al in mijn hoofd!! Enne...dank je voor het complimentje... de pluim zit in mijn reet hoor!

It's me zei

Yes yes !!! heerlijk weertje...even gauw wat dingetjes doen in huis en dan naar buitennnnnnn...........heeeeeeeeeeeerlijk..................fijne dag meid geniet !!!!!!!!!!! liefs liefs van mij.....

Home and Lifestyle zei

Je tuin staat er fleurig bij hoor...ondanks alles wat je er per ongeluk uitgetrokken hebt hi hi!

En vier weken zon...ik duim met je mee, want wij zijn ook de komende vier weken vrij! Lijkt me een goed plan dat wij de vele zonnestraaltjes gezellig samen delen...!!!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

LIVS LYST zei

You have to wait, Lynda!! *smiling

You see, I`m working it all out right now. So I will put a link in to the blog shop on LIVS LYST when the hole thing is ready!

So come and visit again, and you will see the blog shop link soon!!

Hug from Liv

basiclabelSweden zei

Geniet lekker van het zonnetje, de vakantie en het weekend!

Ps. nieuw huis, wij zitten nog in ons oude huis hoor hahaha... had ik dat ergens.... neeh toch.

liefs uit Zweden

Irma zei

ja ik weet het al in een volgend leven wil ik terug komen als kat:-))
je tuinplaatjes om te smullllllen ( ik ben een tuinfreak als je dat nog niet wist) en de Hibiscus TE GEK ook weer zo'n struik waar je vanop aan kunt die de hele zomer een mooie compacte fris groene struik is en als er al een heleboel is uitgebloeid gaat deze struik even heel uitbundig de show stelen mooi mooi mooi
een heel fijn weekend liefs Irma

Kom Achterom zei

Het is heerlijk he!
en is je laatste plant een kiwie?? Lijkt veel op de mijne.
of ben ik nu weer vrezelijk blond aan het doen hihih
Fijne dag
Yolanda

lia zei

Heerlijk dat zonnetje hé.
Geniet ervan vandaag. Al is de dag snel voorbij.

fijn weekend, lia

Vær våken zei

Would have loved to see that morningdance!:) A great weekend to you!! xoxo

Claudia Leertouwer zei

Net terug van mijn vakantie heb ik een award van Lina gekregen. Deze geef ik graag aan je door.

Liefs Claudia

Sonja zei

Shit, te laat: I knew that I would.. nanaaannnaaa

Hopelijk nog meer zon morgen, fijn weekend!

Groetjes, Sonja

alma zei

Ha die Lynda,

Het was idd een heerlijk weertje vandaag! Mooie planten in je tuin! Proficiat met je award....ga je je geheimen nog prijsgeven????

Groetjes
Alma

Jacqueline @ HOME zei

Dear Lynda,
Your photographs after the rain are lovely. Everything looks so fresh and thankful for the drink !! Our Hibiscus is just coming out. They are so pretty.
Have a lovely and sunny weekend. XXXX

Bonjade zei

Kijk je wel uit....????
Dat je niet per ongeluk je regendans doet...?
;0)
LIefs

Een sneller kloppend hart zei

Wat heb je mooie foto's gemaakt! en daar dan weer zo'n leuke collage's van!
Heerlijk was 't gisteren ja, ik ging werken met een smile on my face, van die smile is nu niet veel meer over, blé wat een weer, ik ga vandaag naar de kinderen op de camping waar ze verblijven, dat wordt denk ik binnenzitten...maar goed...mijn gezelschap daar gaat 't om natuurlijk! :) (joepie!)

Byebye, fijn weekend!