Bezigheden...

maandag 16 augustus 2010


welke bezigheden dan ook, alles in relaxmode....
whatever activities....easy does it...

Lynda

Psssst:...laptop is niet mee...die is KAPUTT weet je nog....ik ben mn eigen blog aan het hosten in het vooruit!!!!!*grinnik* Jullie dachten RUST te hebben!!!
I'm guesthosting my own blog!!!!!*grin*
and you all though you were gonna have some rest....no noise from me.....!!!

 



Leave a Comment

Luiza zei

Just the way I would like to have it , right now... Instead I´m off to work, first day after 3 weeks vacation!
Feels like I don´t want to go =(, haha!

Wish you a fabulous day!
Hugs/
Luiza

Yvonne zei

Ha Lyn,
ben al even niet meer aan het bloggen geweest en begrijp dat je gewoon lekker op vakantie bent en dan toch nog ons bestookt met bloggertjes van de dag hahaha
wij moeten hier vandaag weer beginnen, kids rammel ik zo uit bed, manlief is al naar het werk
jij hebt het nog ff beter voor elkaar
geniet van je vakantie !!
Groetjes Yvon

Kom Achterom zei

Ha Lyn
Ja hoor!! ik moet zo naar mijn werk!!! hoezo relaxed!!ga jij dat even voor me doen vandaag!!
Fijne dag
Yolanda

Rozmeen zei

hahah ga jij maar lekker genieten... heerlijke foto zo met een roze badjas aan en slippers...ziet er sunny uit..maar hierbuiten alles behalve dat..

xxx Rozmeen

flowing moments zei

Lekker relaxen geniet ervan!!

Groetjes Joke

It's me zei

O neeee!!! ik dacht inderdaad dat ik 10 dagen van je verlost was !!! doe je ditte.............ik had het kunnen weten !!!!!................grrrrrrrrrrr..............fijne vakantie geniet......en ooooo als je weer thuis bent !!!! liefs Ria.....

Karin zei

Ja hoor, madam heeft helemaal geen pc bij, waarom zit ik hier dan in hemelsnaam een reactie op te geven?????????
Wel leuk, de kleur van je slippers afstemmen op de kleur van de strandstoel. Nou toedels dan maar zou Lynda zeggen.

Michaja zei

Ja gaat ook gewoon door he of je nou op vakantie bent of niet. Gekkerd.
Liefs Michaja

Pierelantijntjes zei

Haha, nou toch heerlijk om zo "contact" te blijven houden hoor. Ik hoop dat je het fijn hebt op vakantie en dat je niet wegregent.
Lieve groetjes van Ester

Margot zei

Pfffft, ben bijna jaloers, arg%$#%+mmnhjn mompel....
Ik, die hier binnen zit te kijken naar de regendruppels, groet U...
Margot

lia zei

Hoe krijg je het weer voor elkaar. Op vakantie en dan toch posten....

Geniet..............

Splashes of Pink and Mint zei

Ahhh... ik dacht al zoiets! Je kunt het gewoon niet laten hè! Nou, relax jij maar heerlijk verder....!!! Laat die slippertjes maar aan je tenen bungelen!

Een sneller kloppend hart zei

Hee verslaafde! haha
Geniet maar lekker van je relax-modus!

Liefs, Veronique

Mayflower zei

Hahaha....ik merk het al....Lynda kan echt niet zonder ons. Nu hier het 'gewone' leven weer is begonnen kijk ik toch met een beetje afgunst (grinnik) naar deze foto hoor.
Neem het er maar lekker van hoor, geniet van je vakantie.
Lieve groet, Mea

Vlijtig Liesje zei

Ziet er relaxt uit! En dat terwijl het hier plenst...

Vær våken zei

What did you do to your blog? It sure looks amazing! Keep on enjoying your holiday!! xoxoxoxoxo