Proberen waard...

woensdag 4 augustus 2010


Woordloze Woensdag...
Wednesday without words...

je hebt niet veel nodig om mooi te zijn...
you don't need much to be beautiful...


je hoeft niet hoog te "vliegen", maar blijf omhoog kijken...
you don't have to touch the sky, but keep looking up...


Woordloze Woensdag....MISLUKT....;)
Wednesday without words.....FAILED...;)


Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Anoniem zei

Het zou mij ook niet lukken....denk ik,fijne dag nog,lieve groet Joke.

Home and Lifestyle zei

Met of zonder woorden...dat maakt mij niet uit hoor, dus mislukt is wat mij betreft niet het juiste woord! Gewoon lekker even buurten bij Lynda...dat klinkt veel gezelliger!

Een fijne dag! Lieve groetjes, Ingrid

LIVS LYST zei

Hi!
Thank you for reminding me of writing english! ;O)
Come and visit again. I have now wrote some words to you who read english!!!

Thank you! ;O)

Liv

Mayflower zei

Het zou mij ook niet lukken hoor haha. Hey meis, ik ben even bijgelezen, hier komt de regen met bakken uit de lucht dus het straatwerk hebben we vandaag gelaten voor wat het is. Ik lees dat je die prachtige tas van Ria heb gewonnen, wat een bofkont, maar je heb er ook wel héééél veel berichtjes voor moeten achterlaten haha.
Ohhh....en straks genieten van die prachtige Noord-Hollandse stranden, echt mooi.....zeg ik geheel niet onpartijdig als een echte Noordhollander hihi.
Ik wens je alvast een prachtige vakantie toe.
Lieve groet, Mea

Kom Achterom zei

hoe kan dat nou!!! Lynda en een woordeloze ....
Is echt niet mogelijk maar uhhhh ik ben woordeloos!!
hieihihihi
lekker genieten hoor!!
Yolanda

G-STYLE zei

Ademloos is wel gelukt hoor want van die tweede foto werd ik dat .....
prachtig vind ik dat bankje met die vazen en houten schalen.

Fijne woensdag (met woorden) lieve groet Gea

Bonjade zei

......................................................................................................................................................................................................................?????????????????????????????????????????????????????

Sorry moet toch iets kwijt: praat met jan en alleman....??????

Petra zei

Lynda, dat mooie boek hiernaast, heb jij voor mij een ISBN nummer en de prijs. Dan ga ik eens kijken of ik het hier kan krijgen. Nog even een vraag, soms is namelijk alleen de cover mooi :( Is de rest in dezelfde stijl?
Groet Petra

Ger zei

Nou zeg......denk je nu echt dat het er gezelliger op gaat worden hier als jij woordloos bent....?

Denk niet dat dat jou gaat lukken;-).........gelukkig niet zeg ik dan!

Ennuh.....mislukt?
helemaal niet, in die twee zinnen in je post zit meer aan inhoud dan duizend woorden kunnen zeggen!

Gezellig dat je stuk met mij mee wandelde door de mooie kasteel tuin:-)

Tja.....en waarom 2 blogs...
Speciaal om wat foto's op te zetten gemaakt tijdens vakantie's of dagjes uit.

Fijne dag!
Liefs,
Ger

Nieneke zei

Haha!

Een sneller kloppend hart zei

. , ..... ... : !


,

x

It's me zei

................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Corine(THUIS) zei

Die eerste foto is echt woordeloos! Geweldig wat er spreekt uit zo'n plaatje!
Groeten, Corine(THUIS)

Jeanette zei

Zonder iets te zeggen is voor mij ook moeilijk, ik mag graag even met iemand een gesprekje voeren. Dus bij deze, mooie foto's en leuk bedacht, zonder woorden......

Liefs,
Jeanette