This is the moment...R&R

maandag 2 augustus 2010


kijk wat ik kreeg!!!!!!!!!
Hoe handig en schattig is dát?????
Een superleuk boekje met allemaal leuke adresjes in en om Utrecht, 't Gooi
en Flevoland!
Héél veel winkeltjes met een uitnodigend uiterlijk;).....
Het boekje was onderdeel van een geschenk.....weten jullie nog....de verjaardags-give-away van "ons"Ria??? Ria hoef ik niet voor te stellen, aan NIEMAND!! Ria is bekend in alle windstreken, maakt vrienden all over the world;)!
Ria was jarig( 18 werd ze LOL;)) en trakteerde, en niet zomaar nee ROYAAL!!!! Je mocht meedoen zo vaak als je maar wilde(geloof*methetschaamroodopmnkaken* dat ik wel een ZILjoen keer heb meegedaan *kuch*) en je mocht ook nog kiezen uit drie geschenken......tja....voor de mensen die al vanaf het begin alle "stukjes van mij" hebben meegelezen.....de keus was DIT keer NIET moeilijk(DUHHHH)....ik koos de tas....ennnnnnnnnnnnnnnnnnn
ik won de tas!!!!!

Ik wilde wachten tot een zonnig momentje om er wat foto's van te maken, maar ja, dan ha'k nog lang kunnen wachten he ;)).
En zoals iedere "dame"weet......bij je tas horen bijpassenden schoenen....of was het nou andersom??? Anyway.....op mijn zolder(er zijn dingen die je gewoon NIET  weg doet;))) vond ik nog een paar matching ballerina's!


Ria en Rein....ik bedank jullie nogmaals HARTELIJK....ik ben zó blij met m'n nieuwe tas(ik hoor mijn ma zuchten...."je had er ook nog geen")
en ik vindt het hartverwarmend hoe gul en hartelijk jullie zijn, dankjullie!!!!*buigt*

*SMAK*
*******************************************

Well, you all know Ria, she has friends all over the world, she has sometimes(most of the times;)) more than 80 comments on her posts....she surfs all over the place to greet everybody, and she is always there! She and her hubby have a flowershop and a webshop(look at her blog to find the adress)
Recently it was Ria's birthday(the chick turned 18 LOL;)), and Ria wouldn't be herself if she hadn't thought of something NICE! She had a "birthday-give-away"...well....I don't have to say anymore, because you all entered;)....I have to say(little bit ashamed;)) I entered about  a ZILJION times :)....and no-one, who knows me well enough is surprised when I say, I choose the bag....you could pick one of three presents......didn't have to think for long(that's a first;)).......I prayed for this bag......AND I WON THE BAG!!!!
She added a nice little book with shops in her area....so.....HAVE to go there on time;)(who wants to come?)
And as we "ladies"know....your bag has to match your shoes, or was it the other way round??? O well.....in my attick(somethings you just NEVER throw away) I found matching pair of ballerina's!!!!!
Don't have to tell you.....I'M HAPPY!;)
I added this song, it's a Dutch singer, you probably don't know him, this song is an oldtimer;)......and I want Ria to sniff LOL!!!
Thank you SO much Ria and Rein, your so generous!I love your little funny e-mails(can't miss them, she's there every day;)))) thank you thank you thank YOU!!!!


Groetjes,
Lynda

PS: SING ALONG!!!!!!!!!!!
INHAKEN!!!:D

Leave a Comment

It's me zei

Kijk nou,...............wat een mooie post ...helemaal mijn ding !!! hahaahah!!.nou meid geniet er maar lekker van...hij is je gegund hoor.......ik hoop dat je er heel lang plezier van mag hebben.......geniet !!...liefs Ria......

wonen bij de dijk... zei

zo en dat wordt maar verwend..
en dan ook nog met zo'n prachtige tas...
genieten, en mee pronken, daar in zeeland..
met die bijpassende!! schoenen eronder..
oooh, we zijn ook allemaal gelijk, he..
alles moet matchen, voor het mooiste resultaat..
Ook al ziet een ander het niet, als wij het maar goed doen..
ha, ha ..
fijne avond...

Home and Lifestyle zei

Wat geweldig dat je DÉ tas van je leven bij Ria hebt kunnen scoren...dat wordt dus veel met je van zolder gehaalde ballerina's de straat op!

Veel plezier met je tas, maar dat gaat vast lukken!

Lieve groetjes, Ingrid

Kom Achterom zei

Super Lynda
Gefeliteerd met je give away!!!
Top met je nieuwe oude ballerina's
JAhaaaaahhhhh this is the moment!!
toedeloe
i see you
Yolanda

G-STYLE zei

This is the moment ...om te zeggen dat ik het zo leuk vind dat je een mooie tas hebt gewonnen , voor je verzameling zal je moeder wel denken...
Nou geniet van je tas en van de noordzeekust , ben benieuwd of je daar ook kan aarden , is wel mooi hoor !
Nou , ga nog even meegalmen met Reneetje ..............yeah !!!
groetjes Gea

Bonjade zei

Het moet niet gekker worden.....weer matching muscic.........
Hè hè daar is ie dan eindelijk.......wat een hoog knuffelgehalte post...voor de tas, je schoenen, je overheerlijke geur en natuurlijk voor Ria en Rein..........
Vooruit....jij een knuffel van mij..... omdat je deze mooie tas gewonnen hebt.



Psss....ik heb hem zelf ook......en je krijgt er een aandacht mee.......dus pas op hoor.......
allemaal loslopende mannen om je heen;)
Liefs

Kind An Huys zei

Hoe toepasselijk!!! Ik heb hem even een tikje harder gezet hoor!!! En wat leuk dat jij die mooie tas gewonnen hebt....mooie foto's heb je er van gemaakt! Dus jij kan mooi flaneren met je nieuwe tas op de noord-hollandse kust....
Liefs,Anne.

Door zei

Oh, wat gaaf zeg! Schoenen bij je tas.. ja nu je het zegt, ik moet nog even een tas scoren bij mijn nieuwe schoenen!!

Unknown zei

Leuk zeg, geniet er maar van.

Splashes of Pink and Mint zei

Ja, duh, wat is nou een tas zonder bijpassende schoenen????? Super, wat een gaaf kado! En lekker een zolder waar schoenen op staan, ik heb dus géén zolder! Dus ook veelste weinig schoenen! Maar ook niet veel tassen, dat scheelt dan weer!
Geloof dat ik nodig weer eens moet shoppen, ahum...!
Fijne week!!!!!!

by kuzz zei

Oooh wat is hij mooi! Wat een verwennerij van ons Ria he! Wat moet dat wel niet worden als ze een give away organiseerd als ze 25 wordt...haha!!
En dan ook nog bijpassende shoes...dat wordt me toch feest daar aan die Noordzeekust (maarrrrrr bij ons is het leuker ;))

Pierelantijntjes zei

Ooooh wat een superverwennerij! Die tas had dus niet beter terecht kunnen komen. Mooie bijpassende schoenen erbij. Geniet ervan.
Lieve groet van Ester

Livsnjutaren zei

Lovely pictures;)

desde my ventana zei

Enjoy your beautiful gift,
Hugs,
Cecilia

Fågel Blå zei

Hello!
And thanks for your comments!
lovely lovely photos!
And the gift so nice!
have a nice day!
kathrine

Nieneke zei

_swing, swing- mooi hoor! en dat het dan weer matched hè....niet te geloven!
Liefs, Nieneke

wonen bij de dijk... zei

Een vraagje..
is Inge familie van je???
enne ik vindt het erg leuk hoe je me benoemd in je stukjes op mijn blog..
Het is een naam, die maar 1 iemand meer gebruikt, en dat is een heel dierbare vriendin..
het doet me goed, als ik die naam voorbij zie komen!!!

wonen bij de dijk... zei

je hebt mijn toestemming hoor!!!
En wat een leuk verhaal van jou en inge..
ik zie het helemaal voor me:geer en goor..
lachen gieren brullen dus...
Groet, COOB

Tierlantijn zei

Wat leuk dat je gewonnen hebt! En de tas is een goede keuze zeg! Hij is super!

Groetjes, Ilona

@nne zei

Schitterende tas! Lieve groet, @nne

Anoniem zei

Prachtige foto`s heb je gemaakt van je cadoo,geniet ervan,lieve groet Joke.