Oogstrelend....

donderdag 12 augustus 2010

Vandaag een klein "reclameblokje", hier in huis staat alles in het teken van VAKANTIE dus niet écht oogstrelend;)...dus laat ik jullie even zien waar mijn eerste uitje in m'n eentje na de vakantie naartoe gaat('t is op een kwartiertje rijden....kan je niet negeren)

because everything here in our house says VACATIONTIME *sigh* no eyecandy here.............but...... I WILL show you were my first ALONEtrip after the vacation is going to ....... 














De producten zijn van het merk Hoffz en worden hier in de buurt verkocht bij Hoeve Hofackers in Baarlo. Hoffz heeft meer verkooppunten, daarvoor kun je terecht op hun site.
Zal ik ze even een mailtje sturen met de link naar m'n blog???

The brand is Hoffz and are sold in my neighbourhood at Hoeve Hofackers.
I love the looks!!!! Maybe I have to send them an e-mail with the link to my blog???;)


Have a nice day!!!
Lynda

ps: http://www.afvallenendoorleven.blogspot.com/
nieuwe blog van Claudia, ze gaat lijnen, althans....ze IS al aan het lijnen zegt ze....maar kan wat support en tips gebruiken......verder is ze behoorlijk "spraakzaam";)
O en hee Claud.....je adres he.....ben ik weer kwijt...nah ja...kwijt..staat op mn laptop en die is SJTOEK!..*hint*....
 this is a new blogger, Claudia, she wants to loose weight(JOIN THE CLUB)...and she SAYS she is already watching her food...*cough*...well.....go there, help this poor woman, she can use some tips...and support;)....o and uhm....she talks.....A LOT!!!!;)!
Bye Claudia!!

Leave a Comment

Irma zei

Heej Lynda,


een heeeeeel leuk uitje en een kwartiertje rijden mmmmmm dan zou ik er weekelijks even langrijden ....langs he ......dus gewoon doorrijden zou mijn man zeggen grrrrr
ik zou je link doorsturen why not?????
ik ga ff op hun site kijken word heeel erg nieuwsgierig naar daty moois.

liefs irma

Unknown zei

Hi Linda,
wowwwwwwwww
I were there last week and it was
FANTASTIC!!!!!

KISSS ;)
Daniela DREAM SHABBY CHIC

Corine(THUIS) zei

stoer en sober, prachtig hè, dat Hoffz!!!!
Groeten, Corine(THUIS)

It's me zei

Wat doe jij dan nog thuis overdags....ik ou daar de hele dag zitten.....wat een gave spullen !!!.............waneer is het vakantie tijd???

Groetjessssss fijne avond van mij.......

Room Seventeen zei

Ja, Hoffz, prachtige stoere spullen!

lia zei

Ja gaaf hoor, helemaal mijn ding.....
He zie nu opeens hiernaast jouw nieuwe aanwinst in de boekenkast. Die heb ik ook gekocht, had nog een bon liggen van mijn verjaardag. Extra leuk dus.
Fijne avond, lia

Diana zei

Lieve schat, waar haal je al die mooie dingen/interessante ideeën/gevoel voor style/leuke dingetjes vandaan??? *zucht-nog-maar-eens-hopeloos-om-zich-heen-kijkend-naar-een-bijeen-geraapt-zooitje*

Voel me een heuls klein bietje sjaloers....

Door Jolanda zei

Wat mooi allemaal, dikke knip mee of dunne creditcard:)

En heel veel plezier aan zee, zou direct wel weer even willen gaan, ach maar 3 uurtjes rijden...

Groetjes Jolanda.

Claudia B. zei

Wat ben je toch een lekker ding hè! Ik... veel praten.... naaaah dat heb ik nou nog nooit gehoord :-)

Ga morgen weer een blogje plaatsen, dan moet ik gaan vertellen dat ik vanavond uit eten ben geweest... het is gewoon ook de omgeving hè die niet echt meehelpt. Wat wel hielp (denk ik) was dat het Japans was én ik heb het toetje overgeslagen en alleen maar een kop koffie genomen (oke... er zat 1 bonbonnetje bij :-) Kijk dat dieten van mij helpt echt wel, gisteren nam ik gebakken aardappels maar zonder mayo én vandaag geen toetje... dat scheelt toch weer? Maar oke, ga stoppen anders babbel ik weer teveel :-) Zal je morgen mijn adres mailen... Vind dit trouwens waanzinnig mooie spullen! Wie weet krijg je wel een kadobon van ze omdat je hun winkel promoot! Zou er best een keer willen kijken maar is niet echt in de buurt..

Liefs van mij en geniet van je vakantie!

Claudia B. zei

Moet trouwens nog even vertellen dat toen ik de woordverificatie in moest vullen er BREAT stond, klein beetje fout geschreven maar zou het betekenen dat ik af en toe adem moet halen tussen het praten door :-)

Een sneller kloppend hart zei

hihi, ik moet even lachen om Claudia B hierboven, die doet precies waar ik vaak over twijfel...nog iets zeggen over mijn woordverificatie, de laatste keer had ik echt een hele ranzige ;)
Maar goed, daarvoor was ik hier niet...die winkel is prachtig zeg, mooie rustige stijlvolle kleuren, iets wat ik niet ken ;)
Weet niet precies wanneer je met vakantie gaat (ik zat even niet op te letten, ga zo kijken) maar wens je een heerlijke, gezellige tijd met je gezin, relaxen en even geen andere zaken! Heerlijk!

Fijne dag!

~ Veronique ~

alma zei

Een heerlijke plek om te kijken, kwijlen, dromen, hangen en te bedenken hoe het nog mooier kan!

Fijne vakantie... en heerlijk genieten!

Liefs
Alma

Rozmeen zei

Wow Lynda prachtige spullen!!

Liefs,
Rozmeen

Floor zei

oke ik ben helemaal bij gelezen, oh ik weet het allemaal nog heel goed van vroeger
Kunt u me de weg naar Hamelen vertellen?? ken je die nog...
enne verder wil ik niet terug denken want ik krijg er de kriebels van
Claudia is toegevoegd aan mijn lijst, ken ik haar toevallig?
Enne mooie shop, had het al eens gezien...
xxx

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Wat een heerlijke winkel, en dan zo dichtbij...heerlijk!
Enne....laat je niet kisten hè?! ;-)

Dikke smakkerd, Hillebil!

DEBBIE zei

EVERYTHING LOOKS SO BEAUTIFUL!
WHAT A BEAUTIFUL PLACE TO BROWSE!
HUGS,

DEBBIE MOSS

Miranda | Taxx Life Blog zei

Wauw, prachtig!! Bedankt voor de tip! Dit soort items wil ik dus graag in mijn nieuwe nieuwe huis, (eerst nog even huren)

Bonjade zei

Oh zeg dat zou nu toch leuke post zijn.....Lyn in de vakantie chaos.....levert vast goede beelden op
Even muziek harder zetten hoor.....
momentje....

Maar dit is ook mooi, prachtig sober en naturel.
Voor nu fijn weekend en liefs

Luiza zei

Dearest Lynda!
Thank you for ALWAYS being there for me, commenting with such sweet words!!!
I want you to know, it means a lot to me!!!!

Comming here is always so fantastic. You show me a beautiful "world" =)!Thats why I finally added you to my sidebar =)!

Are they really selling all that goodies in your neighbourhood? I want it all, haha!!!

Have a lovely day, my sweet friend!
Hugs/Luiza

Karin zei

En ga de dan alleen maar kijken of..... Wanneer je het op vakantie nou rustig aan doet, hou je nog wat centjes over, kun je na de vakantie nog een beetje shoppen...er is zat te kiezen lijkt me zo :)
En al een beetje klaar voor vertrek?

Mayflower zei

Ohhhh.........ik val hier gelijk met mijn neus in de boter hihi. Dat vraagt om meer, ga gelijk even op zoek naar die site. Prachtige spullen.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Vosje zei

Hallo Lynda
nou hier ben ik dan een keer!
Toevallig ben ik gisteren hier geweest erg mooie spullen hebben ze daar zeg enne......heerlijke appeltaart!!!
Ik had het adres gekregen van dat leuke vrouwtje van t'Jagershuis uit Nunhem waar het ook al zo leuk is, en haar adres had ik weer gekregen van Caatje... ja daar was ik gisteren weer om het tafeltje op te halen weet je nog???
Wat is het toch altijd gezellig daar he?
Fijne vakantie!! groetjes Truus

Margot zei

Wanneer gaan we???
Heb geen centjes over, maar plastic kaartjes wel, dus....
Ben weer helemaal bij de tijd hoor, de 80's zijn echt voorbij, gelukkig maar.
Dus, tot ziens, groetjes, Margot