Verhuizen.....

zondag 15 augustus 2010


Verandering van omgeving.....
change of environment...

Lynda

ps.....hier Noordzeekust aan Tjechië........TIJDVERDRIJF!!!!!:D

Leave a Comment

Unknown zei

Had ik maar dat zicht vanuit mijn patio elke morgend....

Unknown zei

Liebe Lynda,

ich muss auch dringend wieder einmal an den Strand. Er ist rund 800 m entfernt und ich finde einfach nicht die Zeit dafür. Unglaublich und es ärgert mich. Aber nächste Woche soll es wärmer werden und dann gibt es garantiert einen langen Strandspaziergang ;)

Liebe Grüße und einen tollen Sonntag

VINTAGE

wonen bij de dijk... zei

Goedemorgen..
je kunt Niet zonder ons he, pc mee op vakantie????
Wel zo leuk ook voor ons, toch.
Want anders is het wel erg stil.
Maak ons maar lekker jaloers, met je verslag en foto's, je verdient het..
fijne dag, Cobi

It's me zei

Lyndaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh!!....je had geen pc zei je !!! maar je mannetje zeker wel?? .....hoe is ie nou?? de schrik al te boven????

Geniet van een fijne vakantie.......mis je nu al.......liefs Ria....

Michaja zei

Geniet ze meid je hebt het verdiend!
Bisous
Michaja

faire un songe zei

Heerlijk genieten ................Mmmmm vakantie tijd is de leukste tijd van het jaar.. ik duim voor jullie op heel goed weer..
Groetjes Hetty

Claudia Leertouwer zei

Dat ziet er niet verkeerd uit!

Liefs Claudia

Anoniem zei

Hey haha kun je het niet laten,mooi op de foto,had je ons niet gewoon mee kunnen nemen,geniet!lieve groet Joke.

Luiza zei

Good for you!!!
I´m a bit jelous, even though I had my change , allready...
Tomorrow work starts again, til next time...
Who knows, maby a winterholiday =)!

Have a nice time, Lynda, you are worth it!

Hugs/
Luiza

omaria zei

noordzeekust tsjechie ????????
is de boel verhuisd ???

omaria zei

oooohhh nu begrijp ik het pas,... ach ja sneeuwblond he..

Floor zei

ohhh daar kan ik het wel uithouden hoor...

Tierlantijn zei

Heerlijk uitzicht... Geniet van je vakantie!!

Groetjes, Ilona

Karin zei

Aaaaaaargh, weet ik meteen weer wat ik mis. Blijf me maar lekker jaloers maken hoor, ik geniet gewoon met je mee.

Bonjade zei

Ah...heerlijk mijn Lyn is blogverslaafd.....
Kom maar op met je jaloersmakende beelden....
Ik ga genieten bij je......
Maak veel herinneringen hoor.
Liefs

Corine(THUIS) zei

Slik..zit ik hier.. nou vooruit meis ik gun het je!
Wel verplicht genieten hè?!
Groeten, Corine(THUIS)

La Maison zei

Wel veel bloggen hoor vanaf het strand ;))
Maar pas op voor de zandkorrels daar kan zo'n ding echt niet tegen.
Daag
Hermine

Irma zei

je komt toch wel terug he?????ziet er heeeel aanlokkend uit maar we willen je niet missen;-)) geniet ervan liefs irma

Kom Achterom zei

OOOh ik zou zeggen DOEN!!!!!
kom ik naast je wonen.
heerlijk dromen op het strand! heerlijk windje lekker drankje beetje kwebbelen ik zie het al voor me!! Maar zeg!! heb je nu echt je laptop mee???
oooh wat ben jij errug!!!
nu lekker genieten hoor!!
lieve groetjes Yolanda

Inge zei

2 vrijstaande huizen naast elkaar dan met B&B in de tuin, jij Styliste en ik de Brocante!!

We hebben t er vanmiddag nog over gehad, ALWEER!!!
Handig hè internet op je mobiel!!

K vj Z

alma zei

Hey Lynda!!

Teken van leven!
Heel veel plezier en ik houd je blog in de gaten!!

Have fun!

Groetjes
Alma

Margot zei

Ooooh, ik hoef je niet te missen....
Geniet dan maar lekker verder en ik ga wel met de paraplu op stap....
Smakkerd voor jullie en de pc....
Margot

Een sneller kloppend hart zei

Hmm, die foto ziet er ook al heerlijk uit...geniet!!

Liefs, Veronique

Vær våken zei

What an environment! A little bit jealous....Enjoy!! Kristin