Basis...

dinsdag 24 augustus 2010

Hallo allemaal!!! We zijn(een dag eerder dan gepland) er weer!!!  thuis...
Wat leuk om te zien dat al m'n geplande blogposten goed gelukt zijn! Ik had géén laptop mee, maar heb ontdekt dat je posten kunt plannen......tijd en datum naar eigen wens!
Ben ik slim of ben ik slim ;)!
Ik laat jullie voor nu even achter met wat sfeerbeelden van onze vakantiestek.....eerst weer even mijn huis mijn thuis maken!!!!!

********************
Hi all!!!! We are(one day sooner then planned) back!!! home...
So nice to see that my planned blogposts came through very well! I didn't had a laptop with me but I discovered that I could plan my posts in advance....any time and date you wish!!! Boy am I smart!!!;))
For now I'm gonna leave you with some pictures from our vacationspot....I have to start make my house my home again!!!!











(Irma kijk je mee???? Zit je klaar???? Hier komt mijn belofte aan jou;))





Groetjes,

Lynda

Leave a Comment

La Maison zei

Welkom thuis en jaaa je bent héél slim. Ik ga meteen eens uitvissen hoe dat gaat.
Prachtige foto's, ik heb genoten.

Lieve groet
Hermine

Floor zei

Mooi welkom terug ik heb je commentaar gemist op mijn stukjes en je humor vooral.
Ik ga ook eens uitvissen hoe je vooruit kan plannen is niet gek ...kan je gewoon zonder dat men het weet weg , das pas leuk.
en dan ineens halloooo daar ben ik weer ik was weg .........
enfin ik draaf door ben blij dat je er weer bent hoor !

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Heerlijk, weer thuis! Lekker je eigen bed!!
En je eigen spulletjes.
Plannen dus...you is echt slim ;-))
Ga ik ook eens naar spieken!

Groetjes!!
P.s wat een prachtige foto's!!

marianvok zei

Leuk zeg posten vooruit plannen, ik dacht echt dat ze van je vakantie adres kwamen!

Mooie foto's!

Claudia Leertouwer zei

Fijn dat je gezond en wel terug bent.

Das pas een uitvinding, manlief is niet echt gelukkig met mijn bloggen en ons huis staat er redelijk herkenbaar op en dan ook nog mijn woonplaats. Als ik ergens verbinding had snel een post plaatsen zodat het er toch nog "bewoond" uitzag.

Liefs Claudia

Anoniem zei

Ja handig is dat he,zo kun je ook een bericht bovenaan laten staan,dat deden wij met blogcandy`s op de kaartenblogs,je vakantie foto`s zijn prachtig,genieten zon,wind,zee,vogels,heerlijk!geniet lekker van je huisje,lieve groet Joke.

lia zei

Welkom terug, en hoe kwam je nu weer op dat idee van het plannen...
Ok, maar nu kunnen we zo je reacties weer lezen.
Mooie foto's.......

groet Lia

flowing moments zei

Welkom terug, wat een mooie vakantie kiekjes heb je gemaakt.
Het is altijd even weer omschakelen als je dan weer thuis bent, maar het went ook wel weer snel.

Groetjes Joke

Kom Achterom zei

Fijn dat je er weer bent!
heerlijk zeg die foto's oooh dat heb ik dit jaar echt gemist. Elk jaar gaan we naar de eilanden snik snik!! Fijne avond hoor lekker genieten van je eigen stekkie
lieve groet Yolanda

Ger zei

Ha, lief druktemakertje van me;-)
Welkom terug!X

Heerlijke foto's......ik voel de wind door m'n haren en probeer in gedachten lopend langs het strand mijn hoofd leeg te maken.....gooi af en toe een stuk drijfhout in zee.....nee niet voor de hond want die heb ik niet.....maar puur om me af te reageren.......grrrrr......waarom moest ik weer weg uit dat Franse paradijsje......

Trouwens wat is er mis met campinglife,ik zag toch echt een paar weken geleden een hele knus ingerichte caravan waar jij ging verblijven.....
Laat me raden.......het weer werkte niet mee?
Nou bij ons daar ook niet hoor.....
volgens dochterlief en die kan het weten want ze komen daar al jaren was het de 9 dagen dat wij er samen met hun waren de minst mooie van hun 3 weken dit jaar daar.
Wij hebben zelf 3 keer binnen ontbeten omdat het rond 9 uur maar 10 graden was op het terras.

Maar we zullen niet klagen......voor de rest was het TOP!

.....fffff bijkomen jij,wassen,strijken etc.
Maar vergeet vooral niet nategenieten!

Ben wel benieuwd hoe het geweest is en hoe jullie het vonden in N-H.

Lieve groet,
Ger

Pierelantijntjes zei

Prachtige foto's Lynda. Veel succes met alles weer uitpakken, plaatsje geven, wassen, strijken, boodschappen doen enz enz.
Groetjes van Ester

Abacaxi & Hortelã zei

Bienvenu a la maison Lynda!
Mooie plaatjes weer, genieten hoor!
Heb jij dat nou ook, dat je eigen huis weer even wennen is? Vooral als er nog overal tassen staan en troep grrrr%^&*%$# ligt... ben nu ook nog bezig met de laatste resten. Langzamerhand wordt het weer MIIJN huis!
Succes ermee & tot gauw weer!
Bisous, Chantal

Pien zei

Welkom terug thuis en in blogland!
Ik heb genoten van je mooie foto's.
En nu begint helaas weer het echte leven ......

Groetjes van Pien

Miranda | Taxx Life Blog zei

Welkom thuis! En jij bent super slim!!! Nooit geweten dat zoiets kon!? Geweldig!

Henny zei

Fijn hoor, zit te typen hup weg bericht, Oke opnieuw !
Sta ik in de tuin zegt mijn buurvrouw hoor je ook zo'n asociaal getoeter op het knooppunt, wie zo dat nou kunnen zijn ??? Heerlijk jij bent Back in Town ! Ben je wel netjes op je sishuisje geweest, knipoogje
Geniet nog even na, tussen alle wasje door ..... Vanuit de B, de BB

Vær våken zei

Welcome back! Nice to have you back again! Lynda, did you take these photos? If you did I am speechless! Anyway, what a gorgeous place! xo Kristin

Magui zei

wow, qué delicia esa arena blanca!!!, me imagino cómo la debes haber disfrutado!!!... bienvenida!

Bonjade zei

Zoooooohhh slim ben je!!!!!
Maar eerst kom effe hier.....smak, smak....welkom thuis meid.....heerlijk je bent er weer.......
Big hug.
Bonneke

Irma zei

wauw wat zijn je foto's mooi zeg prachtige collages, hier geniet ik van, welkom thuis en gezellig dat je er weer bent, tuurlijk ben jij slim wie slim is blogt ;-))

groetjes irma

Nieneke zei

Haha! Moest wel lachen om jouw reactie bij mij....Enne... hoe "bijzonder slim"je ook bent; er gaat niets boven een "live"post, het waren weliswaar mooie plaatjes, maar toch...
En ook fijn; er komen weer reacties van jouw kant; altijd leuk!
Welkom thuis!

Karin zei

Ja ik had je in het snotje hoor, mij hou je niet voor de gek!!!! Wat een prachtige plaatjes, smaakt naar meer, ennuh....had je Irma de zee beloofd!?
Welkom thuis meid, jij kunt je nu heerlijk in de was en de strijk storten hoef je je voorlopig niet te vervelen en tussen de bedrijven door kom je gezellie ff langs. Tot snel!

Rozmeen zei

Wat gaaf dat je posten vooruit kunt plannen..aah weer wat nieuws geleerd. Ik vind deze fotos zooo verschrikkelijk mooi. Ik hou erg van deze sfeer..

Mooie post!

Liefs,
Rozmeen

by kuzz zei

Nou zo te zien hebben jullie heerlijk genoten van de zee!
Mooie foto's, en fijn dat je weer thuis bent!

It's me zei

Wat een geweldige foto's !! ....de mooiste moet nog komen......................whaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaa..............hoe kun je je vakantie beter beginnen dan een bezoekje aan ons.................hahahahhaha!!!... .ik hoop dat je huis weer een beetje jouw huis is......komt goed uit want ik sta binnenkort bij jouw binnen........lief liefs van mij......

Luiza zei

Looks like a wonderful place to be in!!!!
I love the ocean!

Wonderful photos =)!

Thanks for visiting my new blog =)!

Have a wonderful evening!
Hugs/
Luiza

Stina zei

Bedankt dat je al weer langs bent geweest.
Wat zijn je foto's mooi geworden.
Dat verveelt nooit hé.
Tot horens maar weer, de groetjes

Corine(THUIS) zei

Ha die Lynda, hoewel we je niet helemaal hoefden te missen, was het toch verdraaid rustig hoor, ben blij dat je weer thuis bent!
Dank voor je lieve woorden voor mij zo direct na je vakantie!
Doe lekker rustig aan meis en laat het huis weer lekker eigen worden..
Groeten, Corine(THUIS)

Sonja zei

Wat een mooie post!! en welkom thuis..

Wat een stunt om je posten automatisch te laten plaatsen.. toch niet blond? haha

Succes met het op orde brengen van je huis..
Lekker weer thuis.

Groetjes, Sonja

André en Inka. zei

Hoi,hoi,welkom thuis en wat een geweldige vakantiefoto’s en,het is zeker ontzettend makkelijk om je posten te plannen wij doen het ook regelmatig.

xxx

Room Seventeen zei

Posten vooruit plannen? O, dat wil ik ook! Laat maar even weten hoe dat werkt.
Mooie foto's trouwens.
groetjes Hennie

Jeanette zei

Ik maak heel vaak posten vooruit, altijd handig iets op reserve te hebben"-)

Meid wat heb je het heerlijk gehad, prachtige foto`s van de zee en natuur en wat een bult schelpen zeg? Fijn dat je er weer bent, je kan niet gemist worden hoor in blogland:-)

Lieve groet, Jeanette

Michaja zei

dat vooruit plannen ken ik en doe ik al heel vaak. Maar daar heb ik geen seconde aangedacht. Dacht gewoon dat je zo verslaafd was en je op je vakantie ook lekker zat te bloggen :)
prachtige foto's heb je gemaakt. Heerlijk om naar te kijken.
Groetjes Michaja

lantliv etc. zei

Welkom terug! Ik heb je gemist hahah... zat je nou op Texel of ben ik nou helemaal uit de richting....

Je weet het mij maak je blij met prachtige foto's van de zee: Ik geniet.

liefs uit Zweden

Home is where the heart is zei

Welkom thuis!!!! Ik ga je blog volgen :))) Helemaal leuk en mooie foto's.
Geniet nog ff lekker na

lieve groet Zjietje

Splashes of Pink and Mint zei

Welkom thuis!!!! Wat een heerlijke foto's! Ze kunnen zo in de Seasons of zoiets!
Ik vind het heerlijk om weer thuis te komen, alleen die was.... jaks!

alma zei

Hey Lynda!

Welkom thuis!

Hoe sliep je eigen bed?? Ben je al een beetje door je was heen!

Dat moet je me toch maar eens leren hoe je die posten plaatst met eigen tijd en datum!!

Groetjes
Alma

Margot zei

Wat ben jij een ^$^$&^*&%&^$$....ons een beetje in de maling nemen.
Ik wilde bijna zeggen dat ik het door had, maar ik ben vrijwillig blond en goudeerlijk.
Mooie foto's hoor, maar ik moet even bijkomen van dit verraad en zal dan weer reageren....
Kleine groetje, Margot

Fågel Blå zei

Hello..... wowwwww this photo is lovely !!!!!
Have a nice day!
Kathrine!

Magui zei

Lynda, te cuento que los limones que viste en las veredas de mi ciudad, sirven perfectamente para la ensalada... si bien las naranjas no son dulces, son utilizadas para hacer ricos dulces artesanales... Besos

Jeanette zei

Jij hebt genoten dat is duidelijk, mooie vakantiefoto's. Ik wil daar ook heen, zeker nu de regen met containers uit de hemel valt.

Groet,
Jeanette

Margriet zei

Hoi Lynda,

Lekker om weer thuis te zijn, of niet? Hoewel het ook altijd heerlijk is om er even uit te zijn, en je foto's zijn ook weer prachtig! Ik wist het trouwens niet, dat je vooruit kon plannen met je blogberichtjes. Handig! Hopelijk heb je een fijne vakantie gehad.

Groetjes,
Margriet